Vannmelon Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #1781 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvordan kan noe som konstant bæsjer, gulper, raper og nyser deg i ansiktet være så søtt? I går var de strålende blide hele dagen - smilte hele tiden. Herlig! Og så har de blitt så store så plutselig. Nå kan jeg snart ikke løfte begge to samtidig lenger. Vokser både i lengden og tyngden hver dag. Skal veie på mandag, tror jeg, så får vi se om de nærmer seg fire og fem kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. juli 2007 #1782 Del Skrevet 1. juli 2007 Så herlig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. juli 2007 #1783 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er uvirkelig for meg å ha to små skjønne prinsesser, det må jo være dobbelt så slitsomt men dobbelt glede Tenk dere, så heldige vi er som er mammaer til de herligste nurkene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. juli 2007 #1784 Del Skrevet 2. juli 2007 Ingenting som er så vakkert som små babyer, og sikkert særlig hvis det er dine egne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #1785 Del Skrevet 2. juli 2007 Så herlig! :rødme: Det er uvirkelig for meg å ha to små skjønne prinsesser, det må jo være dobbelt så slitsomt men dobbelt glede Tenk dere, så heldige vi er som er mammaer til de herligste nurkene!! Vi er kjempeheldige! Var rart å skulle ha to, men nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet. Har prøvd å forestille meg å bare ha en, men det går liksom ikke... Ingenting som er så vakkert som små babyer, og sikkert særlig hvis det er dine egne :rødme: Nei, ens egne er jo de aller vakreste på jord! Rent objektivt sett Utrolig hvor glad man blir i de små nurkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #1786 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå har vi vært hos fysioterapeut med dem igjen - de liker høyresiden sin best. Nå er det ingen spenninger i nakken, men de er mye sterkere på høyresiden enn på venstresiden, så har fått øvelser for å styrke venstereiden. Ellers må de ha hjelp til å sentrere hodet, så vi skal øve på det og. De er jo helt flate på høyresiden i bakhodet, fordi de bare ligger sånn. Ellers begynner de å bli flinke til å løfte hodet, men vi må regne med at de henger en mnd etter i motorisk utvikling i og med at de var født en måned for tidlig. Syns de er flinke, jeg, selv om de ikke skjønner helt poenget med å ligge på magen. Kjedelig, jo, og man blir sint av sånt Men nå er det tid for mat, hører jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. juli 2007 #1787 Del Skrevet 2. juli 2007 Høyresiden er favoritt her og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. juli 2007 #1788 Del Skrevet 2. juli 2007 Innom med en klem til vannmelonfamilien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #1789 Del Skrevet 2. juli 2007 To dager nå har jentene sittet i vippestoler mens vi har spist middag. Kjempedeilig å slippe å løpe fram og tilbake mellom stua og kjøkkenet for å stappe smokker i munnen. De er også mye roligere når de ser oss Og - det begynner å bli vanskelig å se forskjell på dem. Går greit så lenge de er vedsidenav hverandre, men hver for seg er det lett å ta feil. Begynner å lure på om de er eneggere. Greit at det er rundt 800 g forskjell i vekt Tatovere forbokstaven deres i panna, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 2. juli 2007 #1790 Del Skrevet 2. juli 2007 Tatovere forbokstaven deres i panna, kanskje? God idé! :D Eller kanskje de har noen føflekker eller andre merker som du kan se på? Synes du er så heldig som har to små gull, selv om det jo selvfølgelig virker slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. juli 2007 #1791 Del Skrevet 2. juli 2007 Vet om ei tvillingmamma som skrev forbokstaven på bleiene til ungene. Må jo selvfølgelig passe på at du kler rett bleie på rett unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. juli 2007 #1792 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg trodde alltid foreldrene så forskjell jeg Morsomt at de er så like da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. juli 2007 #1793 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan jo bli vanskelig hvis foreldrene begynner å bli i tvil ja.... Kanskje navne-armbånd er bedre enn tatovering??? Har de veldig forksjellige navn eller er de ganske like? Vet om et søskenpar som heter Line og Kine.... Kanskje litt likt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. juli 2007 #1794 Del Skrevet 2. juli 2007 så et innslag på et eller annet program på tven om noen som hadde fått eneggete firlinger.. de hadde vært nødt til å tatovre enn prikk på forskjellige tær for å se forskjell på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #1795 Del Skrevet 2. juli 2007 God idé! :D Eller kanskje de har noen føflekker eller andre merker som du kan se på? Synes du er så heldig som har to små gull, selv om det jo selvfølgelig virker slitsomt. Enn så lenge er hun ene veldig rød over øynene, er det storkebitt det kalles? Det kan man jo se på Litt slitsomt, men ikke så ille som jeg hadde trodd. De er veldig snille, og det er kun i perioder de er sutrete og krever mye (særlig dager da jeg er sliten og trøtt fra før av, sånn som i dag...) Vet om ei tvillingmamma som skrev forbokstaven på bleiene til ungene. Må jo selvfølgelig passe på at du kler rett bleie på rett unge Ja... Ellers kan det jo bli et lite problem. Har også hørt om de som "fargekoder" barna. Sikkert gøy hvis noen bytter dem om. Jeg trodde alltid foreldrene så forskjell jeg Morsomt at de er så like da Ser forskjell når de er vedsidenav hverandre. Og de gangene (heldigvis bare et par) jeg har sagt feil navn til dem, har noe (magefølelsen) fortalt meg at her er det noe feil, så merker på et vis forskjellen selv om jeg ikke umiddelbart ser den. Ellers har hun ene litt spissere øre og litt sånn. Går seg nok til. Er bare at de har blitt mer og mer like etterhvert, syns jeg. Kan jo bli vanskelig hvis foreldrene begynner å bli i tvil ja.... Kanskje navne-armbånd er bedre enn tatovering??? Har de veldig forksjellige navn eller er de ganske like? Vet om et søskenpar som heter Line og Kine.... Kanskje litt likt?? Vi fikk navnearmbånd til dåpen, må bare få gravert inn navn på dem Navnene passer sammen, men de har både forskjellig forbokstav og forskjellig antall stavelser, så er ikke veldig like. Kunne ikke falt meg inn å kalle dem Kine og Line, Stine og Trine eller noe i samme sjanger... så et innslag på et eller annet program på tven om noen som hadde fått eneggete firlinger.. de hadde vært nødt til å tatovre enn prikk på forskjellige tær for å se forskjell på dem Såpass. Så var det å huske hvem som hadde prikk på hvilken tå, da. Og hva gjorde de når barna hadde sokker og sko på seg? "Ta av deg sokkene, jeg vil se hvem du er" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. juli 2007 #1796 Del Skrevet 4. juli 2007 Noe sånt noe kanskje ja var bare et kort innslag da..så fikk ikke sett så mye av hvordan de funktere i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juli 2007 #1797 Del Skrevet 4. juli 2007 Mange gode forslag her nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. juli 2007 #1798 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville nok også tenkt sånn i navnevalg ja. Kan jo bli spennende å se fremover om de blir enda mer like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1799 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ja, veldig mange gode forslag.. Lurer på hva jeg får gjort i dag? I går var mannen hjemme og det var deilig, men må da prøve å få gjort litt selv om jeg er alene og, sånn bortsett fra å mate, stelle og sitte på KG Planer for dagen i dag, og antakelig et par dager framover: Vaske klær (det gjør man hele tiden...) Stryke duker til stua og kjøkkenet Tørke over gulvet Vaske badet Bytte bleiepose på badet Rydde skrivebordet mitt Rydde kjøkkenet Sette igang oppvaskmaskina Vaske pumper og flasker Lage fiskemiddag Ringe legen Ringe helsestasjonen Skifte sengetøy i vogga og senga til jentene Skrive litt i notatboka om jentene og hva de har gjort Spise (det er det ikke alltid man får tid til) Endret 4. juli 2007 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. juli 2007 #1800 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvis du klarer å ta deg av TO babyer og gjøre alt på den listen i løpet av én dag... Da blir jeg mektig imponert altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå