Gå til innhold

Blir du slått ut av varmen?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen flere som blir helt slått ut av varmen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg blir kjempelat jeg og vil ikke gjøre noen verdens ting.

Skrevet
Jeg blir kjempelat jeg og vil ikke gjøre noen verdens ting.

Samme her. Men om kvelden og utover natta, når det er svalt og herlig, da får jeg masse energi. Og da er det superdeilig å sitte ute på balkongen, akkurat passe temperatur.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Ja!

Sitter inne eller i skyggen hele dagen og gidder ikke gjøre noe. Har hest som skal trenes, og da drar jeg ut i 6-7tiden om kvelden for å slippe den verste varmen, men allikvel holder jeg på å dø av varme når jeg trener. Og fluene gjør meg gal.

Det kan godt være regn hver 5-6 dag for å "skylle ut" litt av og til.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, blir helt slått ut i varmen Orker såvidt å konsentrere meg på jobb (varme kontorer uten ventilasjon)...

Kommer hjem og ikke noe bedre der! Orker ingenting, kjedelig å ikke få utrettet noe fornuftig...

Skrevet

Ikke hvis jeg er hjemme. Men på jobb kjenner jeg det blir vanskelig å tenke klart utover dagen.

Skrevet

er totalvrak, sover hele dagen og er våken på natten

Skrevet

Sløv og slapp, sover ikke om natta og mister matlysten.

Gjest Gjest
Skrevet

Helt ekstremt..

Går på jobb i et ekstremt oppvarmet bygg, gjennomtrekk hjelper ikke engang, det står helt stille her..

Vondt i hodet etter hver arbeidsdag og blir utolig sløvet.

Kvikner til litt når det kjølner av om kvelden.

Har null matlyst, må tvinge i meg mat, for varmen gjør meg kokt i hodet og svimmel.

Drikker mye kaldt vann!

Gjest StoreSky
Skrevet

Bra å se flere som blir slappe og late -trodde det var jeg som bare var lat! Sovner sent og våkner tidlig.

Middag spiser jeg ikke før i 23 tiden, men igår var det pokker meg 34 grader klokken 24!!

Skrevet

Er en skikkelig slappfisk i varmen. Men nyter gjerne kveldene (litt for lenge)

Dessuten hovner beina opp til noen tømmerstokker. Irriterende! :frustrert:

Skrevet

Husk å drikke mye vann når det er så varmt !

...og ja, jeg mistrives i varmen jeg også. :tristbla:

Nærmer vi oss ikke tiden hvor snille arbeidsgivere gir oss dagen fri for å gå og bade nå... *lov å håpe*

Gjest Gjest
Skrevet

Hos oss i kommunen er det 30 grader på kontorene og i gangene nå om sommeren i disse siste ukene. Det er forferdelig, flere har holdt på å besvime på jobb.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg blir mer rastløs og går rundt uten mål og mening for å få vind på meg! Og orker ikke klær engang, men går jeg uten, klistrer huden seg fast på seg selv!

ARGHR

Skrevet

I dag har det vært ekstremt varmt. Lufta står helt stille. Det går greit så lenge jeg sitter rolig og leser eller noe sånt, men så fort jeg begynner å gjøre noe som krever konsentrasjon eller bevegelse, så renner svetten. Og selv om jeg drikker og drikker, så får jeg vondt i hodet.

*klage klage*

Det blir verre i morgen når jeg skal på jobb tenker jeg...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg blir også super daff.. Orker ingenting på dagtid. (har heldigvis ferie nå) Men når sola går ned så er jeg full av energi. Da vasker jeg, pusser vinduer og holder på til langt på natt. Hvis jeg ikke havner på verandaen med et glass vin da. Deilig med varme altså!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns alt over 15 grader er varmt, så jeg er døden nær om dagen. Det er helt jævlig. Jeg holder meg innendørs eller i bil med aircondition. Kanskje jeg orker å gå ut og sitte i skyggen. Ellers oppholder jeg med litt på kjøpesenter fordi det er kjølig - og ender opp med en hel masse ting jeg ikke trenger. :frustrert:

Jeg gleder meg til regn som er meldt på fredag her på østlandet, og gleder meg til høst og fine klær og kulde og farger og...

Sommeren er ikke min årstid.

Skrevet

Jeg har ligget på en flytering i vannet i hele dag. Kun vært oppe noen få turer for å spise og røyke. Sommeren er en deilig tid.

Gjest gjest1
Skrevet

Tenk så digg om du hadde gjort det og ute på ringen din! Superslask :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...