Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt sov jentene (en av dem i hvertfall) hele natta igjennom! La henne i elleve-tolv tiden (usikker, for mannen matet da mens jeg la meg), og litt før sju vekket de oss. Mannen hadde vært oppe med den ene fram til halv to (hun er en natterangler - alltid henne vi har oppe), men de hadde ikke fått noe mat da. Deilig å sove hele natta, men er faktisk nesten trøttere nå enn jeg pleier å være :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg blir i hvert fall helt forstyrret hvis Tiny sover lengre enn han pleier :ler:

Men deilig at de begynner å sove mer da! Lurer på når vi får sånn luksus...

Skrevet

Mye vil ha mer vet du, så du kan ikke skjemme bort kroppen med å sove hele natten :ler:

Skrevet

Var på et kjøpesenter nå, og da jeg sto i parkeringshuset og la barna opp i vogna, kom en dame ut for å hente sin bil. Og jammen rygget hun ikke inn i vogna, med en av jentene mine oppi, og fortsatte å rygge da hun traff vogna. Det gikk ikke så fort, og heldigvis sto jeg vedsidenav vogna. Der var det en dame som fikk en eitrende forbanna vannmelon på nakken! :frustrert: Enkelte skulle ikke hatt lappen. Kunne ha gått skikkelig galt. Jeg dunket i bilen, og løp etter fordi hun kjørte med en gang, og da hun stoppet fikk hun høre det. "Uff da, unnskyld!" var svaret. :kjempesinna::sinnatagg:

Hun kjørte litt saktere etterpå, og så bakover på oss, så hun fikk forhåpentligvis et støkk.

Da jeg skulle dra var det også en som syns det var greit å rygge nesten inn i barnevogna. Da var heldigvis ungene i bilen alt og jeg fikk dratt vogna unna. *Sint på sånne folk* :frustrert:

Skrevet

Huff da! :overrasket:

Gikk det bra med melonen og vogna da?

Irriterende at folk skal være så blinde!

Skrevet

Ja, hun kjørte heldigvis ganske sakte, så ser ut til at det gikk bra med vogna. Go'jenta sov godt videre, så så ikke ut til å ha tatt noe skade av det, men fy søren så sint jeg ble, og så utafor jeg ble etterpå. Heldigvis klarte jeg å reagere og si noe til dama. Normalt er jeg dårlig til sånt. Var vel morsinstinktene som slo til...

Skrevet

Herregud :overrasket:

Enig i at enkelte mennesker ikke burde kjøre bil ja.

Så bra at det gikk fint med både vogna og jenta da, kunne jo gått skikkelig galt jo. Merka hun ikke at hun kjørte borti vogna heller da i og med at hun bare kjørte? Sløvinger altså :frustrert:

Skrevet
:frustrert: Fy søren altså, hadde sikkert blitt kjemperedd jeg. Og når jeg blir redd så eksploderer jeg, så da kunne nok sjåføren fått seg en festlig opplevelse :sjenert: Bra du greide å si ifra, kanskje hun ser seg for neste gang hun skal rygge - seriøst ass!!!!!!
Skrevet

:overrasket: Enkelte folk altså! :frustrert:

Og "Uff da"??? Hva slaga reaksjon er det? Jeg hadde da blitt helt fra meg om jeg skulle ha rygget på noen, men nå er det jo vanlig å se seg for da for å unngå det!

Dustedame. Bra du fikk sagt fra. :klem:

Skrevet (endret)

Som sagt - enkelte skulle ikke hatt lappen...

Lurer på hvor mye disse små hodene tåler før de blir skadet? Jeg blir vel tatt for barnemishandling snart, føler jeg... Har klart å dunke hodene deres flere ganger disse ukene. En gang dunket jeg de sammen da jeg skulle legge de med hodene mot hverandre på fanget for å mate samtidig, i natt spyttet plutselig hun ene ut flaska, og da jeg ikke holdt den ordentlig, glapp den og søsteren hennes fikk den i hodet... Jeg har til og med klart å dunke hun ene i vasken en gang da jeg skulle skylle en rumpe full av bæsj. Stakkars små! Redd for å skade dem permanent! :tristbla: Og av en eller annen grunn er det når jeg prøver å være mest forsiktig at noe skjer.

Forresten - skal ikke det myke partiet de har på hodet dunke? Mener å huske det fra tidligere, men kan ikke si at det gjør det på disse..?

Endret av Vannmelon
Skrevet

Aner ikke svaret på spørsmålet ditt, men jeg tror ikke de tar litt skade av litt smådunking av og til - tenk så mye de har sparka hverandre og sånn når de var inni magen din :klem:

Skrevet

Vet heller ikke hovr mye de egentlig tåler, men de tåler nok en god del vil jeg tro :klem:

Skrevet

Du skal nok ikke være redd for det med dunking. De tåler mer enn hva man skulle tro :)

Men man skal selvsagt være forsiktig, spesielt med tanke på risting av hodet deres.

Tiny dunker stadig hodet sitt i haka, skuldra eller kragebeinet mitt. En gang dunket han rett i tanna mi og da skrek han litt. Ellers virker det ikke som om at han legger merke til det selv en gang ;)

Skrevet

:overrasket: For ei dame som kjørte inn i vogna da!!! :hakeslepp: Bra du reagerte og fikk sagt noe vettu!!!

De tåler nok litt smådunk ja, men jeg skjønner at det ikke er så hyggelig når det skjer!

Jeg trodde det pleier å dunke i det hullet på hodet ja...? Jeg har aldri sett eller kjent noe på tulla vår for hun har så mye hår! :ler: Men så lenge jentene puster og ser ut til å ha det bra er det vel ikke så farlig med det søkket? Det er vel egentlig bare pulsen/hjertedunkene en ser trodde jeg.

Ønsker dere en knallgod helg! :klem:

Skrevet

Glemte å skrive at jeg kan se pulsen/hjertedunkene i det myke punktet på Tiny sitt hode. Tror det skal være sånn jeg? :)

Skrevet

:overrasket: Er det mulig å bare rygge på vogna?

Tror ikke du skal uroe deg for litt dunking nei. De er jo ikke porslensdukker heller ;)

Ha en fin helg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...