Eeyore Skrevet 8. juni 2007 #1701 Del Skrevet 8. juni 2007 Ha en fin og varm helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. juni 2007 #1702 Del Skrevet 9. juni 2007 Innom med en klem. Kos dere i sommervarmen. Håper det ikke blir altfor slitsomt for de små jentene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. juni 2007 #1703 Del Skrevet 9. juni 2007 Oppdaget plutselig at det hadde blitt en stund siden jeg har vært her inne.. så måtte oppdatere meg litt. Veldig koselig å lese om jentene dine, de virker skjønne Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juni 2007 #1704 Del Skrevet 12. juni 2007 Innom for å oppdatere meg. Dert er alltid så koselig å lese om hvordan dere har det. Godt å se at alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. juni 2007 #1705 Del Skrevet 13. juni 2007 Håper det står bra til med melonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. juni 2007 #1706 Del Skrevet 13. juni 2007 Håper det står bra til med melonene første som slo meg var var ikke at det var tvillingene du refererte til håper alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1707 Del Skrevet 15. juni 2007 første som slo meg var var ikke at det var tvillingene du refererte til håper alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. juni 2007 #1708 Del Skrevet 15. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1709 Del Skrevet 15. juni 2007 Dagene går fort. Sitter ikke mye, føler jeg, annet enn når det er mating og kos og sånn, men ikke mye jeg får gjort her hjemme heller... I dag kom vi i gang litt tidligere enn normalt, da, så skal se det kan bli litt orden her etterhvert. Prøver å få gått en tur når det ikke regner eller er alt for varmt også. Deilig det. Nå er det bare en uke igjen til dåpen Har fått høre av noen at vi er gale som har den så tidlig, men har mange hjelpsomme sjeler rundt oss, så går nok veldig fint. I går var vi på seksukerskontroll med jentene. Det så visst greit ut. Legen mente de hang litt etter motorisk (de løftet ikke hodet mens de var der, legen fikk ikke blikkontakt, de fulgte ikke med blikket...). men mente det kom av at de egentlig bare skulle vært tolv dager. Da vi kom inn til helsesøster, gjorde de imidlertid alt legen ikke fikk dem til å gjøre Alt til sin tid. Løfter ikke hodet så høyt enda, men de klarer det nå. Samme da vi var hos fysioterapeut fordi de har litt skjevhet i nakken. De nektet å legge seg på den motsatte av favorittsiden sin mens vi var der, men da vi kom hjem var det ikke noe problem. Var på seksukerskontroll selv på mandag. Tok noen blodprøver og litt sånn for å sjekke jern, bl.a. Men tok ikke GU. Trodde det var vanlig, jeg, sånn for å sjekke at ting så greit ut "der nede". Trodde også han skulle sjekke operasjonssåret, men han spurte bare om det så fint ut. Nå ja. Går vel greit. Er litt stiv og støl i muskler og sånn for tida - får håpe det er musklene som bygger seg litt opp nå som jeg skyver tung vogn og bærer rundt på to barn. Hadde ikke skadet... Fikk også veldig vondt i knærne etter fødselen, men det gikk over etter en stund. Kom tilbake nå, så mannen mente jeg kanskje burde gå til legen med det, men satt og kjente litt og så litt, og fant ut at det var ømt på samme sted på utsiden av begge knærne + at jeg hadde blåmerker der, så antar grunnen er at bilstolene dunker inni knærne mine når jeg bærer dem. Har et lite stykke å gå til bilen her... Dette ble langt... Ha en fin fredag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. juni 2007 #1710 Del Skrevet 15. juni 2007 trur det er mange nybakte mødere med blåmerker på beina etter bilstolen ja og du bærer vel kanskje begge to samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1711 Del Skrevet 15. juni 2007 Ja, må nesten det, skal jeg få dem med meg samtidig. Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det når jeg må ha med vogna også på tur. Enten drasse tunge bilstoler med barn til bilen for så å kjøre tilbake og putte vogna i bilen, eller la barna sitte igjen hjemme de minuttene det tar. Mye man skal ta stilling til her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. juni 2007 #1712 Del Skrevet 15. juni 2007 ja, det er jo ikke så enkelt når det er to. det letteste er kanskje bare å la vogna være i bilen når du ikke bruker den? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1713 Del Skrevet 15. juni 2007 Ja, eller bilstolene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. juni 2007 #1714 Del Skrevet 15. juni 2007 godt å høre at alt er bra med dere!! det er mye rart man må ta stilling til etterhvert, ja - du skal se du finner ut hva som er lurest i lengden bare én uke igjen til dåp - så moro! dere får ha lykke til med alle foreberedelser!!! så skal jeg forsøke å ikke føde midt i dåpen, i såfall får vi håpe at frøken frosk er på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. juni 2007 #1715 Del Skrevet 15. juni 2007 Å, dåp allerede - så morsomt Det høres veldig strevsomt ut, men veldig koselig også, å være Vannmelom om dagen. Godt å lese at du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1716 Del Skrevet 15. juni 2007 godt å høre at alt er bra med dere!! det er mye rart man må ta stilling til etterhvert, ja - du skal se du finner ut hva som er lurest i lengden bare én uke igjen til dåp - så moro! dere får ha lykke til med alle foreberedelser!!! så skal jeg forsøke å ikke føde midt i dåpen, i såfall får vi håpe at frøken frosk er på nett Tja... Det er en veldig fin dato, da... Men fint hvis du tar det dagen før eller etter Å, dåp allerede - så morsomt Det høres veldig strevsomt ut, men veldig koselig også, å være Vannmelom om dagen. Godt å lese at du har det bra Har det veldig fint, jeg. Nå lot jeg alt skure, tok med begge jentene inn i dobbeltsenga, matet dem der (de krevde mat tidligere enn vanlig) og så sovnet vi der alle tre. Ikke så ille det. Nå bør jeg vel gå og finne ut hvordan bleiene ser ut, tenker jeg. *Godt med ekstra søvn*. Drømte at jeg var et sted med mange fugler, holdt opp hånda, og så kom en fugl og satte seg på fingeren min. Den holdt godt fast. Etterpå løp jeg inn og vasket hendene for å unngå at alle ulumskhetene en sånn fugl måtte ha skulle krabbe utover kroppen min De rare drømmene fra graviditeten har tydeligvis ikke gitt seg. Forresten har jentene begynt å bli store (i forhold til hvordan de var...) - nå er de 3,1 og 4 kg. Vokser og trives, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. juni 2007 #1717 Del Skrevet 15. juni 2007 Begynner å bli store jo Hvordan er livet som tvillingmor da? Skriker/krever de ting samtiig eller hver for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. juni 2007 #1718 Del Skrevet 16. juni 2007 Blir sliten av en baby i huset jeg, så all respekt for deg som har dobbelt opp. Men så blir det vel dobbelt så mye kos også da, og det veier nok opp kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. juni 2007 #1719 Del Skrevet 16. juni 2007 Dere er jo tøffe som skal ha dåp allerede ja men det er jo alfa og omega at dere får hjelp ja. Det skjønner jeg. Vi drøyer nok det til august tror jeg. Håper dere får en fortsatt fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. juni 2007 #1720 Del Skrevet 17. juni 2007 Så bra å høre at alt står fint til, og at jentene vokser Syns dere er tøffe jeg som velger å ha dåp så tidlig. Alle ære til dere for det. Lykke til med videre planlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå