Gå til innhold

Veldig lang mens blødning

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest i dag.
Skrevet

I dag er det 18 dager siden jeg begynte å blø. Har hormonspiral. Fikk ikke time hos legen før 4 august.

Gu er ikke tilbake fra ferie før 14 august, men da er jeg på ferie.

Er det noen andre som har opplevd dette? Fikk satt inn ny hs i oktober, da jeg små blødde hele tiden. Ble ikke så mye bedre etter at en ny kom inn. Klarer meg med et truseinnlegg, da det kommer klumper når jeg er på do. Men innimellom kjenner jeg bare at der fosset det. :overrasket:

Er lei av å blø hele tiden. Liker ikke å bade når jeg blør. Og vi er ved vannet hver dag og bader. :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Huffda. Kan du ikke få time hos en annen lege, evt. dra på legevakten? Det er ikke sunt å blø for mye heller.

Skrevet

Jeg har også opplevd å plutselig få sammenhengende mens i over 1 mnd etter å ha hatt stabil mens i noen år. Jeg gikk ikke på noen hormoner da. Jeg gikk til legen, og det eneste de kunne anbefale meg var å begynne på p-piller. Av forskjellige grunner hadde jeg ikke lyst til det den gangen, og prøvde homeopat faktisk. Det er noen år siden nå, så jeg husker ikek helt eksakt, men mener å huske at mensen da stoppet opp 1-2 dager at jeg begynte på de homepoatmedisinene... Jeg ville først prøvd dette, siden det ikke har noen bivirkninger..Kanskje du da også kan fortsette å ha hormonspiralen. Hvis det er en hormonforstyrrelse du har, vill jeg prøvd homeopati først,jeg.

Lykke til!

Gjest gjest1
Skrevet

Det finnes også tabletter som får blodet til å koagulere lettere og dermed kan minske blødningen. Jeg husker ikke i farta hva de het, men de må skrives ut av lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...