Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hoppe: :hoppe: Jeg vil ønske dere ALLE et godt nyttår!! :hoppe::hoppe:

Jeg har hatt party. :enig_animasjon: :enig: Og jeg har groova og dansa og stått på. Kjempe gøy! Har mista en knapp i buksa :oops: , er litt berusa og har ikke ledd så mye på lenge :ler: Men nå er jeg kjempe trøtt :Gjesp: og vil BARE til senga mi. *skulle ønske noen kunne varma meg der, fryser også*

:Hehe:

Hvordan feira du nyåret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GODT NYTTÅR!!!

Vi har hatt gode venner på besøk, og feiret sammen med store og små!

Kalkun, kaker og desserter, litt kaffe, cognac etc... Blir litt mer edruelig feiring med barna til stede, men en kjempekoselig og avslappende kveld!

Raketter og stjerneskudd, rundtur i nabolaget for å klemme alle naboene, og unger som til slutt ba om å få gå og legge seg, helt utslitt - men lykkelige!

Ønsker dere alle et godt nytt år!

Klemmer fra

Skrevet

Godt Nytt År!

Bra du har hatt det gøy i kveld :D

Jeg feiret starten på det nye året ved å veksle mellom å ligge på sofaen og henge rundt do potta :(

Fikk sett rakettene gjennom stuevinduet da :lol:

Skrevet

Jeg har fiksa hjemmeside det meste av kvelden :oops: !

Sett litt på TV sammen med sambo og passa på vofsen, så hun ikke skulle bli redd for rakettene!

Nå fikser jeg enda mer hjemmeside, scanner bilder og redigerer.

Storkoser meg jeg! :)

Skrevet

Jeg jobba til 2200 etterpå dro jeg til noen venner, spiste og koset oss, men nå er det dags for sengen... jeg skal på jobb i morgen også.

ET GODT NYTT ÅR TIL DERE OGSÅ!!!!!

Skrevet

Var hos foreldrene til sambo og spiste middag. Senere kjørte vi til byen og så på rakettene der. Siden ingen av oss drikker ble det veldig edruelig, dessuten prøver vi å bli helt friske etter at vi begge har vært syke og går på medisin. Nå har vi sett film, kosa og spilla playstation :ler: (Jeg banka han gul 8) )

Helt fin kveld. Nå skal jeg lalle meg.

Skrevet

Vi var hjemme hele kvelden med den stakkars hunden vår. Vi gjorde gode gjerninger og inviterte svigermor som av en eller annen grunn satt alene hjemme i første etasje, på middag.

Drakk vin og pratet, og klarte å holde oss våkne til klokka tolv. Da så vi på rakettene gjennom stuevinduet, hvor vi faktisk så veldig mye. Hunden ble ganske tøff etterhvert, og tittet litt på rakettene henne også. Den som ble reddest var marsvinet... (som ingen tenkte på, stakkars).

Halv ett la vi oss...

Skrevet

Godt nyttår til alle Kg brukere..

Jeg hadde selskap for 10 personer. Stekte to store kalkuner. Maten ble hærlig og resten av selskapet var kjempevellykket. Nå lager jeg frokost til mine gjester. :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

kjempe godt nyttår til alle sammen ja!!:)*jippi*

Skrevet

Tusen takk ! Og GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN :)

Min fering besto av en rolig kveld foran tvn med mat og drikke, så slukket jeg alle lysene kl 24 og tittet på rakettene og opp i dag kl 05, så rett på vakt ! :briller:

Skrevet

Åh, skallebank.....

Ja, feiringa var morro den! Tok oss først litt lasagne og baguetter hjemme før vi dro til en venninne for å fortsette feiringa. Champagnen var god den og stemningen var høy, men vi ble fort trøtte (og sultne igjen!)

Var på party-åstedet halvannen time ekstra fordi taxikøen var så lang. Ble oppringt av sjafføren da bilen var ledig.... Vingla lettere på stolen den siste halvtimen da vi var så slitne.

Var godt å komme hjem igjen og spise og slappe av.

Er sånn middels i dag, skal spise frokost nå (!) og tar lasagne-rester til kvelds. Skal ut å gå en tur i kulda for å komme oss litt tilbake til normalen. Ble noget sent i går. Fikk lagt oss kl.0530.......

Gleder meg til eggerøre og toast + te eller espresso :D

Skrevet

Godt Nytt År alle sammen. jeg var på jobb i går kveld og skulle vært på jobb i dag også, men jeg har tilbrakt 90% av natta på do, så det ble ikke noe jobbing i dag.

i dag er dietten cola, men jeg håper 2003 har mer og by på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...