Gjest Bolette Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Bestefaren til en nær venn av meg skal begraves på torsdag. Jeg har planlagt å sende blomster til familien. Men er så usikker på hva jeg skal skrive på kortet som skal følge med. Er litt redd for at det skal høres teit ut. "Jeg kondolerer" høres så upersonlig ut, syns jeg, så jeg vil liksom finne på noe annet. Noen som kanskje har noen gode tips? Setter stor pris på alle forslag. -B- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva med "Jeg føler med dere" eller "Jeg tenker på dere"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolette Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja. Takk. Det høres fint ut. "Tenker på dere" blir det. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehu Skrevet 12. august 2006 #4 Del Skrevet 12. august 2006 Ordet kondolerer var i allefall noe av det verste jeg hørte da jeg mistet noen som sto meg nær............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #5 Del Skrevet 12. august 2006 Bare; hvis det er til begravelsen er det vanlig å henvende seg til avdøde, ikke til familien. Det gjør man oftest når man sender blomster hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå