Gå til innhold

jeg stopper ikke å blø!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_carina_*
Skrevet

hadde sex i helgen og blødde endel (jomfru) men i de siste dagene har det fortsatt å blø! Ikke mye, men nok til at jeg er redd for at noe er alvorlig galt :(

kan noen forklare meg hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ringe legevakta jeg. Om du ikke gjør det - så bør du hvertfall kontakte legen din i morgen. :)

Gjest Gjest_carina_*
Skrevet

er det tegn på at man er gravid?

Skrevet

Det tviler jeg på, men jeg holder med det Usikker skriver: kontakt legen din i morgen du. Bedre å få en fagkyndig forklaring, enn å gå der å vere redd for at noe er forferdelig galt :)

Gjest Gjest_carina_*
Skrevet

takk for svar men jeg tør rett og slett ikke å gå til legen (har veldig legeangst)

det kan ikke være mensen som har kommet da? blødningene blir forresten bare større og større

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke tegn på at du er gravid iverfall. Det er enkelte som kan blø i forbindelse med påbegynt graviditet, men da begynner det etter en til 2 uker.

Klarer du se hvor blodet kommer fra? (Bruk et speil og godt lys).

Skrevet
takk for svar men jeg tør rett og slett ikke å gå til legen (har veldig legeangst)

det kan ikke være mensen som har kommet da? blødningene blir forresten bare større og større

Det kan være at du har fått en rift innvendig under sexen. Skal du ha mensen da?

Kan jo alltids være det, men det beste er nok i det minste ringe legekontoret og spørre over tlf.

Det klarer du!!!!

Mye kulere å ta en liten tur til legen en å blø ihjel eller??

Gjest Gjest_carina_*
Skrevet

hehe, ser poenget ditt! mensen hadde i såfall kommet 2 uker for tidlig så det er vel uansett uaktuelt :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye blør du? Er det snakk om at du blør ut et par bind i timen, eller at det kommer litt blod på papiret når du er på do, eller noe i mellom der? Det skal MYE til før du blør i hel av noe slikt, men klart det er plagsomt.

Gjest Gjest_carina_*
Skrevet

det er vel noe i mellom akkurat nå, det som bekymrer meg er at det blir mer og mer :overrasket:

Skrevet

Men hva så om du finner ut hva det er? Poenget må jo være å få stoppet blødningen, og det må du kanskje oppsøke lege for å få gjort uansett. Blod ser som regel alltid mer voldsomt ut enn det er også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...