smile Skrevet 8. mai 2007 #1601 Del Skrevet 8. mai 2007 Så kjekt å høre fra deg! Skjønner det blir rart å være så lenge på sykehuset men jentene dine har det nok best slik!!!! Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 8. mai 2007 #1602 Del Skrevet 8. mai 2007 Gratulerer så masse meg tvillingjentene:) Er dem like? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1603 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei igjen En liten tilstandsrapport fra barselavdelingen. Sitter her i en seng med en laptop og mannens fancy internettkort på fanget. Går stadig bedre, og barnelegen har begynt å snakke om at vi kanskje kan få dra hjem i løpet av uka. Det er i hvertfall målet, og så får vi se. Jentene har begynt å ta flaske litt bedre, etter at vi utvidet "tvinge i dem mat"-tiden til hver fjerde time. Nå får de tid til å kjenne på at de er sultne, og i natt vekte de oss faktisk, ikke vi som vekket dem. Sondene er der fortsatt, men vi håper vi kan ta de vekk snart. Vi har også skrudd av varmemadrassen, og krysser alle fingre for at de klarer å holde varmen. Gulsotten til tvilling 1 ser ut til å være borte, i hvertfall langt under lysgrensen, men hun har jo litt problemer med nyra si. Vi må vel til riksen en dag, så får de avgjøre hva som skjer videre. For mange retter dette problemet seg av seg selv. Ellers skjer det ikke så mye. Vi steller, mater, sover og jeg pumper meg. Dropper amming inntil videre, for det er visst enda mer slitsomt for babyene enn å få flaske. Helt greit. Jordmora som forløste barna (eller - var med på det...) har kommet hjem fra ferie og spurt om jeg fortsatt er her, så da får vi nok snakke med henne om fødselen snart. Den var jo relativt lang. Ikke at jeg er noe redd for å føde igjen, men kan være greit å snakke likevel, i og med at det endte som det gjorde - særlig hvis jeg skal ha flere. Da kan det jo slå ut. Under fødselen ble vi riktignok ønsket velkommen tilbake til nye A-hus neste gang vi skulle ha barn Syns vi kunne fått gjøre oss ferdige med disse først... Gleder meg til å ta med de søte små hjem, men det blir rart å ikke kunne ringe i en klokke og så kommer noen som kan dette med barn løpende... Og ellers er barna selvfølgelig verdens nydeligste,sånn rent objektivt sett, og om de er like? Ja, men vet ikke om de er eneggede. Det tror jeg vi ser bedre etterhvert. Sugekoppmerket til førstemann begynner å gå bort, men vektforskjellen er der jo fortsatt. Vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. mai 2007 #1604 Del Skrevet 9. mai 2007 SÅ koselig å høre om de små :rødme: Og det høres jo ut som du har det bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 #1605 Del Skrevet 9. mai 2007 koselig å høre fra deg! -og så bra at det går fremover med de to søte små :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. mai 2007 #1606 Del Skrevet 9. mai 2007 Så fint å høre at dere har det bra, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mai 2007 #1607 Del Skrevet 9. mai 2007 Oppdatering!! Så bra at det går fremover med begge to, og kanskje hjemreise i nærmeste fremtid! Gleder meg til å følge hele familien vannmelon videre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2007 #1608 Del Skrevet 9. mai 2007 Gratulerer med to jenter Så koselig å lese om dere. Håper du får ta dem med hjem snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 10. mai 2007 #1609 Del Skrevet 10. mai 2007 Det var gode nyheter:) Håper Dere får lov til å dra hjem denne uken:) Er jentene dine E og S? Det må det være:) Kjempe fine navn:) Lykke til videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2007 #1610 Del Skrevet 10. mai 2007 Så koselig å høre fra deg, Vannmelon! Og veldig godt å høre at alt er bra. Sammen med de andre håper jeg dere kommer hjem i løpet av uka. Stoor fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. mai 2007 #1611 Del Skrevet 10. mai 2007 Koselig å høre at det går bra med dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #1612 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Hjemme igjen Jentene kom hjem for aller første gang rundt halv tre i dag De lurte fælt på hva slags klær de fikk på seg og hva slags doning de ble puttet ned i, og de fyller tilsammen bare halve vogga... Nå koser vi oss hjemme med to nydelige jenter som spiser og sover. :rødme: Ser ut til at de har fått matvett begge to, så da kan det vel gå bare en vei. Skal skrive mer senere - bør få tid til det mellom stell, mating, pumping (det er kjedelig...) og flaskekoking, så framt jentene fortsetter å være like rolige. Nå må jeg sove, for om to timer er det visst spisetid igjen. Mat hver fjerde time. Skulle visst lagt meg for en god stund siden. Gleder meg stort til å sove i egen seng igjen, selv om senga på sykehuset faktisk ikke var så ille. GlamCat - Endret 12. mai 2007 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mai 2007 #1613 Del Skrevet 12. mai 2007 Velkommen hjem! Og gratulerer som tvillingmamma - har visst ikke gratulert deg fra før! Jeg har en god venninne som fikk to småtroll i oktober - en gutt og en jente - de var så utrolig små og skjøre, og nå er de store, herlige og glupske grøtspisere. Tida går fort! Ta vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. mai 2007 #1614 Del Skrevet 12. mai 2007 Velkommen hjem, Vannmelon. Gleder meg til å høre hvordan det går videre med dere. Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. mai 2007 #1615 Del Skrevet 13. mai 2007 velkommen hjem! tipper det er godt å være hjemme igjen - skal bli moro å høre mer om de to små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 13. mai 2007 #1616 Del Skrevet 13. mai 2007 Velkommen hjem og gratulerer igjen med de to små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. mai 2007 #1617 Del Skrevet 13. mai 2007 Velkommen hjem! Gleder meg til å høre mer om dagene som tvillingmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. mai 2007 #1618 Del Skrevet 13. mai 2007 hjem!!! åhhh-jeg blir litt smårørt av å lese her jeg!! :rødme: Kos deg masse med de små sjarmtrollene dine!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 #1619 Del Skrevet 13. mai 2007 Velkommen hjem Høres ut som dere koser dere, og jeg gleder meg til å følge dere videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. mai 2007 #1620 Del Skrevet 13. mai 2007 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå