Liljen Skrevet 6. august 2007 #1942 Skrevet 6. august 2007 (endret) Hei hei, vennen Ha en super mandag, kos deg med jentene stor Endret 6. august 2007 av Liljen
Vannmelon Skrevet 7. august 2007 Forfatter #1943 Skrevet 7. august 2007 I dag har vi vært på sykehuset og tatt diverse prøver av jenta med nyreproblemene. Hun hylte da de skulle sette veneflon, stakkars, men ikke så rart i og med at tre ulike personer prøvde, og det ble stikk i både hånd, hode og tilslutt foten. Hun har en barbert flekk og blåmerke i hodet, stakkars. Og ikke var det noe gøy å bli holdt fast heller. Hun var utslitt da vi kom hjem, og selv om hun har sovet mesteparten av dagen (bortsett fra skriketoktene), sovnet hun veldig greit nå på kvelden. Hun fikk en grei avslutning på dagen, da, for vi dusjet sammen, og det liker hun veldig godt. Søstern syns det er greit, men ikke noe mer enn det, tror jeg. Lurer mer og mer på om vi skal teste dem for å finne ut om de er eneggere eller toeggere. Har egentlig ikke så mye å si, men jeg blir mer og mer nysgjerrig i og med at jeg noen ganger syns de er kjempelike og andre ganger syns de er veldig forskjellige. Har bestilt takkekort etter dåpen, så da er det bare å vente på at de kommer, og begynne å skrive. Og så har jeg bestilt "skrytealbum" til bestemoren og bestefaren til jentene. Hvis det går som jeg vil, får de dem direkte i postkassa hjemme. Er litt spent på hvordan det blir, da, for lasta ned et program fra japanphoto, og lagde der, og da jeg bestilte, så det ut til at bare bildene ble lastet opp, ikke bakgrunner og tekst. Men det må da stemme i og med at det er deres eget system.
iss Skrevet 7. august 2007 #1944 Skrevet 7. august 2007 Jeg har ikke laget fotobok på japan foto før. Men brukt Elkjøp og laget fotobok og resultatet ble bra! Håper det ordner seg og at det gikk i orden!
Frida Frosk Skrevet 7. august 2007 #1945 Skrevet 7. august 2007 Skrytealbum blir nok stas. Stakkars vesle frøkna di. Hva innebærer de nyreproblemene? Er det noe hun vil plages med?
iingvild Skrevet 8. august 2007 #1946 Skrevet 8. august 2007 Jeg har laget fotobok hos Japanphoto før, kan tenke meg at bildene tar lang tid å laste opp mens teksten tar kort tid. Min ble utrolig fin, så det blir sikkert din også! Ha en fin dag!
angelou Skrevet 9. august 2007 #1947 Skrevet 9. august 2007 Stakkars lillejenta som har vært på sykehuset og blitt herja med Morsomt med sånn fotobok da, noterer gode ideèr bak øret
Eeyore Skrevet 9. august 2007 #1948 Skrevet 9. august 2007 Jeg blir helt imponert over hvor mye du får til jeg. Har du noen superkrefter du ikke har fortalt om?
Mrs N Skrevet 10. august 2007 #1949 Skrevet 10. august 2007 Ikke greit med sånne prøver nei. Husker når de skulle ta blodprøver av Tiny Høres veldig fint ut med sånn album da. Håper det blir bra Kanskje jeg skal lage et slikt selv?
Vannmelon Skrevet 12. august 2007 Forfatter #1950 Skrevet 12. august 2007 Fotobøkene ble veldig fine - har lagd en til mamma og en til pappa, og de har visst bladd igjennom mange ganger begge to. Mamma skulle også finne en plastlomme å legge det i, så det ikke ble ødelagt (er heftet sammen). Vi var i bryllup i går, så jentene har vært på sitt første overnattingsbesøk hos besteforeldrene sine. Hadde visst gått veldig bra, selv om hun ene hylte da vi dro (hadde blitt skremt av et eller annet, pappa trodde det var han som hadde skremt henne, så var skikkelig lei seg. Mamma måtte bare gi henne til ham, for han turte ikke ta henne opp selv etterpå...). Onkelen til jentene hadde vært ute og kjøpt leker til dem Jentene hadde sovet hele natta, men mamma hadde nå likevel vært oppe mange ganger for å se til dem, og bare ventet på at de skulle våkne. Når de ikke gjorde det, måtte hun inn og sjekke :rødme: Litt kjedelig, da, at når jeg nå hadde mulighet til å sove hele natta (eller fra vi kom hjem, vel og merke), så fikk jeg nesten ikke sove. Men men. Får ta det igjen en annen gang.
Vannmelon Skrevet 13. august 2007 Forfatter #1951 Skrevet 13. august 2007 Sukk... Har snart fått meg nytt gulvteppe på badet. Det består av lange, mørke hår. Lei av å miste hår, og lei av å plukke vekk hår fra jentene, vasken, dusjen, børsten, senga, klærne... Måtte bare klage litt Men - nå har mannen tatt med seg jentene på jobb (skal tidlig krøkes), så får vel gjøre noe fornuftig her, annet enn å sitte på KG og spise plommer.
Eeyore Skrevet 13. august 2007 #1952 Skrevet 13. august 2007 Håravfallet blir vel bedre når du slutter å amme?
Vannmelon Skrevet 13. august 2007 Forfatter #1953 Skrevet 13. august 2007 Gjør nok det, og var forberedt på det, men lei likevel...
Frida Frosk Skrevet 13. august 2007 #1954 Skrevet 13. august 2007 Koselig med bryllup da. Og sikkert deilig med litt barnefri.
Mrs N Skrevet 14. august 2007 #1956 Skrevet 14. august 2007 Flere som mister hår ja. Det er utrolig hvor mye hår man mister
Loevinna Skrevet 14. august 2007 #1957 Skrevet 14. august 2007 måtte bare innom og oppdatere meg litt
Vannmelon Skrevet 15. august 2007 Forfatter #1959 Skrevet 15. august 2007 Koselig med bryllup da. Og sikkert deilig med litt barnefri. Ja, og veldig godt å se de små igjen etter et helt døgn borte fra dem Her er det bare å klage i vei Flere som mister hår ja. Det er utrolig hvor mye hår man mister Helt vanvittig. måtte bare innom og oppdatere meg litt
Vannmelon Skrevet 15. august 2007 Forfatter #1960 Skrevet 15. august 2007 Denne uka er det mange babyer på en gang. I går hadde vi barseltreff her - veldig koselig. I dag var jeg på besøk hos ei med tvillinggutter. Søte, var de, og veldig morsomt å møte andre med tvillinger på omtrent samme alder. I morgen kommer det noen kolleger, som også er i permisjon, på besøk med sine søte små. Gleder meg til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå