Eeyore Skrevet 23. juli 2007 #1881 Del Skrevet 23. juli 2007 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for om du ikke pumper mer nei. Må tenke litt på deg selv og din egen helse oppi dette også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 #1882 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei hei Er helt enig med Eeyore jeg, syns slett ikke du skal ha dårlig samvittighet hvis du hår over på mme Ha en flott dag, og kos deg med søtnosene. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. juli 2007 #1883 Del Skrevet 24. juli 2007 Vet du hvor tunge de er nå eller? Det er vel snart tid for vaksine nå da! Jeg gruer meg litt til det jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. juli 2007 #1884 Del Skrevet 24. juli 2007 Synes du har vært imponerende flink som har pumpet så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #1885 Del Skrevet 24. juli 2007 Pasha, Eeyore, Liljen, Smile og Mrs N For en ukes tid siden var de 5365 g og 4520 g, så nå er de vel et parhundre gram tyngre enn det, tenker jeg. Tremånederskontrollen er i begynnelsen av august, og da blir det vaksiner, ja. Sprøyter har aldri gjort meg noe, men syns likevel synd på de små som skal stikkes. Håper det ikke blir så mye tull med feber og sånn etterpå. Mulig jeg pumper en stund til, får se, men nå har jeg som mål "en dag av gangen". Lurer riktignok på hvordan man reduserer melkemengden uten å få vondt :klø: Kan jo ikke akkurat stoppe på dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. juli 2007 #1886 Del Skrevet 24. juli 2007 Du må vel pumpe mindre og mindre over et par dager eller så? Står det noe om det på ammehjelpen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. juli 2007 #1887 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan få noe hos legen som stopper melken, eller er det vel bare å pumpe sjeldnere for å redusere mengden tror jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. juli 2007 #1888 Del Skrevet 25. juli 2007 Ja, ta en dag av gangen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1889 Del Skrevet 25. juli 2007 I dag var jentene flinke og sovnet rundt halv ni. De har begynt å sovne tidlig, men skulle ønske de da våknet rundt elleve-tolv for mat, for så å sove til seks-sju, framfor å sove fra åtte-ti til tre-fire. Hvis vi vekker dem, våkner de jo midt på natten likevel, så slipper vel ikke unna. Mannen har vært hjemme i dag. Det var deilig. Han har vært skikkelig flink! Plukket rips (jeg hjalp til litt, da) og laget saft av det, vasket gulv, vasket kjøkkenet... Jeg har vært hos legen for n'te gang i år (jeg som aldri har vært noe særlig hos legen) og ellers ryddet og ordnet litt jeg og. Og kost meg med jentene + tatt en dupp sammen med dem Tror jeg har klart å plukke ut bilde til takkekort etter dåpen. Må få bestilt det en av de nærmeste dagene. Tar nok litt tid å skrive på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. juli 2007 #1890 Del Skrevet 26. juli 2007 Så deilig å ha snill mann som hjelper til når han har fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. juli 2007 #1891 Del Skrevet 26. juli 2007 Godt med god hjelp da! Det høres jo veldig deilig ut at de legger seg så tidlig synes jeg. Her blir det ikke natt før midnatt, men hun sover da. Men det må være litt godt å ha tid for seg selv også på kvelden. Så flink dere er som bruker ripsen. Hjemmelaget saft er jo knallgodt. Vi har mange busker med mye bær i år men det blir ikke brukt til annet enn dessert.... Er det vanskelig å safte? Sier god helg med det samme jeg for nå tar eg ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. juli 2007 #1892 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei hei Så flink du er da Lager hjemmelaget saft og greier Det har jeg og lyst å prøve en gang. Håper du får en fantastisk dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1893 Del Skrevet 26. juli 2007 Så deilig å ha snill mann som hjelper til når han har fri Han hjelper ikke til, han tar sin del (og vel så det ) Godt med god hjelp da! Det høres jo veldig deilig ut at de legger seg så tidlig synes jeg. Her blir det ikke natt før midnatt, men hun sover da. Men det må være litt godt å ha tid for seg selv også på kvelden. Så flink dere er som bruker ripsen. Hjemmelaget saft er jo knallgodt. Vi har mange busker med mye bær i år men det blir ikke brukt til annet enn dessert.... Er det vanskelig å safte? Sier god helg med det samme jeg for nå tar eg ferie! Ja, deilig, men samtidig sover de da til tre-fire om natta. Skulle ønske de våknet sent på kvelden for å få mat for så å sove til morgenen. Klarer ikke helt bestemme meg for om det er best å sove hele natta eller ha kvelden fri... Uansett prøver vi å innføre rutiner nå, så kanskje det går lettere senere. Men det er klart, noen ganger får de komme opp igjen hvis det ikke nytter å få dem til å sove. De gråter seg ikke i søvn, vi er stadig vekk inne med trøst og smokk hvis de klager. Mannen som safter. Så ikke så vanskelig ut. Han plukket en haug med rips og puttet det i en dampkoker, eller dampsafter, eller hva det nå var. Etter en stund begynte saft å komme ut av den, og så kokte han inn sukker tilslutt. Ble veldig godt! *Stolt av mannen*. Rips med vaniljesaus er jo også godt. God ferie! Hei hei Så flink du er da Lager hjemmelaget saft og greier Det har jeg og lyst å prøve en gang. Håper du får en fantastisk dag stor Hehe. Skal ikke ta på meg æren for det. Det var mannens jobb og initiativ. Men jeg hjalp til med bærplukking, da. Og så klippet jeg gressløk og puttet i fryseren Ha en fin dag du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. juli 2007 #1894 Del Skrevet 26. juli 2007 Hjemmelaget saft er sikkert enklere enn hjemmelaget juice. Jeg prøvd det en gang og etter 20 appelsiner og kanskje et halvt lite kjøkkenglass med juice så ga jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. juli 2007 #1895 Del Skrevet 26. juli 2007 Kan jeg låne mannen din en dag? Høres tungt ut med to babyer og løfte på. Jeg har fått skikkelig markerte biceps for første gang i mitt liv. Mye babybæring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 #1896 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg er ute på en oppdateringsrunde, og må bare legge igjen et spor som sier at jeg har vært her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juli 2007 #1897 Del Skrevet 28. juli 2007 *stalker Bippe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. juli 2007 #1898 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvordan står det til med melonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1899 Del Skrevet 30. juli 2007 Hjemmelaget saft er sikkert enklere enn hjemmelaget juice. Jeg prøvd det en gang og etter 20 appelsiner og kanskje et halvt lite kjøkkenglass med juice så ga jeg opp Da hadde jeg og gitt opp Kan jeg låne mannen din en dag? Høres tungt ut med to babyer og løfte på. Jeg har fått skikkelig markerte biceps for første gang i mitt liv. Mye babybæring. Det spørs hva du skal bruke mannen min til, da... Jeg er ute på en oppdateringsrunde, og må bare legge igjen et spor som sier at jeg har vært her. *stalker Bippe* Hvordan står det til med melonene? Hvilke meloner? Fristet til å si at de noen ganger er veldig fulle av melk, andre ganger ikke Neida - går bra med oss. Jeg skal til ultralyd igjen i dag, men det er ikke for å se på noen små søte barn, heller for å se etter om ting er som de skal være inni magen min Utover det koser vi oss. Mannen ligger og sover på sofaen, jentene sover og her sitter jeg. Tror jeg skal lese litt snart, og kanskje bake litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 #1900 Del Skrevet 30. juli 2007 Er det noe spesielt de ser etter eller? Håper alt går bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå