Vannmelon Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #1321 Del Skrevet 30. mars 2007 litt for 31 uker! Innom å titter. Har ikke tid til mer akkurat nå. ← Skjønner det Du har vel mer enn nok med to små, tenker jeg. Ha en fin helg! 31 uker, ja! ikke lenge til du får møte de søte små, nå! litt misunnelig på deg som har et ferdig malt barnerom. vi har ennå ikke fått ryddet boden sånn at vi får ryddet ut av gjesterommet og gjort det om til barnerom, vi men det får blir etter påske!! er jo begrenset hva jeg får gjort - får bare dirigere mannen ha en flott dag, vennen ← Du får gjøre det. Jeg er heldig som har foreldre som så gjerne stiller opp og hjelper til med alt de bare kan. De som foreslo at de kunne male og vaske rommet. Ha en fin dag du og! Da har jeg endelig fått oppdatert meg litt her inne. Kjempe koselig å lese om de små nurkene dine. Og hyggelig å se at alt står bra til med mor og barn Ha en fin kveld! ← Alt bra så langt, ja. Håper de sier det samme på mandag - da er det ny UL. Allergimedisiner ja... Jeg var hos spesialist-lege i dag, endte opp med en hel bærepose medisiner og totalt 1000 kr fattigere... ← Såpass. Jeg skal ikke klage, skjønner jeg. Endelig er jeg innom for å oppdatere meg litt. Heldigvis ser det ut til at alt står bra til med dere. Ha en fin helg og en flott påske! ← Koselig å "se" deg igjen. Ha en fin påske du og. Hei hormonboma det er godt det er flere av oss Innom og ønsker deg ei fin påske ← Tror ikke jeg er så veldig hormonbombe. Bare litt. Mannen sier i hvertfall at han er heldig sammenlignet med hvordan kolleger av han har hatt det når kona har vært gravid... Ha en fin påske du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #1322 Del Skrevet 30. mars 2007 Var innom på jobb i dag. Veldig koselig. Problemet er bare at man ikke rekker å snakke ferdig med en før neste avbryter. Særlig en kollega som ble avbrutt fort. Fikk ikke snakket mer med han, så har litt dårlig samvittighet for det... Ellers fant ledelsen ut at jeg var veldig ivrig på å komme tilbake til jobb i og med at jeg tar kortere permisjon enn jeg kunne ha hatt. At mannen også vil ha litt permisjon slo dem visst ikke i det hele tatt. Ellers har jeg kjøpt påskeblomster og duker, så det kan bli litt påske her. Vet jeg har noe pynt fra før av, men aner ikke hvor. Dukker vel opp etterhvert. Var på kino i går. Så en film med en del skyting i. Stakkars tvillingene. De ble vettskremte kjentes det ut som. Masse bevegelse hver gang det smalt. Tror jeg skal unngå det framover.Ikke hadde bena mine helt godt av å sitte stille i tre timer heller. Nå har jeg kjøpt støttestrømper, så kanskje det hjelper noe. Prøver de på nå, er ganske så stramt. Og så må jeg slutte med alt godteriet... Syns jeg spiser mye. Dvs - ikke så ille som det kunne ha vært, men blir noe nesten hver dag (litt sjokolade, litt is eller noe sånt). Ikke bra, selv om jeg spiser sunt ellers. Tvillingene må jo ha en vanvittig variasjon i blodsukkernivå. Er visst litt slem mot dem, føler jeg. God mor... Blir spennende å se hvordan det går med dem på mandag. Da er det ny UL. God helg og påske til alle som måtte stikke innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. mars 2007 #1323 Del Skrevet 30. mars 2007 Kjenner meg igjen i det med litt småspising av noe søtt hver dag... Jeg spiser kjempesundt ellers men akkurat den småspisinga mi irriterer meg også. Forsåvidt godt å høre at flere har det sånn men det er vel ikke bra for det... :klø: Men nå er det påske og jeg har tenkt å kose meg litt ekstra da. Blir spennende med UL igjen!!! Kjempegod påske til dere også!!! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. april 2007 Forfatter #1324 Del Skrevet 1. april 2007 Problemet er jo at det er så godt med søtt... I dag har jeg vært litt redusert igjen (har noen sånne dager), så mannen har ryddet og vasket mens jeg tok turen til mamma og pappa. Har pyntet til påske, om ikke annet. I går falt jeg i trappa. Raste ned noen trappetrinn før jeg satt fortumlet nederst og mannen kom løpende fra kjøkkenet. Tror foten tok av for det meste, den fikk blåmerke så jeg på kvelden. Slo meg nok såvidt i ryggen, men kjenner ingenting, så går vel bra. Får få dem til å ta en ekstra sjekk på UL i morgen, sånn for sikkerhets skyld. Da skal mamma være med - mannens forslag. Tror hun satte veldig stor pris på å få lov til det. Se barnebarna for første gang... Regner med at alt er bra. I natt romsterte de noe vannvittig. Så mye at jeg håper at ikke tvilling 1 (den som skal først ut) snudde seg og la seg i seteleie etter flere måneder i hodeleie... De har fortsatt å romstere inni der. Krangler om plassen, tror jeg. Ser ut til at begge gjerne vil over på venstre side, så føler meg litt vindskeiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. april 2007 #1325 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg synes det er nok når lille *piiip* ligger på høyreside, kan ikke forestille meg å ha to på den lille plassen borte i hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. april 2007 Forfatter #1326 Del Skrevet 1. april 2007 Har du hjørner i magen din? *Lurer på hvordan magen til Iss ser ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. april 2007 #1327 Del Skrevet 1. april 2007 Jepp! For det hender lille *piiip* prøver å runde hjørnet! Og da kun på høyre side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. april 2007 #1328 Del Skrevet 1. april 2007 Innom og snoker litt her hos deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. april 2007 Forfatter #1329 Del Skrevet 1. april 2007 Jepp! For det hender lille *piiip* prøver å runde hjørnet! Og da kun på høyre side... ← Så snart har du kul på ryggen? Utrolig hvor forskjellig magen kan se ut fra time til time. Trodde at gravidmager var relativt runde og fine hele tiden, men der tok jeg visst feil. Innom og snoker litt her hos deg jeg ← Snok i vei. Bare koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. april 2007 Forfatter #1330 Del Skrevet 1. april 2007 Det er et par stykker her som ikke syns det var noe vits i at jeg skulle sove. Vet ikke helt hva de drev med - slossing, turning, karate... Voldsom aktivitet på begge sidene (egentlig alle sidene) av magen i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. april 2007 Forfatter #1331 Del Skrevet 1. april 2007 Og for sikkerhetsskyld klør jeg over hele meg nå. Begynte litt tidligere i kveld. Smått plagsomt, men går vel over etterhvert. Skal spørre jordmor/legen om det i morgen, tenker jeg, sånn i tilfelle det er et tegn på noe. Kan jo hende jeg bare er tørr og, så burde kanskje prøve å smøre meg inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. april 2007 #1332 Del Skrevet 2. april 2007 Hvis du klør veldig mye, over hele kroppen, og du ikke vanligvis er allergisk mot noe så bør du egentlig ringe jordmor og spørre synes jeg. Det kan være et tidlig tegn på svangerskapsforgiftning vet du Men så lenge du ikke har noen andre symptomer så kan det sikkert vente til å i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. april 2007 #1333 Del Skrevet 2. april 2007 Hei på deg Stakkars deg som falt ned trappa da. Hvordan er det med deg i dag? Kløen må du nok spørre om ja. Bare for å få utelukket at det er noe. Ha en strålende dag, og lykke til på UL. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. april 2007 Forfatter #1334 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hvis du klør veldig mye, over hele kroppen, og du ikke vanligvis er allergisk mot noe så bør du egentlig ringe jordmor og spørre synes jeg. Det kan være et tidlig tegn på svangerskapsforgiftning vet du Men så lenge du ikke har noen andre symptomer så kan det sikkert vente til å i morgen ← Er i dag jeg skal til sykehuset, så skal snakke med dem. Er allergisk mot pollen, men det har aldri slått ut over hele kroppen, så skal ta det opp, ja. Heldigvis skal jeg inn til kontroll hver uke framover, så får nok oppfølging, får jeg håpe. Vet jeg har større mulighet for å få svangerskapsforgifting, så greit å følge med. Fikk ikke på meg gifteringen min i dag heller Hadde tenkt å ha et fint svangerskap hele veien ut, så får satse på det videre og Ha en fin dag! Hei på deg Stakkars deg som falt ned trappa da. Hvordan er det med deg i dag? Kløen må du nok spørre om ja. Bare for å få utelukket at det er noe. Ha en strålende dag, og lykke til på UL. stor ← Går fint. Falt ikke så langt, tror jeg. Foten fikk gjennomgå litt, og ellers var jeg bare litt fortumlet Skal si ifra om det og til legen, så kan han sjekke litt ekstra, men er veldig overbevist om at det har gått helt fint. Særlig med det aktivitetsnivået som har vært inni der i det siste. Håper du og får en fin dag! Endret 2. april 2007 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. april 2007 #1335 Del Skrevet 2. april 2007 Usj-det hørtes ikke noe godt ut å falle sånn men det hørtes jo ut som om det hele gikk bra. Jeg er veldig spent på å høre hvordna det gikk på UL i dag. Så snillt å ta med bestemora da. Det er sikkert kjempestas!!! Ha en fortsatt fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. april 2007 #1336 Del Skrevet 2. april 2007 Huff, hørtes vondt ut å falle ned trappa ja. Men bra at det gikk fint med både deg og mageknøttene. Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. april 2007 #1337 Del Skrevet 2. april 2007 Spent på å høre hvordan det gikk på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. april 2007 #1338 Del Skrevet 2. april 2007 Håper det gikk bra på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. april 2007 Forfatter #1339 Del Skrevet 3. april 2007 UL gikk fint. Tror bestemora syns det var gøy å være med, ja, selv om det blir vanskeligere og vanskeligere å se noe som helst. Den ene tvillingen veier ca 2 kg, den andre litt mindre (visstnok akkurat på kurven) og begge ligger med hodet ned - kinn mot kinn Hørte også blodgjennomstrømning i navlestrengene - det bråkte godt. Skikkelig storm. Får næring i hvertfall. Ser ut til at det gikk greit å falle ned trappa, men både legen og jordmor reagerte på akkkurat den opplysningen - fram til de fant ut hvordan jeg hadde falt. Ang kløen så tok begge den alvorlig. Dvs jordmor ville jeg skulle ta blodprøve i går for å sjekke, legen sa jeg skulle se om det ga seg, og ringe i løpet av uka hvis det ikke gjorde det. Altså ikke vente til neste UL på tirsdag. Antakelig var det ikke noe farlig, men greit å sjekke. Nå vet jeg ikke om jeg klør fordi jeg tenker på å klø (tenk på en haug med maur...). Skal se det an i dag, og gir det seg ikke, skal jeg ringe i kveld eller i morgen. Bodybutter dempet det litt, men tok det ikke helt vekk... Skal ut og handle nå, så får ta en dagbokrunde senere. Liker forresten signaturen din, mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. april 2007 #1340 Del Skrevet 3. april 2007 Så godt å høre at alt er vel og at de begynner å bli store!!!! SKal du på UL hver uke nå? Bra de sjekker opp kløen din! Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå