iss Skrevet 4. juli 2007 #1801 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja imponerende med to stk altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1802 Del Skrevet 4. juli 2007 Hehe. Klarer nok ikke alt det i dag, men kan jo begynne Stakkars lille jenta mi. Litt slappesen, og vil ikke spise noe særlig. Har spist lite noen dager nå. Halvparten av hva hun pleier... Og er sutrete på kvelden og natta. Ringte helsestasjonen, men de hadde ingen gode råd, annet enn å bruke maltekstrakt hvis hun hadde treg mage, og ringe legen hvis hun ikke var frisk. Lurer på om jeg skal se det an til i morgen og så ringe legen da...? Kan jo ringe på morgenen og be om en hastetime. Tror ikke hun har feber, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. juli 2007 #1803 Del Skrevet 4. juli 2007 Huff, det hørtes ikke noe ålreit ut! Jeg ville ikke latt det gått for lenge nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1804 Del Skrevet 4. juli 2007 Nei... Jeg vet bare ikke hvor lenge jeg kan se det an... Bedre med en telefon for mye til legen, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. juli 2007 #1805 Del Skrevet 4. juli 2007 Bedre med en telefon for mye ja. Håper hun blir bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1806 Del Skrevet 4. juli 2007 Nå spiste hun like mye som hun pleier Håper det holder seg. Har også hatt maltekstrakt i melka, så får se om magen løsner litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. juli 2007 #1807 Del Skrevet 4. juli 2007 Håper det løser seg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. juli 2007 #1808 Del Skrevet 5. juli 2007 Huff, det er ikke greit å være så liten og ikke kunne fortelle hva som plager en. Men det kan jo virke som at hun er på bedringens vei nå, i og med at hun spiser godt igjen. Får håpe at du slapp å ringe legen. Ellers er det så koselig å lese om hverdagen din med de to søte små. Jeg gleder meg bare mer og mer til det en gang blir min tur. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. juli 2007 #1809 Del Skrevet 5. juli 2007 Håper det går bra med gromjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #1810 Del Skrevet 5. juli 2007 Hun spiste to gode måltider i går + et hun ikke ville ha, greit nok i natt og bra i morges, i tillegg til at hun har fått bæsjet. Så helt salig ut etter det, og virket som hun kviknet til, så var nok magen som plaget henne. Sov bedre i natt og. Venter på besøk fra ei venninne. Blir koselig. Synd det er så grått og trist ute, ellers kunne vi gått ut en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #1811 Del Skrevet 5. juli 2007 Huff, det er ikke greit å være så liten og ikke kunne fortelle hva som plager en. Men det kan jo virke som at hun er på bedringens vei nå, i og med at hun spiser godt igjen. Får håpe at du slapp å ringe legen. Ellers er det så koselig å lese om hverdagen din med de to søte små. Jeg gleder meg bare mer og mer til det en gang blir min tur. :rødme: Ja jeg håper virkelig det er din tur snart! Sjekker stadig innom dagboka di for nytt Dvs - når jeg tenker meg om er det en liten stund siden jeg har vært der nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #1812 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Planer for dagen i dag, og antakelig et par dager framover: Vaske klær (det gjør man hele tiden...) Stryke duker til stua og kjøkkenet Tørke over gulvet Vaske badet Bytte bleiepose på badet (Det tok mannen) Rydde skrivebordet mitt Rydde kjøkkenet Sette igang oppvaskmaskina Vaske pumper og flasker Lage fiskemiddag Ringe legen Ringe helsestasjonen Skifte sengetøy i vogga og senga til jentene Skrive litt i notatboka om jentene og hva de har gjort Spise (det er det ikke alltid man får tid til) Fikk da gjort en del i går - det meste etter at mannen kom hjem. Gulvene ser ikke ut, men det får vi ta etterhvert. Badet og. Nå er det i hvertfall greit å lage mat på kjøkkenet igjen... Får se hva jeg får gjort i dag. Pumpe- og flaskevask er jo daglige gjøremål, det samme er egentlig vaskemaskinen. Endret 5. juli 2007 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. juli 2007 #1813 Del Skrevet 5. juli 2007 SÅ bra at hun virker i form igjen, tror mageproblemer kan forstyrre dem mye når de er så små. Kos deg med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #1814 Del Skrevet 5. juli 2007 Det kan nok det. Har vært en gang før da det gikk mange dager uten at hun fikk bæsjet, og slappet veldig av da hun klarte det. Er vel egentlig ikke unormalt at det går noen dager, men når de har minst en sånn bleie om dagen, blir det lenge når det går et par-tre dager. Men utrolig hvor glad man blir for noe så ekkelt. Hørte mannen skifta bleia i går, og med et stort smil i stemmen delvis skrøt han av at hun hadde bæsjet, delvis fortalte han hvor ekkelt det var Og enda mer utrolig hvor mye det kan prates om... Har visst blitt småbarnsforeldre, ja. (måtte bare bruke denne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. juli 2007 #1815 Del Skrevet 5. juli 2007 Ja jeg håper virkelig det er din tur snart! Sjekker stadig innom dagboka di for nytt Dvs - når jeg tenker meg om er det en liten stund siden jeg har vært der nå Du har da andre og mer viktige ting å fordrive tiden med enn å holde deg oppdatert på andres bøker til en hver tid? Men det er veldig koselig at du stikker innom når du har anledning. :-D Hørte mannen skifta bleia i går, og med et stort smil i stemmen delvis skrøt han av at hun hadde bæsjet, delvis fortalte han hvor ekkelt det var Så morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. juli 2007 #1816 Del Skrevet 5. juli 2007 Her går det 3-4 dager mellom bæsjene. Da er bleiene fulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. juli 2007 #1817 Del Skrevet 5. juli 2007 Så bra og høre at det går bedre med jenta di Ikke så greit å være liten, og ikke kunne regulere sånne ting selv som vi kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. juli 2007 #1818 Del Skrevet 5. juli 2007 Her bæsjes det en eller to ganger om dagen, og det er uante mengder. Forstår ikke hvordan det er plass jeg. Heldigvis bæsjes det stort sett på stellebordet, ellers ville vi hatt bleielekasje hver dag tror jeg. Og å diskutere bæsj på nettet er jo heeelt normalt, så ingen tvil om at vi har blitt mødre nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. juli 2007 #1819 Del Skrevet 5. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. juli 2007 #1820 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg får komme med status herifra jeg også da... Her bæsjes det mange ganger for dag, så mange at jeg vet faktisk ikke hvor mange. Det mest slitsomme er om natta for hun våkner når jeg skifter på henne og jeg kan jo ikke la henne ligge natta gjennom i bæsj stakkar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå