Liljen Skrevet 15. april 2007 #1421 Del Skrevet 15. april 2007 Hei på deg vennen Kanskje på tide å pakke en bag ja Det kan gå fort nå, og siden du har 2 i magen har vell det en tendens til å komme før termin Ha en strålende søndag, og kos deg med vindusvask stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. april 2007 #1422 Del Skrevet 16. april 2007 Ja det er vel på tide å tenke på bagen! Det tar jo ikke så lang tid å pakke den da Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 #1423 Del Skrevet 16. april 2007 Det tar ikke lang tid å pakke bagen nei.. Men det tar lang tid å pakke den om igjen 3-4 ganger Jeg tror jeg har pakket mine bager (en til meg og en til babyen) om igjen minst 5 ganger nå. Husk å lage en liste over det som du vil ha med men som ikke kan legges i bagen nå (f.eks. mobil(lader)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. april 2007 #1424 Del Skrevet 16. april 2007 tenk at det allerede er på tide å tenke på bag-pakkingen! håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 #1425 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har liste til bagen da, for sambo truer med å pakke ned OB og bikini hvis han må pakke Så greit å ha en liste tenkte jeg da ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1426 Del Skrevet 16. april 2007 Lurer på om kroppen i det hele tatt er i stand til å holde på en ob rett etter fødselen? Sånn hvis man ser bort fra at det antakelig er både vondt og ekstremt mye blod... :klø: Da har jeg vært på ukens kontroll. Samme jordmor som for to uker siden. Første gang jeg har fått samme jordmor som før. Dessverre skulle hun ut i permisjon selv nå, så kommer ikke til å se henne igjen. Synd, for hun var utrolig koselig. Legen og var veldig flink og trivelig. Fikk stille masse spørsmål, og hun klarte likevel å ta opp tråden igjen etterpå. Endelig har nysgjerrige meg fått vite hvordan blodtrykkapparatene deres funker også Alt var bra. Fikk for andre gang skryt for at jeg er så "god til å være gravid" eller noe sånt. Ingenting galt, og barna vokser og trives. Nå var de ca 2300 og 2200 gram - over vekstkurvene, faktisk (usikker på om det var kurver for en eller to). Tror i hvertfall at jeg skal passe på å spise sunn mat framover, og begrense sukkerinntaket så mye som mulig. De trenger jo ikke å bli kjempestore inni der, selv om det er bedre med to på 3,5 kg enn en på sju... Nei.. Får betale for svangerskapskurs på sykehuset (er om halvannen uke), ta en dagbokrunde og så får jeg sette meg med bena høyt. Det trengs, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1427 Del Skrevet 16. april 2007 I dag har vi hentet senger og stellekommode Gleder meg til å sette opp (eller rettere sagt - få mannen til å sette opp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 #1428 Del Skrevet 16. april 2007 Hvordan kan de vite hvor mye de veier? Bruker de UL eller? Jeg har ikke fått høre noe om hvor mye trollet her veier (utenom at jeg har helt normalt symfysemål). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. april 2007 #1429 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hvordan kan de vite hvor mye de veier? Bruker de UL eller? ← *lurer på det samme* Endret 16. april 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1430 Del Skrevet 16. april 2007 Hvordan kan de vite hvor mye de veier? Bruker de UL eller? Jeg har ikke fått høre noe om hvor mye trollet her veier (utenom at jeg har helt normalt symfysemål). ← *lurer på det samme* ← Symfysemålet mitt har ingenting å si, for det er langt utenfor alle kurver for lenge siden. Det vil uansett bare vise at noe vokser inni der, men ikke om den ene slutter å vokse, f.eks. Derfor tar de UL hver uke for å sjekke. De måler diameter og omkrets på hode og mage (+ lengden på lårbenet, tror jeg) og så estimerer de vekt utfra det. Nå er det visst en feilmargin på ca 300-500 g hver vei, men de får vite sånn omtrent hva barna veier, og om de da legger på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. april 2007 #1431 Del Skrevet 16. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 #1432 Del Skrevet 16. april 2007 Virker som de to knøttene trives godt i magen din da. Tror jeg leste at de veier rundt 2300 i uke 34, så da veier de jo faktisk det de skal. Slapp av med beina høyt, og ha en fortsatt fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. april 2007 #1433 Del Skrevet 16. april 2007 Godt å se at alt står bra til med deg og de to i magen Syns du har fortjent å sitte litt med beina høyt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. april 2007 #1434 Del Skrevet 17. april 2007 Så bra at de to huleboerne dine vokser og trives - og at du er god til å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1435 Del Skrevet 17. april 2007 Så bra at de to huleboerne dine vokser og trives - og at du er god til å være gravid ← Høres egentlig ganske teit ut at man er "god til å være gravid", men av den grunn er det ganske gøy å viderefortelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1436 Del Skrevet 17. april 2007 I dag har jeg fått gjort litt Syns jeg har begynt å bli så sløv i tillegg til at dette bare blir tyngre og tyngre, men idag har det ikke vært så ille. Har vasket noen vinduer (men mangler fortsatt noen jeg kan ta + noen mannen må ta fordi det står mange ting foran). Har også fått vasket og hengt opp bilder på barnerommet - bare bilder som enten jeg eller mannen hadde da vi var små Har også laget meg en slags ukeplan så jeg har minst ett lite prosjekt pr dag, ellers blir jeg bare frustrert. Og - jeg har pakket hentesett til babyene. Ligger klart i pose i skapet. Bodyer, to sett som mamma har strikket, luer + noen litt luftigere bukser i tilfelle strikkesettet blir for varmt. Vurderer å vaske stellekommoden nå, men får se... Kjekt å få fylt ting i den. Håndklær, kluter og sånn. Mannen og pappa er ute på vedhogst i dag, og mannen ringte i sta for å sjekke at det ikke var noen fødsel på gang og at jeg hadde det bra Tror han begynner å syns at en time-halvannen unna meg er litt vel langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. april 2007 #1437 Del Skrevet 17. april 2007 Snille mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. april 2007 #1438 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, snille mannen din Vet ikke om jeg har spurt, men vet dere hvilke kjønn de 2 små har?? Ha en strålende dag, og ta vare på deg selv. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. april 2007 #1439 Del Skrevet 18. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. april 2007 #1440 Del Skrevet 18. april 2007 søte mannen din er jo ikke rart du synes ting blir tyngre, da. du går jo med to småttiser på over to kg hver i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå