Impala Skrevet 30. april 2007 #1581 Del Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så masse med jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. april 2007 #1582 Del Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. mai 2007 #1583 Del Skrevet 3. mai 2007 Savner deg Vannmelon Og lurer på hvordan det går med de to skjønne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. mai 2007 #1584 Del Skrevet 3. mai 2007 Savner deg jeg også Gleder meg til du har tid og overskudd til å oppdatere oss litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. mai 2007 #1585 Del Skrevet 4. mai 2007 håper du er tilbake på KG snart men jeg kan forstå at tiden blir knapp med to søte små. håper dere har det fint og koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 #1586 Del Skrevet 4. mai 2007 Håper det står bra til, og at dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. mai 2007 #1587 Del Skrevet 4. mai 2007 Innom med en klem til hele Vannmelonfamilien. Håper dere koser dere masse. Og gleder meg til du har tid til å komme innom på KG og oppdatere oss litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. mai 2007 #1588 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg også savner deg men jeg skjønner godt at du har nok å henge fingrene i!!! Ha en fin-fin dag! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mai 2007 #1589 Del Skrevet 4. mai 2007 Enda en som savner dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. mai 2007 #1590 Del Skrevet 4. mai 2007 Enda en som savner dere ← jeg skriver meg også opp på denne listen! Håper hele familen storkoser seg nå, og at alt har gått bra i tiden etter fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mai 2007 #1591 Del Skrevet 6. mai 2007 spiste vannmelon i går, og da tenkte jeg på deg. håper alt er bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. mai 2007 #1592 Del Skrevet 6. mai 2007 spiste vannmelon i går, og da tenkte jeg på deg. ← Det gjorde jeg også, og jeg kunne jo ikke unngå å tenke på dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1593 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei Takk for alle hilsner og gratulasjoner! Jeg er nå hjemom en liten tur - vi ligger fortsatt på sykehuset, så er løslatt på prøve. Trengte virkelig det. Jentene er kjempesøte, men de er litt små, så sliter med å holde varmen (ligger på varmemadrass) og å spise selv (har fått mat gjennom sonde noen dager). Nå har de imidlertid begynt å legge på seg igjen, så en jordmor sa i dag at vi skal begynne å venne dem til å forbinde meg med mat ved å legge dem hos meg når de mates med sonde. I tillegg skal mannen være på sykehuset et par netter, så vi kan venne oss til å være en familie. Godt det, for i går tror jeg barseltårene kom. Så for meg at vi kom til å være der for alltid. Det var så mange andre som dro hjem, selv føler jeg meg som fast inventar. Når det er sagt, så er jeg strålende fornøyd med A-hus og oppfølgingen der! Kjempekoselig personale! Og jeg koser meg med jentene. Kan ligge og se på dem lenge! Må tilbake til sykehuset nå, men skal komme innom igjen når det passer seg sånn. Takk til sladris Frida Frosk. til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. mai 2007 #1594 Del Skrevet 7. mai 2007 Så koselig å høre fra deg. Og bra at det går fint med dere alle sammen, men må være tøft å være på sykehuset så lenge alene ja. Håper småjentene dine legger fort på seg framover nå, så de kan få være med mammaen sin hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mai 2007 #1595 Del Skrevet 7. mai 2007 Så koselig å høre fra deg Håper de legger fort å seg nå, slik at dere får komme hjem og finne rutinene der istedet for å sykehuset Godt å høre at du er fornøyd med Ahus da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mai 2007 #1596 Del Skrevet 7. mai 2007 Kjempekoselig å høre fra deg og at alt står bra til! Tenker masse på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mai 2007 #1597 Del Skrevet 7. mai 2007 Veldig koselig å høre fra deg Vannmelon! Håper de to små prinsessene vokser raskt og at dere snart er hjemme, alle 4.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mai 2007 #1598 Del Skrevet 8. mai 2007 koselig å høre fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mai 2007 #1599 Del Skrevet 8. mai 2007 Å, nå ble jeg glad for at du hadde vært innom Veldig koselig å høre fra deg - håper du tar vare på deg selv i tillegg til de to søte små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mai 2007 #1600 Del Skrevet 8. mai 2007 Så fint å høre at dere har det bra alle sammen Skal nok bli godt komme hjem ja. Det gleder vi her på KG oss til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå