Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Har så hard hud under føttene og sprkne hæler. Bruker fotfil innimellom og fotkrem fra scholl. står at den øker blodsirkulasjonene. noe jeg har fått. Hva annet kan jeg gjøre annet enn å gå til fotpleier?
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Ha beina i bløt, så bruke peelingkrem og så ta fuktighetskrem på.. Bodyshop har forskjellige produkter til bena
blå Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Har hatt samme problemet. så har hud på helene at det blir bare en dråpe i havet å drive med en fotfil. Det som har hjulpet meg er Pimpstein (tror det er det det heter) Kjøpte det på en Vita butikk, og bruker det hver gang jeg dusjer når bena har blitt litt bløte, og gnir skikkelig på helene. I tilegg til da fotkrem så har jeg mye bedre heler.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Ta fotbad i grønnsåpevann. Det gir myke føtter!
Arkana Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Bløt føttene i fotbad med grønnsåpe, bruk en fotfil og fil av alle døde hudceller. Etterpå smører du føttene inn med en skikkelig overdose fet krem, pakker føttene inn i plastposer og så trer du ullsokker utenpå. Gå rundt slik en halvtime til en time før du tar av alt og du kommer til å få babymyke føtter.
ashera Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Her nytter det ikke med vanlig fuktighetskrem. Kjøp spesialkrem - Vichy har både for sprukne hæler og for hard hud. Zevs og jeg kjøpte en av hver, og etter tre uker er vi er kurert begge to! Scholl har også en hælkrem som visstnok skal funke bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå