Mrs N Skrevet 2. august 2007 #1921 Del Skrevet 2. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1922 Del Skrevet 4. august 2007 Iss, Liljen, Impala og Mrs N Nå har jeg bakt brownies til etterpå. Får grillgjester. Når jeg ser på været, ser det ut til at vi må spise inne, men det får gå. Hadde besøk i går og - ei venninne jeg ikke ser så ofte. Kjempekoselig. Og på torsdag var jeg først med svigers på tur, så hos en kollega. Lettere aktiv uke... Har bestemt meg for å kutte ned på pumpingen. Skal prøve å pumpe tomt morgen og kveld, og så ta "overskuddet" på dagen, så får jeg se om det går. Det jeg tar på dagen, putter jeg rett i fryseren (er jo ikke så mye fett i det), så det kan brukes til å blande ut grøt i senere, og det fra morgenen og kvelden, kan de få fortsatt. Håper planen min fungerer. Litt rart å skulle slutte å pumpe (deilig fordi jeg da sparer litt tid, rart fordi jeg da ikke har mulighet til å "koseamme" som jeg har gjort litt heller...), men nå har de fått morsmelk i over tre måneder, så en del antistoffer har de da fått i seg. Nei... Får vaske badet og lage salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. august 2007 #1923 Del Skrevet 4. august 2007 Synes du har vært flink jeg som har pumpet deg i 3 mnd! er vel en del styr med pumping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. august 2007 #1924 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg synes også du er kjempeflink. For det er styr med pumping. Jeg pumpet i starten når vi klønet med amminga, også har jeg begynt å pumpe litt nå igjen ettersom permisjonen snart er slutt. Pumpinga går jo greit, men vasking og koking av flasker og brukerutstyr er nesten mer pes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. august 2007 #1925 Del Skrevet 4. august 2007 Syns du har vært flink som har pumpet jeg Vet jammen meg ikke om jeg hadde orket det samme selv, men det vil vel tiden vise, hvis jeg må pumpe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. august 2007 #1926 Del Skrevet 4. august 2007 De klarer seg helt sikkert helt fint med MME fra nå av. Synes du har vært kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1927 Del Skrevet 4. august 2007 Takk, jenter Hadde en kjempefin ettermiddag/kveld med to andre familier på middagsbesøk. Tilsammen seks voksne og sju barn. Ei på halvannet år gikk bort til en av mine, pekte og sa "baby" før hun gikk bort til den andre, pekte og sa "baby" og sånn fortsatte det Masse god grillmat og kake etterpå Ah.. På tirsdag begynner Grey's anatomy igjen :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1928 Del Skrevet 4. august 2007 Begynner virkelig å kunne kjenne på armene mine at jeg har litt muskler. Det har aldri skjedd før Og så så koselige vekter jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1929 Del Skrevet 4. august 2007 Hm... En gjest og en anonym bruker som leser? *Nysgjerrig*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 #1930 Del Skrevet 4. august 2007 Ei på halvannet år gikk bort til en av mine, pekte og sa "baby" før hun gikk bort til den andre, pekte og sa "baby" og sånn fortsatte det Så søtt! Heldige dere som kunne grille. Vi har bare hatt møkkavær i dag, som vanlig.. Men i morra håper jeg det letter. Satser på at vi kan spise middag ute i hagen, synes det er så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 #1931 Del Skrevet 4. august 2007 Hm... En gjest og en anonym bruker som leser? *Nysgjerrig*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. august 2007 #1932 Del Skrevet 4. august 2007 Også har du en naturlig vektøkning hver uke. Det må jo være perfekte vekter det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. august 2007 #1933 Del Skrevet 4. august 2007 Muskler er gøy! Hørtes ut som dere hadde en koselig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1934 Del Skrevet 4. august 2007 Så søtt! Heldige dere som kunne grille. Vi har bare hatt møkkavær i dag, som vanlig.. Men i morra håper jeg det letter. Satser på at vi kan spise middag ute i hagen, synes det er så koselig. Vi spiste inne. Det var for grått og kaldt ute... Å, jasså du... Også har du en naturlig vektøkning hver uke. Det må jo være perfekte vekter det der Ja, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1935 Del Skrevet 4. august 2007 Muskler er gøy! Hørtes ut som dere hadde en koselig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1936 Del Skrevet 5. august 2007 Nå har jentene sovet fra elleve i går, og de sover fortsatt. Våknet av grynting og at det var på tide å pumpe litt før seks. Lagde mat til dem, og har pumpet, og fortsatt sover de godt begge to - var inne og sjekket Det er nå andre natta på rad. Natt til i går sov de fra ni-tiden til halv seks. Kan jeg krysse fingrene for at de har begynt å sove om natta og være våkne om dagen, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1937 Del Skrevet 5. august 2007 Anbefaler "autobiography of an one-year old". Morsom bok "fortalt av" en ettåring, om livet til en ettåring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1938 Del Skrevet 5. august 2007 Jammen våknet de ikke før klokka sju, og sovnet igjen etter det og sov til halv tolv. Jeg fikk da sove fra elleve-tolv i går, til seks i morges, og så fra halv åtte til elleve i dag. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. august 2007 #1939 Del Skrevet 5. august 2007 Flere som er heldige med sovingen ser jeg ja. Hmmf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. august 2007 #1940 Del Skrevet 5. august 2007 Så deilig å kunne sove så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå