Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har da altså en digmax cam. Før var alt så enkelt inntil i går da jeg skulle legge inn noen flere bilder. Normalt sett skulle det kom opp et vindu der man selv kunne velge program hvor bildene skulle åpnes i. Jeg har fulgt instruksjonen i boka. Men da hele maskina klikka og alt ble stort. Iconan og alt. Så fant jeg heller ut at jeg skulle bare avinstaler programmet og heller instaler cden på nytt igjen.

Da jeg har gjort det klikka den altså. Deretter skulle jeg da finne igjen hardisk E: Noe som jeg ikke fant. Det skulle jo kom opp da. Jeg har lett på "Min datamaskin" men ikke noe å se der heller. Hva gjør jeg galt?? Er det noen som vet? Vær så grei å hjelp meg da?! Er helt fortvila. FIne bilder som jeg gjerne vil ha som minne* :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har da altså en digmax cam. Før var alt så enkelt inntil i går da jeg skulle legge inn noen flere bilder. Normalt sett skulle det kom opp et vindu der man selv kunne velge program hvor bildene skulle åpnes i. Jeg har fulgt instruksjonen i boka. Men da hele maskina klikka og alt ble stort. Iconan og alt. Så fant jeg heller ut at jeg skulle bare avinstaler programmet og heller instaler cden på nytt igjen.

Da jeg har gjort det klikka den altså. Deretter skulle jeg da finne igjen hardisk E: Noe som jeg ikke fant. Det skulle jo kom opp da. Jeg har lett på "Min datamaskin" men ikke noe å se der heller. Hva gjør jeg galt?? Er det noen som vet? Vær så grei å hjelp meg da?! Er helt fortvila. FIne bilder som jeg gjerne vil ha som minne*  :grine:

Bruker du Digimax viewer til å overføre bilder med?

Hardisk E... er ikke det cd stasjonen din? :klø:

Skrevet

Joda det er nok cdstasjonen. Men jeg finner den ikke. Så hvorfor det vet jeg ikke. Den var der før. Men da jeg satt inn cden og intalert skulle jo hardisk E: kom automatisk. Men det gjør den ikke lengre... :klø:

• 2 uker senere...
Skrevet
Joda det er nok cdstasjonen. Men jeg finner den ikke. Så hvorfor det vet jeg ikke. Den var der før. Men da jeg satt inn cden og intalert skulle jo hardisk E: kom automatisk. Men det gjør den ikke lengre...  :klø:

Yes det går mye bedre nå!! Måtte bare bytte maskin først.. :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...