Petra Prøvedokke Skrevet 20. april 2007 #1461 Del Skrevet 20. april 2007 grattis med 34 uker! ikke lenge igjen nå! ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. april 2007 #1462 Del Skrevet 21. april 2007 Bare seks uker igjen? Herreli, som tida flyr! Dette er så spennende!!! Ha en kjempefin helg, vannmelon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. april 2007 #1463 Del Skrevet 21. april 2007 Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. april 2007 #1464 Del Skrevet 22. april 2007 Håper du har en bra helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. april 2007 #1465 Del Skrevet 22. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 #1466 Del Skrevet 22. april 2007 Grattis med 34 uker Håper du har hatt en fin helg Får få litt nærmere info fra deg da angående hvordan det er på Ahus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1467 Del Skrevet 23. april 2007 Frida Frosk*2, Smile*3, Angelou, Petra Prøvedokke, Bippe, Mrs N og Impala Du skal få info, Impala Så langt virker i hvertfall alle leger og jordmødre jeg har møtt der oppe veldig koselige (dvs en jordmor og en lege tror jeg at jeg kan styre meg for...) Har hatt en fin helg, særlig lørdag. Mamma og jeg var ute og handlet litt igjen. Fikk tak i fire stooore puter til en "voksenseng" vi har på barnerommet + tre puter med søte bilder på (bamse, hare og noe jeg tror er en puddel og mannen tror er en sau). Bare jeg får redd opp den ene senga der inne, så er barnerommet i boks. Mannen hang opp en nattlampe der i går. For å klage litt, har jeg blitt utrolig sliten i det siste. Hvis jeg er ute for å ordne ting/generelt er veldig oppegående en dag, kan jeg være sikker på at jeg ligger rett ut hele neste dag. Kan ha en sammenheng med pollen og, at den har andre utslag enn normalt. Tror allergien gjør seg gjeldende i år ved å gjøre meg ekstra trøtt (i tillegg til at jeg er tyngre enn vanlig) + at jeg har fått tettet igjen bihulene på venstre side, tror jeg. Har konstant et koselig, lite trykk rundt det ene øyet. Også har jeg klødd igjen. Blir spennende å høre om de har fått noen flere svar nå. Skal til jordmor og lege etterpå. Ellers tror jeg mannen har begynt å vente veldig. Han la på nytt sengetøy i helga, og på min side har han lagt to tisselaken Et for å unngå flere melkelekkasjeflekker og et i tilfelle vannavgang, tror jeg. Det krøller seg litt, men greit nok. Nå må jeg bare ut og kjøpe et par til så jeg har til vogga også... La forresten noe silkelignende sengetøy under meg i natt, og det ble faktisk lettere å snu seg. Godt jeg har tatt vare på klamt sengetøy fra tenårene Nå tror jeg at jeg skal gå og sette inn litt flere bilder i album. Fikk gjort en del i går, så nå begynner jeg å se slutten. Har framkalt bilder tatt fram til mars, og får jeg inn det, har jeg kommet langt, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #1468 Del Skrevet 23. april 2007 Så flink du har vært med bilder da! Jeg venter på noe i posten nå så jeg håper på å komme i gang ganske snart. Henger litt etter.... Det er jo ikke rart du begynner å bli sliten da! Du bærer jo på to stykker også! Jeg fant også et silkelaken og det var jo genialt, men jeg merker at jeg er vant med å ta litt fart for å komme meg i rundt så nå fyker jeg jo rundt i senga! Ha en fin dag og lykke til hos legen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1469 Del Skrevet 23. april 2007 Holdt på å ramle på gulvet, ja Faktisk kom jeg meg så fort ut av senga da jeg måtte opp i natt at jeg tråkket i sykehusbaggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 #1470 Del Skrevet 23. april 2007 Bra det ikke bare er jeg som har gått til innkjøp av plastlaken til senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. april 2007 #1471 Del Skrevet 23. april 2007 Synes jeg ser dere, men har sånne "silkedynetrekk", som langt fra er silke jeg også. Vurderte å kaste de, men tror jeg har de fortsatt. Klamme og ekle. Så kanskje jeg skal finne fram dem og skli ut av senga om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #1472 Del Skrevet 23. april 2007 Holdt på å ramle på gulvet, ja Faktisk kom jeg meg så fort ut av senga da jeg måtte opp i natt at jeg tråkket i sykehusbaggen. ← Sykehusbagen ja... Er langt i fra ferdig med den jeg.... Synes jeg ser dere, men har sånne "silkedynetrekk", som langt fra er silke jeg også. Vurderte å kaste de, men tror jeg har de fortsatt. Klamme og ekle. Så kanskje jeg skal finne fram dem og skli ut av senga om morgenen. ← Jeg har ekte silke og det er kjempebehagelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. april 2007 #1473 Del Skrevet 23. april 2007 ikke rart du er litt sliten om dagen, du går jo med to bebbisser i magen. jeg synes det tidvis er veldig tungt med bare en... du får passe på så du ikke ramler ut av senga, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1474 Del Skrevet 23. april 2007 Da har jeg vært på undersøkelse igjen. Det tok sin tid, de var ganske så forsinka... Alle mine prøver er bra, og har endelig fått svar på blodprøven jeg tok for kløen - den var helt fin. Godt å høre. Den ene tvillingen har det helt bra, den andre har muligens utvidet nyrebekken. Må til ekstra UL på riksen for å få bekreftet eller avkreftet det. Ikke noe de gjør med det før fødsel, annet enn å følge med, men trengs visst oppfølging av barnelege etter fødsel. Er visst noe som enten ordner seg av seg selv, eller som trenger et lite inngrep... Skulle ikke bekymre meg, sa de, men vil jo helst at alt skal være helt bra. Vokst hadde de i hvertfall, nå var de omtrent 2300 g og 2500 g. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 #1475 Del Skrevet 23. april 2007 Godt å høre at alt står bra til Det ordner seg sikkert det med nyrebekkenet skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. april 2007 #1476 Del Skrevet 23. april 2007 Godt at det ikke er noe å bekymre seg for, men som du sier så vil man jo at alt skal være bra. De begynner å bli store, de små knøttene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. april 2007 #1477 Del Skrevet 23. april 2007 Oj, da er de jo ganske store da, eller? Tipper du føder om 2-3 uker jeg. Hva med tippeliste forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. april 2007 #1478 Del Skrevet 24. april 2007 Bra at du ikke trenger å bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. april 2007 #1479 Del Skrevet 24. april 2007 du får prøve å ikke bekymre deg, da - selv om jeg forstår at du helst vil at alt skal være bra! tenk at du går med nesten 5 kg baby i magen da er det lov å bli sliten innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. april 2007 Forfatter #1480 Del Skrevet 24. april 2007 Klarer ikke helt la være å bekymre meg, selv om jeg ikke skulle det... Høres ut som om det bl.a. kan resultere i en haug med UVI-er, og vil jo ikke at lille knøttet skal ha det vondt. Tror det er samme som er minst og, og som har ligget med hodet ned, godt presset nedover av den andre i mange måneder nå... Stakkars liten - h*n får lære seg å slå fra seg senere, tror jeg... Fem kg baby i magen, ja. Er en del det i tillegg til alt det andre som følger med av fostervann og morkaker og sånn... Tror jeg kom fram til at å ligge på ryggen er omtrent det samme som om man normalt legger seg på ryggen og legger en sandsekk på ti kg på magen... Men - heller to på tre kg enn en på seks kg, eller hvor tunge de nå blir tilslutt. Tippeliste? Tipp i vei Jeg har bestemt at de skal bli der i minst 2,5-3 uker til, men gjerne hele veien ut. (Det var ikke lenge ) Som mannen sa, vi har begynt å komme i en slags "ventestemning" her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå