Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Himmel så små de er... Prinsessa mi var 4130 når hun ble født.... Nevøen min var 5130!! Nesten like mye som dine snart 1 månedersgamle Prinsesser...

Det var stort...

Høres litt skummelt ut med radioaktiv baby da. Lyser hun i mørke eller? :ler:

Lurer på det samme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig det er å lese om jentene dine og den nye tilværelsen deres! :hoppe: Jeg gleder meg bare enda mer!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle! :)

Vi storkoser oss fortsatt! Skjønner absolutt at man blir forelska i barna sine. De er jo de skjønneste på jord, rent objektivt sett. :hjerter_rundt: Mange morsomme ansiktsuttrykk, søte når de gråter (foreløpig...) og veldig søte med smokk, som vi begynte med i går. Syns de krevde mat så veldig ofte, og kom til at kanskje de bare hadde et sugebehov, og det så ut til at stemte. De får ikke smokk hele tiden, da, men kjekk lyddemper :ler: Tror kanskje det er lettere å venne av med smokk enn med tommel også. De putter det de finner av fingre inn i munnen.

Har hatt mye besøk den siste uka - har vel ikke hatt en dag fri, så har ikke fått vært innom her annet enn for å lese litt. Selv om besøk er koselig, har vi nå satt av to dager til uka der vi skal si nei til alt av besøk. Var også flink og ba noen som ble i timesvis om å gå hjem og heller komme tilbake en annen gang. Syns jeg var flink da. Ikke glad i sånt.

Ellers sjekker jeg stadig mobilen for å se om jeg hører noe fra Frida Frosk. Ingen melding så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er som klarer å si nei til besøk. Det tror jeg blir en utfordring! Og enda flinkere er dere siden dere klarer å si at folk må gå! Jeg er så feig sånn men det er nok lurt å gjøre det. Mange utfordringer som foreldre skjønner jeg!!!

Litt smokk av og til skulle vel være greit det. Det kommer nok vi til bruke også, men ikke i altfor mange år håper jeg. Da får julenissen eller kaptein sabeltann overta.

Godt å høre at dere koser dere!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har både Mrs N og Frida Frosk blitt mammaer :juhu:

Gratulerer så mye til begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å si nei. Det er nok veldig lurt ja. Tror ikke folk blir fornærmet, for de fleste skjønner vel hvor slitsomt det er med små barn, og særlig når man har to.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så har lille skurt kommet til verden også! :juhu:

godt å høre at dere koser dere med tvillingene - og at dere er flinke til å si sette dere selv først - så det ikke blir altfor mye besøk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Syns også du var flink å si i fra :) Det er ikke alltid en kommer på at de en besøker kanskje vil ha litt fred eller legge sei.

Ha en flott dag, og kos dere masse med tvillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Første gang vi har bedt noen gå, men mannen har vært flink til å si nei til besøk. Tror jentene trenger en dag uten å gå fra arm til arm og. Og vi trenger å være bare oss litt.

Var hos mamma og pappa på middag i dag. Deilig med ordentlig middag, ikke bare noe halvfabrikata som er slengt sammen i hurten og sturten.

Da var visst dagboka mi flyttet. Hvordan skal vi finne igjen hverandre i de generelle bøkene, da? Er jo så mange steder man kan bli flyttet :klø: :)

*Spent på om det skjer noe med Smile snart*.

Nei, får pumpe, vaske pumpe og legge meg. Skal opp om under tre timer, kjekt med litt søvn før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må venne meg til å si til folk at de må gå hjem, heldigvis er mannen mye flinkere enn meg til sånt :sjenert: Men, så er det hans familie som kommer til å være hos oss mest også, siden min bor så langt unna :sjenert:

Koselig å høre at alt går bra med dere, og så :hoppe: vi litt til for de to nybakte mammaene, får helt tårer i øynene jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det viktigste er å kjenne på hva man selv orker, og betyr det at man ikke vil ha besøk så syns jeg bare folk må respektere det.

Har forresten sendt deg pm. Hadde ett lite spørsmål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...