Gå til innhold

sex i halvsøvne

Fremhevede innlegg

Gjest litt uerfaren
Skrevet

Har hatt en litt ekkel opplevelse. Hadde sex med en fyr for noen helger siden. Problemet var at jeg halvsov gjennom hele greia.

Jeg føler meg ikke voldtatt, men litt utnyttet kanskje. Er det vanlig at gutter gjør sånn?

Han burde vel ha respektert at jeg var litt "borte". Jeg hadde drukket sinnsykt mye den kvelden så det var sikkert derfor jeg var så døsig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må enten ha vært sørpe full, en nedrig jævel eller begge deler. Hvis han ikke halvsov selv, da. Jeg har selv opplevd å initiere sex i halv-søvne.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Nei, det er ikke bra oppførsel. Er enig med det du skriver; man blir ikke voldtatt men litt utnyttet. Har opplevd det selv - ugreit :(

Gjest litt uerfaren
Skrevet

hmm...tar gutter det litt som et "klarsignal" at man ikke gjør særlig motstand?

Gjest Gjesta
Skrevet

Ekkelt. Skjønner at det kan oppfattes ubehagelig. Han måtte da være ekstremt egoistisk.. -eller ung.. - eller som andre skrev, full.. Han måtte da skjønne at du ikke hadde noe særlig utbytte av dette..

Gjest Gjest
Skrevet

Min erfaring er at det er ganske vanlig.

Men jeg mener også det er helt vanlig (og selvsagt) at et klart nei blir respektert. Er en full, ganske kosete og intim, "glir" det ofte over til samleie uten at en er så fryktelig aktiv eller tilstedeværende. Tror det gjelder både kvinner og menn.

Skrevet

Man burde kanskje være litt selektiv med hvem man drar med seg hjem etter å ha vært på fylla?

Gjest LilSweetie
Skrevet
Man burde kanskje være litt selektiv med hvem man drar med seg hjem etter å ha vært på fylla?

Eh.... For det første, selv om man tar med seg noen/blir med noen hjem betyr ikke det at det er klarsignal for hva som helst.

Men ikke minst kan dette skje selv om man ikke har tatt med seg noen/blitt med noen hjem, hvis man f.eks er flere som overnatter på samme sted e.l.

Gjest Gjest
Skrevet

Vennligst slutt å moralisere! :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet
hmm...tar gutter det litt som et "klarsignal" at man ikke gjør særlig motstand?

Det kan være litt vanskelig å bedømme til envær tid da. Nå er det jo slik at selv jenter som vill, til tider gjør litt sånn symbolsk motstand med vilje for å gjøre mannen litt mer ivrig. I fylla ser jeg problematiken i å lese situasjonen riktig når begge er fulle.

Gjest Gjest
Skrevet
Det kan være litt vanskelig å bedømme til envær tid da. Nå er det jo slik at selv jenter som vill, til tider gjør litt sånn symbolsk motstand med vilje for å gjøre mannen litt mer ivrig. I fylla ser jeg problematiken i å lese situasjonen riktig når begge er fulle.

Dessverre er det slik, og jeg vil oppfordre alle jenter i alle aldre til å slutte med denne moraliseringen, akseptere at de har en seksualitet og gi uttrykk for denne. "Motstand" skal brukes når en ikke vil, ikke som en måtte å hisse opp mannen på. Det er meget viktig at "motstand" og ordet "nei" blir respektert, derfor må jenter slutte å bruke dette for å fremstå som mer dydige enn de er!

Gjest LilSweetie
Skrevet
Dessverre er det slik, og jeg vil oppfordre alle jenter i alle aldre til å slutte med denne moraliseringen, akseptere at de har en seksualitet og gi uttrykk for denne. "Motstand" skal brukes når en ikke vil, ikke som en måtte å hisse opp mannen på. Det er meget viktig at "motstand" og ordet "nei" blir respektert, derfor må jenter slutte å bruke dette for å fremstå som mer dydige enn de er!

Det er jeg veldig veldig enig i!

Og synes at jenter som bruker denne taktikken (selv om jeg tror/håper det er få?) ikke bør få seg noe ;) Bedre å være sikker på å ikke utnytte noen, enn å få seg noe med en kjip jente

Skrevet

Jeg er bare til dels enig her. Motstand er ofte en pirrende del av sex-lek, noe veldig mange driver med i større eller mindre grad. Cluet er at man kjenner hverandre godt nok til å se forskjellen på symbolsk og ekte motstand. Kjenner man ikke hverandre så godt, og det ikke er avtalt på forhånd engang, skal man ikke leke på denne måten.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Jeg er bare til dels enig her. Motstand er ofte en pirrende del av sex-lek, noe veldig mange driver med i større eller mindre grad. Cluet er at man kjenner hverandre godt nok til å se forskjellen på symbolsk og ekte motstand. Kjenner man ikke hverandre så godt, og det ikke er avtalt på forhånd engang, skal man ikke leke på denne måten.

Sexleker er noe heeelt annet enn det det er snakk om her! Det er selvfølgelig helt fint når begge synes det er artig ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg pleier å bruke den på morraen hvis han er for trøtt til å ha sex da. "jammeeeen jeg husker ikke noe fra i går kveld, for jeg sov jo nesten!" Hrmmmf

Gjest Gjest
Skrevet
Vennligst slutt å moralisere! :frustrert:

Handler da ikke om å moralisere vel!

Helt seriøst er det ikke dårlig gjort av gutten så lenge han ikke forstod at hun ikke ville.

Jenter må slutte å alltid se på seg selv som offer.

Er en jente sørpe full som her beskrevet, tar med seg eller blir med eller uansett havner i samme seng som en gutt og de ligger og roter og koser. Da er det forståelig at en gutt oppfatter dette som forspill til sex.

Om jenten sier nei skal man seff stanse.

Men gutten kan da ha vært like full som henne. Kanskje han også føler seg brukt? Kanskje han ikke turde avslutte selv om han helst ville fordi han er redd hva hun skal tenke om han?

Dette er IKKE en forsvarstale til voldtekt. Men om man er så full at man ikke klarer å holde bena samlet og si nei - da er det for drøyt å skylde på gutten.

Ta ansvar selv.

PS: Om d har sagt nei eller på annen forståelig måte har sagt nei så er det jæla dårlig gjort.

Men slik du beskriver det synes jeg det er dårlig gjort å skylde på gutten.

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

Jeg er uansett utrolig lite imponert over noen som vil ha sex med noen som knapt er våken! Hva med det gode alternativet runking?

Endret av LilSweetie
Skrevet
Jeg er uansett utrolig lite imponert over noen som vil ha sex med noen som knapt er våken! Hva med det gode alternativet runking?

Sambo og jeg har sex i halvsøvne stadig vekk. Det kan anbefales!

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er ikke lov å benytte seg av noen som ikke er i stand til å si nei.

Skrevet

dersom gutten var betraktelig mer edru en deg og var bevisst på at du egentlig ikke var så klar for å ha sex selv om du ikke sa noe om at du ikke ville eller satte deg til motverge eller på annen måte ga uttrykk eller viste at du egentlig ikke ville, så var det utnytting i aller høyeste grad ja!

men, var han full selv?

ga du uttrykk for at du ikke ønkset det?

prøvde du å vise at du egentlig ikke var med på det?

det er lett å skylde på gutten i denne settingen, og dersom han har visst hva han gjorde, så er det også rett å skylde på ham og si han utnyttet situasjonen. klart det finnes de gutter (og jenter, absolutt) som utnytter seg av det!

men så må vi faktisk ta ett visst ansvar for egen situasjon i endel tilfeller også synes jeg da. er du i halvsøvne, men nok våken til å faktisk få med deg at dere hadde sex, var det ingen mulighet til å engang forsøke å stoppe det som skjedde?

eller var du så bort at du ikke egentlig brydde deg? men ikke ville om du hadde vært edru?

jeg synes man skal være forsiktig med å drikke seg så dritings at man ikke klarer å reagere når noen gjøre noe mot en som en ikke selv ønsker. synes også man skal være forsiktig med å ta med seg/bli med/ligge over hos andre med relativt fremmede også overnattende når man først har drukket seg så dritings at man ikke klarer å si stopp når noen gjør noe mot en som en ikke selv ønsker.

tror ikke gutter generellt ville utnyttet seg av situasjonen dersom de var edru og med nok selv til å forstå at situasjonen din var som den var, men du kan helt klart ha vært borti en som gjorde nettop det.

eller du kan ha vært borti en gutt som var ca like dritings som deg og ikke tenkte mer over situasjonen en det du gjorde, før etterpå kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...