Gjest Gjest_lilpi_* Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Noen som har erfarlinger med P-stav? Positiv/negativ? Jeg er 21 år, har ett bart på 1 år og vil vente noen år med å få flere, men velger ikke p-sprøyten fordi jeg har hørt det er så vanskelig å bli gravid når man slutter på den. Jeg bruker nuvaring nå, men er ikke fornøyd. Kjæresten min synes den kjennes for godt og den detter ut til stadighet når vi har sex eller om jeg bruker tampong..
Gjest Søt Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hør her, jenta mi.. IKKE ta den p-staven! Den er helt på trynet. 4 av mine venninner + meg har tatt den ut. Alle fordi vi blødde støtt og stadig. Jeg hadde ikke mensen de fem første ukene og tenkte JIPPI Men så... kom blødnigene smått... og etter tre uker til var jeg bare enda mer og Dro på kjærlighets ferie med kjæresten WUUUHUUU nå skal det all night long.. Men nei.. Dagen vi dro kom den snikende .. HELE forbanna helgen + noen dager. Ringte legen og hun var så forståelsesfull Sa at "sånn kan du ikke ha det jenta mi, nei huff, den staven skal jeg IKKE anbefale til noen" Så.. Men alle reagerer forskjellig, men søk på forumet.. Den har ikke fått VELDIG god respons Vil heller anbefale deg om å ta ut den ringen når dere har sex, eller kanskje teste ut cerazette? Og en annen ting, JEG ER SÅ GLAD FOR AT JEG HAR MENSEN KUN 1 GANG i måneden Lykke til.. Hilsen meg som har kjøpt kanin til kjæresten min i bursdag gave Endret 26. juli 2006 av Søt
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 oohh... tuusen takk for svar!! Men nå er jeg bare enda mer usikker... blir liksom aldri fornøyd.. heh... P-piller/minipiller er jeg ikke noe gira på. Jeg klarer rett å slett ikke å huske å ta dem hver eneste dag, dessuten, da jeg gikk på cerazette nå etter fødselen mistet jeg ALT som heter sexlyst (kom tilbake da jeg begynte på nuvaring) P-sprøyte har jeg aldri hørt noe positivt om, med mindre man ikke ønsker å få flere barn. Spiral tror jeg ikke at jeg tørr å bruke, på grunn av at jeg har hørt mer enn nok damer som har blitt gravid med det (inkludert min mor) Kondom - rør og mas.. heh..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Hva med pessar, ovusoft el? ← Pessar er vel like mye pes med som kondomer? "bare vent litt..." midt i forspillett. DET er turnof det... Ovusoft, hva er det??
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Pessar er vel like mye pes med som kondomer? "bare vent litt..." midt i forspillett. DET er turnof det... Ovusoft, hva er det?? ← Jeg setter pessaret mitt inn hver dag/kveld jeg tror det blir litt action. Ingen avbrudd i forspillet. Ovusoft er et program som hjelper deg med å finne ut når eggløsning finner sted ved hjelp av basaltemperatur og sekret (evt. andre symptomer).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå