Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er trøtt!

Jentene sover mye, og det er veldig deilig, men de skal nå helst ha mat hver fjerde time, da, også om natta. Og det enten de vil eller ikke... Måtte vekke dem i natt - det var litt synd, de var så søte der de lå kinn mot kinn :rødme: Men enn så lenge må de vokse, så da må det mat til. Og så er det på'n igjen klokka seks (dvs det tok mannen). Alle sånne mate- og stellesekvenser tar en halvannen time, for må pumpe meg også, og det sørger for å legge til litt tid. Får sørge for å rydde vekk gaver fra senga på barnerommet så jeg kan dobbeltmate.. Nå er det snart stå-opp-tid, men det tror jeg mannen får ta. Han har sovet litt mer enn meg. Var ei som våknet i morges og var sint. Ikke at det gråtes så mye likevel enda. Et par sinte "ÆH" holder :ler:

Prøver stadig å amme. De på sykehuset mente jeg skulle få det til i løpet av noen uker, jentene må bare bli litt sterkere og kanskje litt større i munnen. Prøvde med hun som våknet i morges, men det der skjønte hun ikke helt poenget med. Klemte ut litt melk for å få henne til å skjønne prinsippet, men det sleiket hun bare i seg, og var strålende fornøyd med seg selv. Noe annet var ikke interessant.

:babyjente::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre om de to små prinsessene dine. :hjerter_rundt:

Godt å høre at mannen fortsatt er hjemme med dere (han får kanskje litt ekstra permisjon i forbindelse med fødsel når det er to?), så du får sove litt innimellom. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå :hjerter_rundt: er helt enig med de andre, det er kjempekoseli å lese her inne.

Velkommen hjem, forresten :)

Ha en strålende dag, kos deg masse

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende!!! :hoppe: Det er jo spennende med ammingen. Jeg er spent på om jeg får det til jeg... :roll: Håper at de vil ta puppen etterhvert så blir vel det enklere for deg også!

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å lese om hordan dere har det. Smelter jo totalt her.. :hjerter_rundt:

Håper dere får en fin 17.mai i morra! Selv om det kanskje er begrenset hvor mye direkte feiring det blir? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Litt forvirret av nytt design...*

Hadde en fin 17. mai i går, og håper alle andre hadde det samme :) Var hos mamma og pappa. Frokost, grilling, en liten tur ut for å se på livet (første trilletur)... Kjempekoselig det. Og jentene var så fine i kjoler og med 17.maisløyfe på. Var to besteforeldre som var veldig glade for å ha besøk og. Og en onkel som tok en haug med bilder.

Note to self: Kjøp store størrelser i klær, eller aller helst leker/bleier/ammepute e.l når andre får barn. Alle kjøper jo i str 50 og 56. Det hadde forsåvidt vært greit nok, hvis de bare hadde latt lappen stå på så det kunne byttes. Har opplevd flere som har tatt av lappene. Greit at man da må bruke det de gir bort, men hadde vært veldig greit å kunne bruke ting litt mer enn en gang + ha mulighet til å finne noe som ikke er rosa... Kjempekoselig å få gaver, så bør ikke klage, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs N - tror ikke jeg legger ut bilder her. Ikke så glad i å legge ut bilder helt åpent. Går det an å sende via pm, kanskje? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått klær i større str enn 50 som vi bruker! Og heldigvis har alt vært med lapper, selv om jeg ikke trenger bytte noe.. Så kanskje vi er heldige??

*forvirret av nytt design jeg og*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en forvirret melder seg...

Kanskje mange kjøper 50 til dere siden de var så små. Jeg har hørt om at de fleste kjøper str. 56..... Men lappen bør jo uansett henge på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny leser melder sin ankomst. :sjenert:

Har sett deg rundt i forskjellige dagbøker og så nå at du hadde fått tvillingene. GRATULERER!! Det er så stas med 2 stk. Har tvillingsøsken selv nemlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...