Vannmelon Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1901 Del Skrevet 30. juli 2007 Skal se etter gallestein. Fløy jo til legevakta her en helg med noe de trodde var muskelsmerter. Var hos fastlegen etterpå, og etter å ha hørt på symptomene og klemt på magen min, mente han at det var gallestein, ikke muskelvondt. Visstnok vanlig at det kommer etter graviditet. Så nå skal jeg sjekkes, sånn at vi vet hva det er hvis det kommer igjen. Ikke sikkert, men gjør det det, må det kanskje operasjon til Heldigvis ikke noe som gjør at jeg går rundt og er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 #1902 Del Skrevet 30. juli 2007 Gallestein hørtes ikke noe godt ut Hvordan vondt er det? Og kan det bare gå bort sånn helt av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1903 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvis det var det jeg hadde, så begynte det plutselig (vanligvis to til seks timer etter et fettrikt måltid, visstnok, men husker ikke at jeg hadde spist noe sånt). Begynte som vondt helt øverst i magen, under ribbena, spredte seg oppover, og ble som et belte som lå og strammet rundt hele brystkassa. Følte som om jeg ikke fikk puste ordentlig, og klarte ikke helt å sitte/ligge stille. Føltes skikkelig skummelt ut. Mannne var borte første gangen, så han fikk beskjed om å komme seg hjem. Gikk over etter en times tid, så kom det tilbake etter noen timer, da holdt det på et par timer, og så kom det tilbake et halvt døgn etter, eller noe. Da var det ikke fullt så vondt, men satt i lenger. Nesten som veer som satt høyt oppe. Egentlig nesten vondere enn veene jeg hadde da jeg fødte, men så var de relativt svake, da... I følge legen kan det ha vært en gang og så gå bort igjen, men det kan komme igjen også. Det er visst mange som har gallestein, men de fleste merker det ikke. Bare når de begynner å flytte på seg at det merkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 #1904 Del Skrevet 30. juli 2007 Ekle greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1905 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja... Vondt, i hvertfall. Men når man vet hva det er, blir det ikke så skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1906 Del Skrevet 30. juli 2007 Var nok som legen trodde, ja. Men legen jeg var hos nå, sa at selv om det var noe igjen der, kunne det gå 20 år til et evt nytt anfall, hvis det kom i det hele tatt, så vi får satse på det Sitter og håper at jentene skal våkne nå - de sover litt urolig, for da kanskje de kunne fått mat og så sovet til i morgen tidlig. Sannsynligvis litt mye å håpe på, men. En av de neste dagene tror jeg at jeg skal ta meg en bytur helt alene for meg selv, og la mannen være hjemme med barna. Kan være godt å være bare meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. juli 2007 #1907 Del Skrevet 31. juli 2007 Skriver under på det. Har tatt flere turer alene, men jeg klarer ikke være borte så lenge om gangen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. juli 2007 #1908 Del Skrevet 31. juli 2007 Kan være borte i maks 2 timer. Noe mer enn det så får jeg "vondt" i brystet og en sånn plutselig følelse av å måtte skyndte meg hjem. Snåle greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. juli 2007 #1909 Del Skrevet 31. juli 2007 Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. juli 2007 #1910 Del Skrevet 31. juli 2007 Synes absolutt du burde unne deg en tur for deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. juli 2007 #1911 Del Skrevet 31. juli 2007 Var nok som legen trodde, ja. Men legen jeg var hos nå, sa at selv om det var noe igjen der, kunne det gå 20 år til et evt nytt anfall, hvis det kom i det hele tatt, så vi får satse på det Sitter og håper at jentene skal våkne nå - de sover litt urolig, for da kanskje de kunne fått mat og så sovet til i morgen tidlig. Sannsynligvis litt mye å håpe på, men. En av de neste dagene tror jeg at jeg skal ta meg en bytur helt alene for meg selv, og la mannen være hjemme med barna. Kan være godt å være bare meg og. Skriver under på det. Har tatt flere turer alene, men jeg klarer ikke være borte så lenge om gangen da... Kan være borte i maks 2 timer. Noe mer enn det så får jeg "vondt" i brystet og en sånn plutselig følelse av å måtte skyndte meg hjem. Snåle greier Jeg er rett som det er ute og flyr uten skjønningen.... Var vondt å være borte fra henne en hel dag da.. Men stort sett går det helt fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. august 2007 #1912 Del Skrevet 1. august 2007 Sikkert deilig med en bytur helt for seg selv ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. august 2007 Forfatter #1913 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg har også vært ute noen turer alene tidligere, men somregel ikke så langt avgårde. De har også hatt barnevakt en hel dag, mens jeg var hjemme og ryddet. Deilig å være litt for seg selv uten å tenke på noe annet innimellom. Fikk handlet både sko, klokke og topper. Trengte alt. Klokka mi var jo helt ødelagt. Først gikk remmen, og så stoppet den. Hadde veldig lyst på to klokker, men måtte velge meg en, gitt. Jeg mater jentene samtidig, også om natta. I natt hadde de fått mat, og jeg hadde hatt begge oppe på skulderen for å rape. Når jeg da legger dem ned igjen (har jentene på en dyne på fanget), så får jeg ikke "stablet dem til" skikkelig med en gang. I natt kom de derfor tett sammen, hvorpå den ene kaster seg over nesa til den andre, og sutter på den, hvorpå den andre svarer med å gjøre sitt beste for å sutte på haka til "overfalleren". Da skulle jeg ønske jeg hadde hatt et kamera rett ved meg. De var kjempesøte. De har forsåvidt prøvd på det samme før. Da var hun ene så sulten at hun nesten hoppet bortover mot søsteren for å spise på øret hennes eller noe Utrolig hvor mobile de blir da. Men nå venter deigen min på å bli trillet ut til "dillsnurrer". Har skikkelig bakeuke nå. Eksprimenterer med nye oppskrifter som jeg har funnet. Så langt har ett prosjekt vært vellykket, mens en kake egentlig smakte ganske vondt. Edit: Skriveleif Endret 1. august 2007 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. august 2007 #1914 Del Skrevet 1. august 2007 Imponert over at du rekker å bake med tvillinger i hus. Jeg rekker knapt å rydde med Knerten her jeg. Hørtes ut som du koste deg på shopping. Og de jentene dine må jo være verdens søteste. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. august 2007 #1915 Del Skrevet 1. august 2007 Tror du må ha kamera på nattbordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. august 2007 Forfatter #1916 Del Skrevet 1. august 2007 Imponert over at du rekker å bake med tvillinger i hus. Jeg rekker knapt å rydde med Knerten her jeg. Hørtes ut som du koste deg på shopping. Og de jentene dine må jo være verdens søteste. :rødme: Det begynner å komme seg. Veldig greit så lenge mannen er hjemme og kan ta seg av barna sine, da Må benytte sjansen. De er veldig søte Tror du må ha kamera på nattbordet! Ja, mamma foreslo å ha engangskameraer overalt, sånn at jeg alltid hadde et innen rekkevidde, selv med to barn på fanget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. august 2007 Forfatter #1917 Del Skrevet 1. august 2007 Da jeg kom hjem i dag, var det ei som var skikkelig urolig, og roet seg først da hun kom til mamma'n sin. Da hadde hun mye å fortelle, gitt. Og det var ikke noe gøy da jeg svarte på noe pappa'n hennes spurte om. Skulle jo snakke med henne, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. august 2007 #1918 Del Skrevet 1. august 2007 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. august 2007 #1919 Del Skrevet 1. august 2007 Hei hei Så flink du er da som baker. Jeg har skikkeli lyst å bake i morgen Tror og du må begynne å ha kamera på nattbordet gitt søte jentene deres Ha en flott dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. august 2007 #1920 Del Skrevet 2. august 2007 Så søte de er :rødme: Tenke jeg skulle bake litt jeg også nå. Kan jo være kjekt å ha noe i fryseren når man får besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå