Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Jeg vet faktisk ikke om det går an, men jeg er sikker på at de er nydelige uansett :)

Så deilig å få feire 17. mai med jentene da! Blir nesten helt misunnelig jeg. Men håper på feiring av jul med knøttet da ;)

Håper du får en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får håpe våre knøtt kommer til jul ja. :legrine:

Jeg trodde også folk kjøpte større klær i gave, men kan jo være som Smile sier at de tenker at jentene dine er så små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Annie. Tenkte mer på babyene til alle oss andre høygravide som vagger rundt på forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :)

Koselig å lese her inne.

Ja, de vokser vel fort jentene dine selv om de kom for tidlig så da blir vel kanskje 50 fort for smått. hvor store var de forresten? (dersom du vil ut med det)

Så en dokumentar på ngc her om dagen om fleringer.. og det var ganske facinerdene og se at tvillingene koste hveradre inni i magen :)

Vet dere forresten om det er ennegget eller to?.. eller er det for tidlige å si enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frysepulver

Koselig å lese her inne.

Ja, de vokser vel fort jentene dine selv om de kom for tidlig så da blir vel kanskje 50 fort for smått. hvor store var de forresten? (dersom du vil ut med det)

Så en dokumentar på ngc her om dagen om fleringer.. og det var ganske facinerdene og se at tvillingene koste hveradre inni i magen :)

Vet dere forresten om det er ennegget eller to?.. eller er det for tidlige å si enda?

Jeg sovnet midt i :sur: Var jo utrolig interessant å se - jeg ante f.eks. ikke at en gutt og en jente i sjeldne tilfeller kan være eneggede - jeg trodde de alltid var toeggede jeg... Tanten og onkelen min er tvillinger, farmor mistet tvillingen til han som kom etter de, og både tanten og moren min har mistet en tvilling - så it runs in the family ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tenke meg det var stas med trilletur med de to små på 17. mai, ja :hjerter:

-og du er ikke den eneste som er totalt forvirret av ny design... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått klær i større str enn 50 som vi bruker! Og heldigvis har alt vært med lapper, selv om jeg ikke trenger bytte noe.. Så kanskje vi er heldige??

*forvirret av nytt design jeg og*

Hehe... Eller kanskje vi bare har mange som sørger for at vi bruker det de gir? Sitter med seks utgaver av to bodyer (seks av hver av dem), så har nok til at de kan være like hele tiden hvis vi vil det :)

Nok en forvirret melder seg...

Kanskje mange kjøper 50 til dere siden de var så små. Jeg har hørt om at de fleste kjøper str. 56..... Men lappen bør jo uansett henge på!

Vi har mye i 56 og. Alle er veldig fornøyde med at de finner små klær, da, så du har nok rett. Prøvde 44, men det passet ikke.

Ny leser melder sin ankomst. :sjenert:

Har sett deg rundt i forskjellige dagbøker og så nå at du hadde fått tvillingene. GRATULERER!! Det er så stas med 2 stk. Har tvillingsøsken selv nemlig. :)

Takk! Og velkommen hit. Koselig med nye lesere. Har sett deg og.

Jeg vet faktisk ikke om det går an, men jeg er sikker på at de er nydelige uansett :)

Så deilig å få feire 17. mai med jentene da! Blir nesten helt misunnelig jeg. Men håper på feiring av jul med knøttet da ;)

Håper du får en kjempefin helg!

Ja, håper virkelig du får feiret jul med knøttet... Ellers skulle jeg likt å se magen din rundt juletider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe våre knøtt kommer til jul ja. :legrine:

Jeg trodde også folk kjøpte større klær i gave, men kan jo være som Smile sier at de tenker at jentene dine er så små.

Antakelig :)

Venter du tvillinger også Frida?

Neida, Annie. Tenkte mer på babyene til alle oss andre høygravide som vagger rundt på forumet her.

*Glad for å ha vagget ferdig* (Men er ikke helt mobil enda...)

Sånn ja. :jepp:

Koselig å lese her inne.

Så den dokumentaren jeg og. Fin den. Morsomt at også en gutt og en jente kan være eneggede. Ganske snodig hele tvillingopplegget. Vet ikke om de er en- eller toegget. De prøvde å se på morkaka, men den var visst så rar, så er sendt til undersøkelse. Jentene er veldig like, men ikke helt. Samtidig er det en halv kg forskjell på dem, så kan være derfor de ser ulike ut. Har hørt at hvis det etterhvert bare er foreldrene som ser forskjell på dem, er de eneggede. Kan også ta en dna-prøve, men tror ikke vi velger å bruke penger på det.

Jeg sovnet midt i :sur: Var jo utrolig interessant å se - jeg ante f.eks. ikke at en gutt og en jente i sjeldne tilfeller kan være eneggede - jeg trodde de alltid var toeggede jeg... Tanten og onkelen min er tvillinger, farmor mistet tvillingen til han som kom etter de, og både tanten og moren min har mistet en tvilling - så it runs in the family ;)

Mye de finner ut om tvilinger etterhvert. Egget kunne jo dele seg før det ble befruktet og. Da er de eneggede med bare femti prosent genlikhet.

kan tenke meg det var stas med trilletur med de to små på 17. mai, ja :hjerter:

-og du er ikke den eneste som er totalt forvirret av ny design... :sjenert:

Det var kjempekoselig! Tror det var noen besteforeldre som syns det og :)

17.mai feiring med to søte små hørtes helt topp ut - koselig å lese her inne :klem:

Neste år får vi det nok enda mer morsomt med to ettåringer som løper i hver sin retning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig inne og leser og følger med på om det skjer noe med dere andre her inne, men har ikke fått skrevet noe på en stund. Vi har relativt rolige jenter - ikke mye vi hører fra dem, men med stell og mat hver fjerde time + pumping, går dagene. Litt vi må gjøre innimellom og. Bare kos dette her, da. Dere kan bare glede dere!

Denne uka har vi hatt mye på tapetet, og det ser ut til å ha gått bra for de små og. De spiser godt i hvertfall, og da tyder det på at de ikke blir alt for slitne (i motsetning til mammaen sin :sjenert: ) Mandag var vi på besøk på jobben til mannen, tirsdag var helsesøster på hjemmebesøk + at vi hadde besøk av et vennepar på kvelden (i tillegg til at svigers + pappa stakk innom), onsdag var vi på helsestasjonen og veide (2,4 og 3,1 - blitt så store på så kort tid...) + fikk besøk fra mamma og pappa , i dag var vi på sykehuset for å sjekke nyrene til eldstemann og i morgen skal vi en tur på jobben min hvis vi orker.

Gikk fint med nyreundersøkelsen, selv om det ikke så noe godt ut for en sånn liten kropp å få satt veneflon. Etter å ha prøvd i begge hendene, satte de den i hodet på henne. Så fikk hun sprøytet inn radioaktivt stoff som ble fulgt av et slags røntgenkamera gjennom kroppen, så nå har vi en radioaktiv baby. Skal visst være ute av kroppen, eller ufarlig, om maks et døgn. Godt hun er så liten så hun slipper å forbinde sykehus med folk som stikker henne...

Yngstemann var hjemme med bestefaren sin så lenge. Første gang med barnevakt og første gang lenge vekk fra søsteren sin etter at vi kom hjem fra sykehuset. Gikk visst fint det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Mrs N. Hva gjør du her? Du skal da ligge på føden ;) Følger nøye med! Koselig å se deg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør muligens få noen til å flytte dagboka mi? Er vel ikke så veldig gravid for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det går veldig fort. Nesten skremmende... Og så syns jeg de vokser så fort og blir så store, selv om alle andre påstår at de er veldig små... (De er vel kanskje det - hun ene har nettopp kommet opp på vekta til en fullbåren baby).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel så små de er... Prinsessa mi var 4130 når hun ble født.... Nevøen min var 5130!! Nesten like mye som dine snart 1 månedersgamle Prinsesser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du vet.. Alle andre snek i køen fremfor meg så jeg henger litt etter jeg ;)

Høres litt skummelt ut med radioaktiv baby da. Lyser hun i mørke eller? :ler:

Neida. Håper det går bra med den nyren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...