Gå til innhold

Vondt i rompa!auau!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo!

Idag har jeg begynt å få skikkelig vondt i rompa!Rett og slett!

Kan ikke skjønne hva det er! sjekket i speilet i sted, det er (unnskyld for så direkte tale) litt rødt rundt anus, og veldig sårt, gjør vondt/ eller jeg kjenner det hele tiden. Oppaget også en slags liten ikke kul, men kanskje mer klump som på en måte "hang" ikke sånn kjempe masse, mellom anus og skjeden. Er det normalt å ha sånn?!aldri studert meg der bak før jeg:)

Har ikke hatt sex på lenge, ikke at jeg har analsex(!), så det kan ikke komme av det. Hadde soppinfeksjon for litt siden, to uker kanskje, kan det være mulig å få sopp der bak?!

Hjelp meg!

Klem :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ingen som vil svare meg?!!?!?

er skikkelig plagsomt!noen som kan gi meg råd!?

Gjest gjesta
Skrevet

jeg tror du har hemorider jeg. nei ikke noe er ekkelt, må tåle såpass da jeg skal bli sykepleier. kan jo ikke være sikker, men høres sånn ut og det kan være smertefullt det. Ta en tur til legen, og du får også kremmer på apoteket som du sikkert kan prøve en runde med først.

Gjest Gjest
Skrevet

har hatt hemorider før, men trur ikke det kjentes sånn ut da. Da gjorde det jo kjempevondt å "gjøre fra seg", det gjør det ikke nå. Men skal vel ikke være så rødt rundt anus ved hemorider?!

Skrevet

Høres ut som en hemoride ja.

Gjest Gjest
Skrevet

trådstarter her.

Hemorider skal vel være litt blåaktige?! "klumpen" har normal farge, jeg blør heller ikke ved avføring.

Er rødt og sårt..... pluss denne klumpen, kan hende den har vært der før også, liksom ikke studert der daglig for å si det slik......

kan sheriproct salve (eller hva det heter) hjelpe!?

Gjest gjest1
Skrevet

Du kan også prøve Alcos-Anal (teit navn) som kjøpes på apoteket. Har hatt nytte av den selv i liknende situasjoner (uten å komme med mer detaljer ;) )

Gjest Gjest
Skrevet

ok takk:)

ingen som tror det kan være sopp!?

er sikkert ikke det........

denne"klumpen" er på en måte en slags hudfold, utvekst.....

Skrevet

Kan ikke bare være en kvise da :klø: . Hvis du av en eller annen grunn har fått irritert hud rundt åpningen kan jo en kvise lett dukke opp.

Gjest Gjest
Skrevet

Kvise?

Sopp? eller hemorider?

Kvise går bort av seg selv.

Sopp kan du få bukt med ved å kjøpe canesten på apoteket, går det ikke bort etter noen dager bør du kontakte lege, hvis det er plagsomt.

Skrevet

Mange gode forslag her, jeg er enig med dem som sier at dette minner om hemorrider. Ta en tur på apoteket og kjøp Alcos Anal, tror nok du bør begynne der.

Sopp klør, men det gjør ikke vondt slik du sier du har.

God bedring :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for gode svar!

Jeg hadde en slik sheriproct salve her fra før, prøvde denne, merker litt forskjell fra igår, gjør ikke så vondt lenger nå, prøve å fortsette litt med den da.

Tror nok ikke det er en kvise, ligner mer en hudfold. Er sikkert hemoride, for noen dager siden var jeg veldig hard i magen.... for deretter en omgang med diare. kan nok være derfor. Jeg har også (litt opp og ned i perioder) litt problemer med at plutselig er jeg skikkelig hard i magen for så å være skikkelig løs..... (avf altså). Noen gode råd til kost jeg bør spise for å unngå dette?!

Er brått ikke så sårt idag, smurte med slik salve igår før jeg la meg, så idag tidlig.

Hilsen meg

Skrevet

Fiber i kosten og mye vann hjelper...

Skrevet

Jeg har også hatt en sånn for noen år siden, den gikk vekk av seg selv. Fant egentlig aldri ut hva det var for noe, men jeg tror det kanskje var en hemorroide.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke alltid at hemoroider gjør vondt.

Det høres ut som en hemoroide.

Skrevet

Jepp. Dette er nok hemmorider, ja. Har hatt mange av de hudfoldene selv. Og det kan gjøre VELDIG vondt. Smør på salve i noen dager, så går det nok over. Det som har hjulpet meg, er Aloe Vera juice. Etter at jeg startet å drikke litt av denne hver dag, så er problemene over.

Gjest Gjest
Skrevet

Tråd starter her!:)

Nå er alt bra:) gjør ikke vondt lenger, brukte slik sheriproct salve:) Nesten umiddelbar effekt! Har ikke sjekket om hudfolden er borte enda.....

hjelper juice slik generelt for man ikke skal få så hard avf?!

Tror også det hjelper å ikke presse i alt en har når man må på do, men vente til en virkelig må, sånn att det går greit :ler: Men heller ikke overse det når man må på do, og det liksom ikke helt "passer" helt for en akkuratt der og da. bokstavelig talt drite i om det blir lukten vondt etter en hvis en er på besøk hos noen :grine2:

Må forresten berømme dette forumet!fin plass å spørre etter små å store ting:)

bra! :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Er nok en hemoride, da de kan ligge både inni og utenfor anus.

Skrevet

Er nesten 100% sikker at det er en hemoride!! Anbefaler Xyloproct framfor Sheriproct. Xyloproct har bedøvene middel i seg som gjør at du føler deg bedre. Har brukt begge salvene så jeg har litt erfaring. Du får kjøpt Xyloproct på apoteket men du må spørre etter den for de oppbevarer den i kjøleskapet!! Veldig effektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...