iss Skrevet 24. mai 2007 #1661 Del Skrevet 24. mai 2007 Flytte bok ja.... det har jeg glemt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #1662 Del Skrevet 24. mai 2007 Himmel så små de er... Prinsessa mi var 4130 når hun ble født.... Nevøen min var 5130!! Nesten like mye som dine snart 1 månedersgamle Prinsesser... Det var stort... Høres litt skummelt ut med radioaktiv baby da. Lyser hun i mørke eller? Lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. mai 2007 #1663 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei hei Der var du Ta vare på hverandre og ikke slit deg ut nå stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. mai 2007 #1664 Del Skrevet 24. mai 2007 Så hyggelig det er å lese om jentene dine og den nye tilværelsen deres! Jeg gleder meg bare enda mer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. mai 2007 #1665 Del Skrevet 24. mai 2007 bare gi beskjed så flytter jeg boka når du ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. mai 2007 #1666 Del Skrevet 25. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. mai 2007 #1667 Del Skrevet 25. mai 2007 Kos dere i pinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 25. mai 2007 #1668 Del Skrevet 25. mai 2007 Innom med en stooor klem til Vannmelon og Vannmelontvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #1669 Del Skrevet 28. mai 2007 Takk alle! Vi storkoser oss fortsatt! Skjønner absolutt at man blir forelska i barna sine. De er jo de skjønneste på jord, rent objektivt sett. Mange morsomme ansiktsuttrykk, søte når de gråter (foreløpig...) og veldig søte med smokk, som vi begynte med i går. Syns de krevde mat så veldig ofte, og kom til at kanskje de bare hadde et sugebehov, og det så ut til at stemte. De får ikke smokk hele tiden, da, men kjekk lyddemper Tror kanskje det er lettere å venne av med smokk enn med tommel også. De putter det de finner av fingre inn i munnen. Har hatt mye besøk den siste uka - har vel ikke hatt en dag fri, så har ikke fått vært innom her annet enn for å lese litt. Selv om besøk er koselig, har vi nå satt av to dager til uka der vi skal si nei til alt av besøk. Var også flink og ba noen som ble i timesvis om å gå hjem og heller komme tilbake en annen gang. Syns jeg var flink da. Ikke glad i sånt. Ellers sjekker jeg stadig mobilen for å se om jeg hører noe fra Frida Frosk. Ingen melding så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. mai 2007 #1670 Del Skrevet 28. mai 2007 Så flinke dere er som klarer å si nei til besøk. Det tror jeg blir en utfordring! Og enda flinkere er dere siden dere klarer å si at folk må gå! Jeg er så feig sånn men det er nok lurt å gjøre det. Mange utfordringer som foreldre skjønner jeg!!! Litt smokk av og til skulle vel være greit det. Det kommer nok vi til bruke også, men ikke i altfor mange år håper jeg. Da får julenissen eller kaptein sabeltann overta. Godt å høre at dere koser dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #1671 Del Skrevet 28. mai 2007 Da har både Mrs N og Frida Frosk blitt mammaer :juhu: Gratulerer så mye til begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mai 2007 #1672 Del Skrevet 28. mai 2007 *løper inn til frida* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. mai 2007 #1673 Del Skrevet 28. mai 2007 Så flink du er til å si nei. Det er nok veldig lurt ja. Tror ikke folk blir fornærmet, for de fleste skjønner vel hvor slitsomt det er med små barn, og særlig når man har to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. mai 2007 #1674 Del Skrevet 28. mai 2007 så har lille skurt kommet til verden også! :juhu: godt å høre at dere koser dere med tvillingene - og at dere er flinke til å si sette dere selv først - så det ikke blir altfor mye besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mai 2007 #1675 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei hei Syns også du var flink å si i fra Det er ikke alltid en kommer på at de en besøker kanskje vil ha litt fred eller legge sei. Ha en flott dag, og kos dere masse med tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. mai 2007 #1676 Del Skrevet 28. mai 2007 litt for sladrisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #1677 Del Skrevet 28. mai 2007 Hehe... Første gang vi har bedt noen gå, men mannen har vært flink til å si nei til besøk. Tror jentene trenger en dag uten å gå fra arm til arm og. Og vi trenger å være bare oss litt. Var hos mamma og pappa på middag i dag. Deilig med ordentlig middag, ikke bare noe halvfabrikata som er slengt sammen i hurten og sturten. Da var visst dagboka mi flyttet. Hvordan skal vi finne igjen hverandre i de generelle bøkene, da? Er jo så mange steder man kan bli flyttet :klø: *Spent på om det skjer noe med Smile snart*. Nei, får pumpe, vaske pumpe og legge meg. Skal opp om under tre timer, kjekt med litt søvn før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. mai 2007 #1678 Del Skrevet 29. mai 2007 Tror jeg må venne meg til å si til folk at de må gå hjem, heldigvis er mannen mye flinkere enn meg til sånt Men, så er det hans familie som kommer til å være hos oss mest også, siden min bor så langt unna Koselig å høre at alt går bra med dere, og så vi litt til for de to nybakte mammaene, får helt tårer i øynene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. mai 2007 #1679 Del Skrevet 31. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. juni 2007 #1680 Del Skrevet 1. juni 2007 Tror det viktigste er å kjenne på hva man selv orker, og betyr det at man ikke vil ha besøk så syns jeg bare folk må respektere det. Har forresten sendt deg pm. Hadde ett lite spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå