Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har akkurat blitt medlem på myspace.com. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får skiftet bakrunn osv! Hvor skal jeg lime inn koden jeg finner på netttet?
Gjest -eline- Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Gå inn på "Edit profile" og deretter så limer du inn koden ETTER det du har skrevet om deg selv i "About me"-feltet.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Takk! Hvis jeg prøver å trykke på add as friend, så sendes det jo en e-post til h*n. Får jeg e-post hvis de godtar invitasjonen?
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Du får en myspace-post så vidt jeg vet. Er ikke det bra nok?
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Oj! Jeg har aldri skjønt åssen man gjør det jeg... Noen som har en grei A-Å-forklaring? Ser mange andre ha masse kule ting, min er så kjedelig...
Gjest -eline- Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Oj! Jeg har aldri skjønt åssen man gjør det jeg... Noen som har en grei A-Å-forklaring? Ser mange andre ha masse kule ting, min er så kjedelig... ← Hvis du ikke er en kløpper på html/css så søk etter "myspace layout" på google, så kan du titte gjennom de du finner (det kommer opp 28500000 treff...). Når du har valgt en du liker så står det en kode du kan kopiere. Denne skal da limes inn i feltet "About me" (under edit profile), lim koden inn ETTER det du har skrevet om deg selv. Dersom du kan litt html/css så kan du deretter forandre farger/bakgrunn etc i koden, men dersom du ikke vet hva jeg snakker om så dropper du det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå