Impala Skrevet 22. juni 2007 #1741 Del Skrevet 22. juni 2007 Tenker det er kosleig å se utvikling ja. Gleder meg til det jeg også Man må vel bare prøve seg fram i matveien og se hva de tåler og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. juni 2007 #1742 Del Skrevet 22. juni 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 #1743 Del Skrevet 22. juni 2007 lykke til med dåpen på søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #1744 Del Skrevet 23. juni 2007 Eeyore, Impala, Angelou og Petra Har hatt så god hjelp de siste to dagene. En tante satt barnevakt hele dagen på torsdag, så fikk virkelig ryddet her. Det samler seg mye når man ikke får tatt unna så mye til vanlig. Og i går kom hun jammen meg og vasket hele huset mens mannen klipte seg og drev med litt andre småting og jeg og jentene var på besøk på jobb. Deilig! Det nærmer seg barnedåp. Stort sett bare borddekking og stryking igjen nå, ja og så vasking av flasker og sånn, men det må vi gjøre i kveld. Kaker har svigers og tante (samme som vasket) tatt seg av, så dette blir bra. Servietter fikk vi brettet i går Gleder meg til i morgen, men krysser alle fingre for at det blir sol. Nå kommer snart mamma for å hjelpe til med bordekking og sånn, dvs mannen og broren min må hente bord og stoler først. Mamma skal også passe jentene mens jeg prøver å finne en frisør jeg kan dra til. Skal ta en dagbokrunde ved en senere anledning God helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. juni 2007 #1745 Del Skrevet 23. juni 2007 Så utrolig deilig med mye hjelp! Håper du ikke blir altfor utslitt i morra og LYKKE TIL!!!! Kos dere masse på en minnerik dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. juni 2007 #1746 Del Skrevet 23. juni 2007 Lykke til i morgen hvordan går det forresten med ammingen? vil de ta puppen, eller er flaska favoritten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. juni 2007 #1747 Del Skrevet 23. juni 2007 Lykke til i morgen! Håper dere får en kjempefin dag (vi har barnedåp 12. august selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 #1748 Del Skrevet 23. juni 2007 Så bra at dere får litt hjelp Det er meldt bedre vær til i morgen, så det blir nok en fin dag. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. juni 2007 #1749 Del Skrevet 24. juni 2007 Håper det går bra i dag, og at dere ikke blir altfor slitne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. juni 2007 #1750 Del Skrevet 24. juni 2007 Oi, så sidene flyr her inne da! Men nå har jeg endelig fått oppdatert meg litt. Og det er kjempe koselig å lese om de små jentene dine Håper dagen idag ble like flott som dere hadde håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. juni 2007 #1751 Del Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. juni 2007 #1752 Del Skrevet 24. juni 2007 Håper dere har hatt en fin dåpsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. juni 2007 #1753 Del Skrevet 24. juni 2007 Åh, jeg fikk ikke ønsket deg lykke til med dåpen. Men jeg regner med dere har hatt en veldig fin dag. Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. juni 2007 #1754 Del Skrevet 25. juni 2007 Håper dere hadde en fin dag igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. juni 2007 #1755 Del Skrevet 25. juni 2007 Håper dere hadde en fin dag i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #1756 Del Skrevet 25. juni 2007 Så utrolig deilig med mye hjelp! Håper du ikke blir altfor utslitt i morra og LYKKE TIL!!!! Kos dere masse på en minnerik dag! Takk! Lykke til i morgen hvordan går det forresten med ammingen? vil de ta puppen, eller er flaska favoritten? Jeg har igrunn lagt det på is. De har vært litt varierende interesserte, så kunne kanskje gått, men for å få til dette, anbefalte ammehjelpen at jeg skulle ta en og en en periode. Det funker ikke, fordi de er vant til å få mat samtidig, og derfor blir sultne samtidig. Er alene med dem om dagen (var på formiddagen det var best å starte med dette), og da blir jeg bare stressa hvis en ligger og hyler, så pumper så lenge jeg orker, og så får de få erstatning etter det. Får amme neste gang vi får barn, hvis det blir noen fler Lykke til i morgen! Håper dere får en kjempefin dag (vi har barnedåp 12. august selv ) Takk. Du kan glede deg Så bra at dere får litt hjelp Det er meldt bedre vær til i morgen, så det blir nok en fin dag. Lykke til Takk! Været holdt akkurat. Håper det går bra i dag, og at dere ikke blir altfor slitne Takk takk Oi, så sidene flyr her inne da! Men nå har jeg endelig fått oppdatert meg litt. Og det er kjempe koselig å lese om de små jentene dine Håper dagen idag ble like flott som dere hadde håpet! Det ble den. Gratulerer med dagen!!! Takker Håper dere har hatt en fin dåpsdag Absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #1757 Del Skrevet 25. juni 2007 Åh, jeg fikk ikke ønsket deg lykke til med dåpen. Men jeg regner med dere har hatt en veldig fin dag. Gratulerer så masse! Takk! Håper dere hadde en fin dag igår Det hadde vi Håper dere hadde en fin dag i går Så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #1758 Del Skrevet 25. juni 2007 Vi hadde en kjempefin dag i går! Jentene sov lenge om natta - helt til halv fem, så da fikk de mat da, og jeg og mannen kunne sove til nærmere åtte. Ordnet oss, matet jentene og var i kirka en liten time før det startet i tilfelle jentene ville ha mat igjen da. Jentene var eksemplariske! Sov seg gjennom hele seansen og bildetaking etterpå, og våknet først da vi dro hjem. Fikk mat da vi kom hjem, og var strålende fornøyde med det. De var våkne under koldtbordet, men da fikk de godt selskap av en tante og en bestemor, så vi fikk spise selv. Etterpå sov de seg gjennom resten av festen, mens diverse faddere sto og beundret dem Presten så ut til å storkose seg - tror han syns det er kjempegøy med dåp. Viste fram barna etter at de var født - nesten som i Løvenes konge. Ventet bare på "hakuna matata". Ellerst tok vi bilder med faddere, foreldre og besteforeldre utenfor kirka, og det var bra, for rett etterpå kom styrtregnet. Det er et overbygg utenfor kirka, så vi kjørte inn dit sånn at ikke jentene ble våte. Innen vi kom hjem, var det opphold, men det ble litt byger innimellom, og det var nok vått i gresset. Bilder fikk vi i hvertfall. Maten var kjempegod, og ei venninne var til kjempegod hjelp på kjøkkenet. Etter at alle hadde dratt, var hun igjen og hjalp med å rydde det verste/fylle i og rydde ut av oppvaskmaskina ganske så mange ganger. Tror alle gjestene koste seg, og vi fikk faktisk plass til 30 i stua uten for store problemer! Da vi flyttet om på bordene til kaffe ble det enda bedre plass enn med langbord. Jentene fikk mange fine gaver også, men jeg tror vi skal bytte noen gullhjerter To ting var litt dumt - det ene var at mamma og pappa plutselig måtte bryte opp (i tillegg itl en del av min familie som dro etter dem for å hjelpe) da de fikk beskjed om at de hadde en halvmeter vann i kjelleren. Heldigvis var det under kaffen. Det andre var at på tross av at jeg hadde gått rundt og satt knotter under alle stolene og bedt folk som hjalp til med bordene om å løfte og ikke skyve, er stuegulvet vårt nå fullt av riper, og det som var så fint. Antar at det er diverse høye hæler og avfalne filtknotter som har tatt det. Håper det hjelper å bone det... Neste gang det er noe, skal jeg ha skoforbud (selv om det er dumt det og). Men alt i alt - kjempefornøyd med dagen og de to eksemplariske jentene mine (Og så var det noen som husket å skåle for bryllupsdagen vår også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. juni 2007 #1759 Del Skrevet 25. juni 2007 Det høres jo ut som det gikk helt eksemplarisk. Og graturlerer med bryllupsdagen i går også Håper det gikk greit med kjelleren til foreldrene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. juni 2007 #1760 Del Skrevet 27. juni 2007 Hørtes ut som en koselig dag ja Synd med golvet da, men sånn er det jo desverre bare noen ganger. Håper også det går bra med kjelleren til foreldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå