Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ville bare dele med alle at samboeren min og jeg skal gifte oss,han fridde til meg på skibladner i går.er så lykkelig jeg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gratulerer så mye!

(PS: Du skulle nok ha lagt inn denne i kategorien "Bryllup" :) )

Gjest Gjest
Skrevet

Gratulerer! Jeg klikket egentlig bare på dette innlegget for å spørre om nicket ditt er en norsk skrivemåte av "Schatzi"?

Skrevet

nei sjatsie er navnet på katten min og betyr skatt på italiensk

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulerer!

Ser at du er ny bruker på kvinneguiden. Velkommen skal du være!

Skrevet

Gratulerer! Så romantisk da, med frieri på Skibladner! :hjerter_rundt:

Gjest Gjest
Skrevet

Gratulerer!

Hvis du aldri har vært med å planlegge et bryllup, så har du kommet til rette plassen. (vet ikke om du har vært gift før). Her er det mye gode råd og tips å få med seg.

Er han den første og eneste som har fridd til deg?

Hadde vært spennende å gørt mer om frieret ditt.

Det er et innlegg her under bryllup ang frieri. Hadde vært kjekt om du skrev om ditt frieri der.

Lykke til med planleggingen. Skal bli spennende å følge med deg.

Skrevet

Det erikke egentlig den kosligste tråden vi har om frieri det akkurat da. (ettersom der er sure posterom ditt og datt der. Finnes kosligere tråder om frieri her inne)

Og hvor har den den fasinasjonen fra om det er eneste gangen man har blitt fridd til? Hva har det med noe som helst å gjøre?

Uansett vil jeg ønske trådstarter tillykke med forlovelsen og lykke til med planleggingen. Det er kjempekoselig, og her inne får man svar på alt man måtte lure på, og litt til :)

Gjest Gjest
Skrevet
Og hvor har den den fasinasjonen fra om det er eneste gangen man har blitt fridd til? Hva har det med noe som helst å gjøre?

Det er jo noen som blir fridd til flere ganger av samme mannen, derfor spør jeg om Trådstarter har opplevd det.

Er ikke det lov Malama? :forvirret:

Skrevet (endret)

Joda, klart det er lov, men du vet, de fleste blir bare fridd til en gang av samme mann (de fleste spørr ikke før de vet svaret heller da...) Og det er en merkelig ting å fokusere på, synes jeg.

Men jeg vil ikke snakke mer m dette i dene tråden, la nå den nyforlvoede få nyte denne gledelge tiden.

Det er en deilig følesle, å bli fridd til, å få ringen på fingeren, å nyte dagene som nyforlvet og planlegge bryllup.

så det vil jeg si deg trådstarter, KOS DEG! :)

Endret av Malama
Gjest Gjest
Skrevet
hei ville bare dele med alle at samboeren min og jeg skal gifte oss,han fridde til meg på skibladner i går.er så lykkelig jeg :)

Du vet at det finnes egen dagbok for bryllup her?

Fin plass og planlegge bryllupet deres.

Skrevet

Jeg får denne over på side 1 igjen, slik at vi kan få høre hvordan det går med planleggingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...