Gjest Gjest_carina_* Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 hadde sex i helgen og blødde endel (jomfru) men i de siste dagene har det fortsatt å blø! Ikke mye, men nok til at jeg er redd for at noe er alvorlig galt kan noen forklare meg hva dette er?
Usikker Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Synes du skal ringe legevakta jeg. Om du ikke gjør det - så bør du hvertfall kontakte legen din i morgen.
Loevinna Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Det tviler jeg på, men jeg holder med det Usikker skriver: kontakt legen din i morgen du. Bedre å få en fagkyndig forklaring, enn å gå der å vere redd for at noe er forferdelig galt
Gjest Gjest_carina_* Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 takk for svar men jeg tør rett og slett ikke å gå til legen (har veldig legeangst) det kan ikke være mensen som har kommet da? blødningene blir forresten bare større og større
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Det er ikke tegn på at du er gravid iverfall. Det er enkelte som kan blø i forbindelse med påbegynt graviditet, men da begynner det etter en til 2 uker. Klarer du se hvor blodet kommer fra? (Bruk et speil og godt lys).
Sarah Salamander :-) Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 takk for svar men jeg tør rett og slett ikke å gå til legen (har veldig legeangst) det kan ikke være mensen som har kommet da? blødningene blir forresten bare større og større ← Det kan være at du har fått en rift innvendig under sexen. Skal du ha mensen da? Kan jo alltids være det, men det beste er nok i det minste ringe legekontoret og spørre over tlf. Det klarer du!!!! Mye kulere å ta en liten tur til legen en å blø ihjel eller??
Gjest Gjest_carina_* Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 hehe, ser poenget ditt! mensen hadde i såfall kommet 2 uker for tidlig så det er vel uansett uaktuelt
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Hvor mye blør du? Er det snakk om at du blør ut et par bind i timen, eller at det kommer litt blod på papiret når du er på do, eller noe i mellom der? Det skal MYE til før du blør i hel av noe slikt, men klart det er plagsomt.
Gjest Gjest_carina_* Skrevet 27. juli 2006 #10 Skrevet 27. juli 2006 det er vel noe i mellom akkurat nå, det som bekymrer meg er at det blir mer og mer
Gjest Skya Skrevet 27. juli 2006 #11 Skrevet 27. juli 2006 Men hva så om du finner ut hva det er? Poenget må jo være å få stoppet blødningen, og det må du kanskje oppsøke lege for å få gjort uansett. Blod ser som regel alltid mer voldsomt ut enn det er også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå