smile Skrevet 12. april 2007 #1381 Del Skrevet 12. april 2007 *haler og drar fram dagboka di fra side 3* Hvordan går det med dere? Og kløen??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. april 2007 #1382 Del Skrevet 12. april 2007 Håper det går bra, Vannmelonvennen. Du har ikke funnet på å føde vel, så derfor du er borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 Forfatter #1383 Del Skrevet 12. april 2007 Hei jenter. Setter stor pris på at dere holder dagboka i live, og drar den fram fra glemselen (side 3) Har det bra. 33 uker i dag! Bare sju uker igjen nå. Kjenner at jeg blir mer og mer nervøs for å føde for tidlig. Håper de klorer seg fast i minst 4-5 uker til. Ingenting som tyder på at de skal komme tidlig, tror jeg, men kan jo aldri vite. Var på kontroll igjen på tirsdag. Jordmor måtte jeg snakke med i gangen, så var glad jeg ikke hadde så mye å spørre om. Legen jobbet veldig for seg selv, og ikke hadde jeg noen skjerm å se på, så måtte spørre tilslutt om det faktisk var bra med tvillingene, og det var det visst. Har fått svar på den ene blodprøven jeg tok i påska - den var helt fin. Får spørre om den andre på mandag. Håper jeg snart får oppleve å møte samme jordmor og samme lege igjen (bare ikke de fra tirsdag). Nå må jeg da snart ha møtt alle der oppe... Ellers hadde jeg skikkelig sløvedag på mandag også. Tirsdag møtte jeg en kollega i byen etter at jeg hadde vært på kontroll. Vi spiste lunsj sammen. Koselig det. Om kvelden hadde jeg besøk av ei venninne + mamma og pappa. I går var jeg på besøk hos ei anna venninne, som har svangerskapspermisjon. Vi ser hverandre ikke så veldig ofte, for er et stykke å kjøre, men det gjør det jo ekstra morsomt å treffes. Nå slår jeg ihjel litt tid før jeg skal til hudpleieren. Denne gangen bør timen gjennomføres i sittende stilling. Er såvidt jeg orker å snu meg i senga fordi magen presser på alt annet jeg har inni magen. Skal få henne til å vokse leggene litt og - føler meg som en apekatt. (Apropos - ikke få plutselige innfall om å ta bikinilinja når magen skygger for. Det blir blod og en sviende følelse av slikt ) Dette ble langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. april 2007 #1384 Del Skrevet 12. april 2007 Har ikke våget meg på bikinilinja jeg, men klarte å klippe neglene på føttende idag Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. april 2007 #1385 Del Skrevet 12. april 2007 så godt å høre at alt er bra med deg og de to små nå er det ikke mange ukene igjen -og ikke snakk om bikinilinja en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 Forfatter #1386 Del Skrevet 12. april 2007 Deilig med en sløv dag da. Blie færre av dem om noen uker... Tenk at det ikke er lengre igjen før du skal få treffe mageboerne. Snill svigermor da. Har bare kjøpt en billig dyne på Princess vi, men burde man ha noe bedre kanskje? Vil jo gjerne ha det aller beste, men får vel prøve å tenke litt økonomisk også... ← Jeg hadde nok også endt opp på en billig dyne, noe som virker mindre komplisert i tillegg til at man ikke skal bruke den så lenge, men hun som betalte fikk det siste ordet i den saken. Men snille besteforeldre på begge sider er det helt klart. De har gjort og betalt mye for oss. Heisann! Nå har jeg fått oppdatert meg her Det å slappe av høres veldig bra ut. Akkurat nå ligger jeg bare å sløver på sofaen og oppdaterer meg på kg. Har en del ting å pakke ut etter påsketuren, og ikke minst en del klær som må vaskes... ← Håper du hadde en fin påsketur. ← Det tror jeg holder lenge. Det er jo ikke alltid at det dyreste er det beste heller! til vannmelonen. Jeg har prøvd å lage en pizzaoppskrift til deg i dagboka mi men det ble jo litt på slump da. Kan jo bli spennende å høre hvordan den blir. ← Så oppskriften. Skal skrives av og prøves ut Takker! Ønsker deg bare lykke til resten av tiden som vordende tvillingmor. Nyt det -tilværelsen blir straks snudd på hodet (i positiv forstand da)... Har selv tvillingjenter på snart 2 år. Ang. kløen så hadde jeg også det, føltes som jeg hadde myggstikk over hele kroppen. Det ble sjekket ut og de fant ikke noe. Jeg tror det var litt stressrelatert for min del. Lite søvn og mange tanker. Jeg visste overhode ikke hva jeg gikk til og syntes det var både spennende og skremmende. ← Kan nok være noe av det samme her og. Morsomt å få besøk av en tvillingmamma. Man overlever? jeg smører og smører med oljer og kremer og håper jeg slipper strekkmerker men det er jo delte meninger om det hjelper å smøre, men det kan vel ikke skade tenker jeg jeg har strekkmerker både på puppene og på hoftene. men de er fra mine "yngre dager" - det burde kanskje tyde på at jeg kommer til å få det nå også? samtidig har jeg venninner med strekkmerker på hoftene fra som ikke har fått strekkmerker under svangerskap. så jeg håper fortsatt håper alt er bra med deg og de to små! det er så gøy å høre om dere! ← Jeg hadde noen fra før av + noen veldig synlige blodårer på magen,. så noen merker fra eller til får jeg vel overleve. Bare håper det ikke blir for mange. Akkurat som meg, Petra. Har også strekkmerker fra puberteten, men ikke sett noen hittil i svangerskapet. Smører meg med bodybutter hver dag, så krysser fingre for at de holder seg borte. Men er ikke verdens største krise om de kommer... tror jeg da... Håper alt er bra, Vannmelon. ← Man unngår i hvertfall tørr hud hvis man smører seg hver dag. Jeg glemmer det til tider... *haler og drar fram dagboka di fra side 3* Hvordan går det med dere? Og kløen??? :klø: ← Går bra Takk for at du fant fram boka igjen. Håper det går bra, Vannmelonvennen. Du har ikke funnet på å føde vel, så derfor du er borte? ← Nei... Ingen fødsel på gang enda, heldigvis. Men apropos... Hvordan gjør vi det i forhold til de sladrisgreiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 Forfatter #1387 Del Skrevet 12. april 2007 til Iss og Petra Prøvedokke som har vært innom. Bikinilinjeinnfallet fikk jeg fordi jeg begynte å føle meg som en apekatt med hår både her og der. Ser at jeg har fått litt ekstra på magen og, men det forsvinner vel etterhvert. Mannen kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde begynt på bikinilinja Har også klart å klippe tåneglene, men ble ikke bra. Ikke så lett å gjøre sånne ting lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. april 2007 #1388 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg klipte også tåneglene mine i går. Var litt usikker på hvordan det skulle gå, men gikk overraskende bra. Bikinilinja har jeg ikke turt å prøve på. Dessuten ser jeg den nesten ikke lengre. Godt å høre at dere alle tre har det bra. Nå er det ikke lenge igjen. Sender deg en pm med telefonnummeret mitt jeg. Kan ikke risikere at du føder uten at vi får det med oss. Så må jeg få ditt, så du kan sladre for meg. Regner med du er først ute av oss to, så kanskje du ikke har tid til å være sladris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 Forfatter #1389 Del Skrevet 12. april 2007 Høres bra ut Hvis jeg ikke fortsatt er på sykehuset, skal jeg da klare å komme meg innom dataen for å oppdatere litt, selv om jeg ikke får gjort så mye mer her inne Du får finne en reserve sånn i tilfelle da, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 Forfatter #1390 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg ser heller ikke bikinilinja, men så den i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. april 2007 #1391 Del Skrevet 12. april 2007 sladriser, ja.... har ikke det ennå, jeg bare å si fra hvis noen melder seg frivillig jeg kan godt være reserve, frida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. april 2007 #1392 Del Skrevet 12. april 2007 Ja, det hadde vært fint, Petra. Kan godt sladre for deg også jeg altså. Jeg bør vel være hjemme fra sykehuset før lille Sprett finner på å komme ut. Og skulle Skurt være treg så jeg går over, så kanskje Vannmelon kan være reserve for deg? Ble komplisert. Men hun bør jo helt sikkert ha fått ut de to knøttene før lille Sprett skal ut hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. april 2007 #1393 Del Skrevet 12. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. april 2007 #1394 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Kompliserte greier det der med sladris når vi alle har termin i samme periode. Bikinilinja... jeg prøver å ta den jeg, forsiktig, så forsiktig. Ser jo ingen ting da men Prøver å se over med et speil etterpå så jeg ser jeg har tatt det grøfste. Så komisk med all den negleklippinga, jeg klippet også i går, d.v.s mannen gjorde det. I tillegg snek jeg fram en neglelakk og lurte på om han ville ha på litt. Ble mye morro ut av det skal jeg si dere! Anbefales selv om det ble litt søl! Jeg føler meg iallefall litt freshere på beina nå. :storfot: Så godt at det ikke var noe med blodprøven din da vannmelon. Skjønner godt at du begynner å tenke på fødselen. Det beste er nok at de vil være der ja. De satser på vanlig fødsel nå hvis det ikke blir noe i veien for det? Du er iallefall heldig som slipper å gå over tiden! Endret 12. april 2007 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 Forfatter #1395 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis Frida er sladris, kan jeg godt være reservesladris jeg, Petra Prøvedokke. Litt komplisert, ja Får danne vår egen barselgruppe på KG, tror jeg. Samle de som har termin samtidig. Mange som føler for å freshe seg opp før sommer og fødsel? Negleklipping på høyt nivå her Jeg har nå vært hos hudpleier og avapifisert meg litt. Øyebrynene ser bra ut igjen, og leggene er hårløse. Føler meg litt bedre nå, ja Har mannen din neglelakk på tærne nå, Smile? Syns jeg ser jeg får mannen til å bli med på noe sånt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 12. april 2007 #1396 Del Skrevet 12. april 2007 Morsomt å få besøk av en tvillingmamma. Man overlever? ← Jada man overlever selv om det til tider ikke føles slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. april 2007 #1397 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis Frida er sladris, kan jeg godt være reservesladris jeg, Petra Prøvedokke. Litt komplisert, ja Får danne vår egen barselgruppe på KG, tror jeg. Samle de som har termin samtidig. ← Kompliserte greier ja. Men hadde vært koselig med en ordentlig KG-barseltreff da. Utpå sommeren en gang når alle har fått trykt ut mageboerne. Bor ikke de fleste av oss i Oslo-området? Det synes jeg vi skal prøve å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. april 2007 #1398 Del Skrevet 13. april 2007 Ja, det hadde vært fint, Petra. Kan godt sladre for deg også jeg altså. Jeg bør vel være hjemme fra sykehuset før lille Sprett finner på å komme ut. Og skulle Skurt være treg så jeg går over, så kanskje Vannmelon kan være reserve for deg? Ble komplisert. Men hun bør jo helt sikkert ha fått ut de to knøttene før lille Sprett skal ut hvertfall. ← litt komplisert, ja! Hvis Frida er sladris, kan jeg godt være reservesladris jeg, Petra Prøvedokke. Litt komplisert, ja Får danne vår egen barselgruppe på KG, tror jeg. Samle de som har termin samtidig. ← strålende jenter! da har jeg fått meg både sladris og reservesladris Kompliserte greier ja. Men hadde vært koselig med en ordentlig KG-barseltreff da. Utpå sommeren en gang når alle har fått trykt ut mageboerne. Bor ikke de fleste av oss i Oslo-området? Det synes jeg vi skal prøve å få til. ← jeg bor ihvertfall i oslo.... hadde vært moro å fått til et treff, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. april 2007 #1399 Del Skrevet 13. april 2007 Da satser vi på treff. Så gøy det skal bli å møte dere. Og ikke minst lille Sprett, vannmelonfrøene og alle de andre frøene som ikke er frø lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. april 2007 Forfatter #1400 Del Skrevet 13. april 2007 Det blir spennende Morsomt å få noen ansikter på de man har nesten daglig kontakt med Cleopatra - godt å høre. Har riktignok hørt at man ikke husker noen ting fra de tre første månedene, men så går alt så meget bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå