Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Fremhevede innlegg

Skrevet
:klem::klem::klem::klem: Tenk at du blir mamma snart :legrine: tenker masse på deg, lykke til :ler:
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenk at nå er du på sykehuset. Håper du får en fin og grei fødsel.  :hoppe:

:klem:

Hæ??! Er det fødsel på gang allerede?!?! :overrasket::hakeslepp:

Lykke til iallefall! *spennende* :hoppe: :hoppe: :-D

Skrevet

Oj så spennende!

Og skummelt.. Tenk at maibarna er på tur allerede :overrasket::hoppe:

Skrevet

:overrasket: Oi-så spennende!!! Det er faktisk juni-barn Mrs. N!!!!

Noen som vet om hva som har skjedd? Gikk vannet, startet det med rier eller ble det satt i gang???

:hoppe: *følger spent med* :hoppe:

Skrevet

Ja, det er sant smile :)

Det sto lenger opp at vannet gikk tror jeg :hoppe:

Skrevet
Det sto lenger opp at vannet gikk tror jeg :hoppe:

:klø: Gjør det, har ammetåka slått til sånn her??? Har lest tre ganger nå... :sjenert:

Skrevet

Unnskyld! Jeg som roter.. Det står i den tråden inne på Graviditet (link) :)

Skrevet

Takk ;) Kunne like godt ha vært meg som hadde surret.... Så utrolig spennende! Kjenner jeg blir litt gira!!!

Skrevet

Det er nok bare begynnelsen på ammetåka mi ;)

Jeg håper det står bra til med begge to jeg (og vannmelon selv selvsagt!) Selv om de kommer litt før tida :)

Skrevet

*innom for å se etter oppdateringer*

Er så spent på hvordan det går! :hoppe:

Skrevet

Og jeg som enedelig hadde bestemt meg for tippedato... :sur::ler: Hadde visst bomma grovt ser det ut til.

Lykke til!

*spennende*

Skrevet

Var en travel formiddag for meg, så ble dårlig med informasjon fra sladrisen. Men fikk en melding rundt åtte i dag tidlig. Da var Vannmelonen på sykehuset og vannet hadde gått. Ikke hørt noe mer etter det, så er like spent som resten. Lover å oppdatere så fort jeg kan om jeg hører noe mer. :)

Håper knøttene dine er ute, vannmelonvennen, og at dere koser dere alle fire. :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg har nettopp vært på kino, akkurat kommet inn døra, og det første jeg måtte gjøre var jo selvsagt å komme innom her og sjekke :ler:

Skrevet

Puh! Synes ikke denne pc'n slo seg på fort nok men har visst ikke skjedd så mye her enda men håper det er overstått nå vannmelon!!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...