Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Dagens små prosjekter...

* Rydde og vaske over kjøkkenet (men gulvet får noen andre ta...)

* Sette inn noen bilder til i album

* Sitte litt i sola

* Purre på barnesenger og stellekommode

* Dra på middagsbesøk

Og klokka er halv tolv allerede. Får vel spise litt. Tar alltid så lang tid fra jeg våkner til jeg kommer ordentlig i gang. Suller rundt og "skal bare" før jeg får ordnet meg og spist frokost.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor litt unna oslo jeg da, så vil bli ett lite prosjekt å reise :ler: Aldri reist med små barn før jeg :overrasket: Får se hva sommeren bringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mannen din neglelakk på tærne nå, Smile? Syns jeg ser jeg får mannen til å bli med på noe sånt noe  :legrine:

På MINE bein ja!!! :legrine: Jeg trodde heller ikke han ville gjøre det men jeg tror han syntes det var litt gøy faktisk!!! :ler:

Men hadde vært koselig med en ordentlig KG-barseltreff da. Utpå sommeren en gang når alle har fått trykt ut mageboerne.  ;)  Bor ikke de fleste av oss i Oslo-området?

Det synes jeg vi skal prøve å få til.  :tommel:

:redd: Skjønner ikke helt men jeg blir så nervøs bare ved tanken på sånt. Ellers kan jeg godt stå framover en forsamling og synge og skravle... Snodig! Men det hadde vært gøy også da, og litt skummelt. Jeg bor ikke akkurat i Oslo men skal vel sikkert klare å få med meg alt pikkpakk og ungen inn til byen en tur. Bor du i Oslo også vannmelon?

Forresten det der med å komme i gang om morgenen kjenner jeg meg veldig igjen i! Tar en evighet her også. Blir vel litt sånn når man er hjemmeværende og litt tung i kroppen.

Ha en fin dag!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt skummelt selv, men traff mannen min på nett, og det gikk jo fint :)

Bor rett utenfor Oslo, så er avhengig av kollektivt eller bil. Ikke helt sikker på hvor god plass det er til tvillingvogn på bussen, men hvis jeg kjører til en togstasjon er det sikkert litt lettere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten misforsto jeg deg visst, Smile. Trodde faktisk at du hadde fått mannen din til å ta på seg neglelakk på tærne, riktignok bare for gøy... Men imponerende hvis han klarte å lakke dine tær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må jo virkelig ha gått fint siden dere er sammen i dag! :sjarmor:

Ja jeg skjønte nesten at du misforstod :ler: Kunne jo vært enda mer komisk om jeg fikk han til å lakke seg selv. Ikk at jeg synes at det e rnoe særlig sexy! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Synes det er kjempeskummelt å kanskje møte noen jeg, litt pinglete av meg :ler:

Er litt enig altså! Men vi har ungene våre som vi kan dille med da om vi blir for flaue!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Håper evt noen er flinke til "smalltalk", da. Jeg sliter ofte litt med det første gang jeg møter noen, men barna er sikkert fine isbrytere...

Det står nederst hvem som er inne og leser eller skriver. Noen som vet hvorfor enkelte blir markert med grønt mens andre navn står med svart? *Nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi på treff. Så gøy det skal bli å møte dere. Og ikke minst lille Sprett, vannmelonfrøene og alle de andre frøene som ikke er frø lengre.  :ler:

skal bli moro å hilse på alle frøene som har blitt til små mennesker, ja :ler:

Det blir spennende :) Morsomt å få noen ansikter på de man har nesten daglig kontakt med  :ler:

:ler: det blir jo nesten rart. nå ser jeg jo bare for meg avataren. dvs at frida er en frosk og du er en vannmelon. *fnis*

:sjenert: Synes det er kjempeskummelt å kanskje møte noen jeg, litt pinglete av meg :ler:

det er jeg også :sjenert:

Hehe. Håper evt noen er flinke til "smalltalk", da. Jeg sliter ofte litt med det første gang jeg møter noen, men barna er sikkert fine isbrytere...

Det står nederst hvem som er inne og leser eller skriver. Noen som vet hvorfor enkelte blir markert med grønt mens andre navn står med svart? *Nysgjerrig*

barna får fungere som isbrytere, ja! det er en fin plan :Nikke:

ang. det grønne og svarte greiene så aner jeg ikke... men jeg har også lurt på det...

ha en flott helg, snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cleopatra
Cleopatra - godt å høre. Har riktignok hørt at man ikke husker noen ting fra de tre første månedene, men så går alt så meget bedre...

Joda man husker de tre første mnd, men det er gjerne litt kaos da.

Når de begynner å sove over natta blir alt straks mye bedre. Heldigvis så begynte mine å sove over når de var rundt tre mnd :)

Noe som jeg synes var greit med å ha to små samtidig var at jeg ikke hadde kapasitet til å "dulle de bort" slik som man ofte kan gjøre når man bare har en. Ikke misforstå meg, de ble dullet med og kost masse med, men det typiske er at du ammer den ene og så våkner den andre og skriker. Det er ikke bare å sprette opp å hente denne da. De måtte tidlig lære å vente på tur.

Det samme var om natta, de fikk aldri mulighet til å venne seg til å sove i vår seng. Jeg ville i alle fall ikke ha to små mellom oss så de fikk pupp og så var det tilbake i senga igjen.

Du har virkelig noe å glede deg til. Det har vært den mest slitsomme tiden i mitt liv, men samtidig den beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Trøtt* :Gjesp: Fra en tur om natta, har jeg nå økt til en annenhver time og det er ikke alltid jeg sovner med en gang jeg legger meg igjen heller. Forberedelser til våkennetter, skjønner jeg. Kanskje legge meg igjen? Har tross alt vært oppe et par-tre timer nå :sjenert: Eller kanskje jeg faktisk skal gjennomføre vindusvaskingen? Fikk tatt ett vindu i går :tommelsmil:

Sengene og stellekommoden har kommet, men vi fikk ikke hentet i går fordi svigers må være med. Får satse på i morgen. Vil ha rommet i orden jeg nå. Kos å ordne selv, og vet jo ikke hvor lang tid det er før jeg har to små vesner å ta vare på. (Håper det er noen uker til, riktignok). Apropos bør jeg kanskje putte litt ting ned i en bag, sånn i tilfelle?

Håper alle får en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingre for at babyene i magen din vil være der litt lengre, men sikkert ikke dumt å ha ting noenlunde i orden. Det begynner sikkert å bli trangt inni der nå.

Kanskje du skulle gjort klar en bag også ja. Det har ikke jeg ofret en tanke ennå må jeg innrømme, men bedre føre var osv.

Ha en fin søndag, vennen. Og sov med god samvittighet om du trenger det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Jeg har liste til bagen da, for sambo truer med å pakke ned OB og bikini hvis han må pakke :ler: Så greit å ha en liste tenkte jeg da ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Du er jo mer effektiv enn meg som ikke er gravid?! :overrasket: Så jeg er enig med Frida Frosk, om at du bare skal sove med god samvittighet om du trenger det :)

Nå har jeg sittet og oppdatert meg litt i dagboken din, og det var et par ting jeg ble veldig nysgjerrig på :)

Syns det er litt skummelt selv, men traff mannen min på nett, og det gikk jo fint  :)

Bor rett utenfor Oslo, så er avhengig av kollektivt eller bil. Ikke helt sikker på hvor god plass det er til tvillingvogn på bussen, men hvis jeg kjører til en togstasjon er det sikkert litt lettere...

Hvor på nett traff du mannen din? Jeg traff min samboer på nett også :) På noe som heter IRC.... :)

Og så ble jeg nysgjerrig på hvor det er du egentlig bor.. siden du skriver rett utenfor Oslo.... :sjenert:

Ha en flott søndag, det som er igjen av den! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...