Gjest *undrende* Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Har sex ca 2 ganger i uka til vanlig. Nå når jeg kom hjem fra ferie ble det 3 ganger på under et døgn. Og jeg har fått så fryktelig vondt inni magen lissom. Ikke verken sår eller øm i selve skrittet, men mer midt inni magen nedenfor navlen og litt ut på sidene. Trodde igrunnen det bare var stølhet, men nå er det 3 dager siden og burde jo gått over da. Noen som vet hva dette kommer av?
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Doktoronline kanskje??? Hva med og gå til legen din
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Har du vondt etter sex, og i hverfall om det ikke går raskt over, tror jeg det er lurt med en tur til legen. Bare for å være sikker!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 når sexen blir litt kjapp,en smule hard ,flere ganger i døgnet og han bunner deg hardt,da kan dette skje. Be han være litt mer forsiktig så vil du merke at det ikke gjør vondt de neste gangene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Det kan være klamydia som du har gått med en stund - og med det menes noen måneder. Jenter får dette pga infeksjonen som sprer seg oppover i kjeden. Og det er akurat dette som er skummelt med klamydia for jenter, pga at de "kjenner" ingenting før det har gått såpass langt. Gutta kjenner det alt i fra noen få dager til noen knappe uker etterpå (vanligvis ved vannlating). Du bør kanskje teste deg.
Gjest Tweek Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 jeg har fått også sånn noen ganger, når jeg har blitt tatt hardt bakfra.. jeg føler at han kommer så langt inn fort at han "flytter" på ting der inni.. det går nok over etter hvert, og bare de neste gangene vært forsiktig.
Gjest seroxata Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 jeg får sånn avogtil, når jeg blir bunna skikkelig.... men går over etterhvert da...
mee mee Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 jeg får sånn avogtil, når jeg blir bunna skikkelig.... men går over etterhvert da... ← samme her!
mee mee Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 av og til hvsi man kommer for langt inn, kjennes det ut som han dulter borti nyrene (eller det området der) men det går fort over!
Gjest Anki Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Skjer med meg også hvis vi har mye og kanskje litt hard sex. Merker at jeg blir ekstra lett øm rundt eggløsning, men det pleier å gå over etter noen dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå