Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Hadde vært deilig å slippe unna pollenallergien. Skal jeg krysse fingre for også. :)

Så snille foreldre du har. Høres koselig ut å innrede barnerom. Skurt vil nok dele rom med oss fram til vi blir lei av å ha h*n inne hos oss. :ler: Det andre rommet blir kontor-/hobby- og datarom så lenge.

Har lett for å bekymre meg jeg også, men er nok normalt at det er stillere noen dager enn andre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekymre seg skal man visst resten av livet... Pappa er fortsatt bekymret for at jeg skal sulte ved brødboksen, så han syns det var en god idè da mamma foreslo at de dro hit og laget middag da mannen min var borte, for jenta måtte jo få i seg litt mat :ler:

Vi har ikke helt plass til å sette barneseng(er) på soverommet, så blir en "voksenseng" på barnerommet i stedet. Kan også brukes til gjester etterhvert.

Glad for at jeg har fri om dagen, så jeg kan sove litt da. Tror jeg har beveget meg for lite i det siste, så alt av muskler har stivnet, kjennes det ut som. Valgte å stå opp framfor å holde mannen våken ved å vri meg rundt og ikke få sove. I morgen skal jeg begynne å tøye litt på ryggen og sånn, tror jeg. I den grad jeg får til med en stor kul foran :trene::) Kanskje jeg skal stable opp noen puter foran meg så jeg ikke får så veldig vondt i hodet hvis jeg tipper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

Jeg kan tenke meg det begynner å syns nå ja at du er gravid ;) Pass på deg selv så du ikke skader deg under treningen.

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få så masse hjelp da!

Immunforsvaret mitt har vært helt enestående i vinter så det er ikke utenkelig at du tåler mer nå enn ellers. Hadde vel vært greit å slippe pollen ja tenker jeg.

Det er vel ikke så mange ukene til du er like stor som en høygravid med ett barn eller?? Mener å huske det var noe sånt med hun venninnen min.

Ha en fin kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser høygravid ut allerede jeg. :ler: Forstår ikke helt hvordan magen skal kunne vokse i 10 uker til... uten å sprekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei :)

Jeg kan tenke meg det begynner å syns nå ja at du er gravid  ;)  Pass på deg selv så du ikke skader deg under treningen.

Ha en strålende dag

stor :klem:

Her syns det, ja. Like stor som bekjente som skal ha barn rundt nå...

Ha en fin dag du og :)

Så deilig å få så masse hjelp da!

Immunforsvaret mitt har vært helt enestående i vinter så det er ikke utenkelig at du tåler mer nå enn ellers. Hadde vel vært greit å slippe pollen ja tenker jeg.

Det er vel ikke så mange ukene til du er like stor som en høygravid med ett barn eller?? Mener å huske det var noe sånt med hun venninnen min.

Ha en fin kveld!!!

Er like stor som de som skal ha rundt nå, og det er visst sånn det skal være. Interessant å ikke se trappetrinnene på vei ned trappa, eller tærne mine for den del. Men gøy at det syns og, faktisk, selv om jeg føler meg litt strandet noen ganger. Lå oppå dynene og inntil mannen i går (fin plass for magen mellom der - fikk jo ligge i en litt annen stilling enn på siden), og hadde ikke sjans til å komme meg bort før han fikk støttet meg mens han tok vekk dynene så jeg kunne rulle rundt den veien :ler: Kom meg ingen steder...

Synes jeg ser høygravid ut allerede jeg.  :ler: Forstår ikke helt hvordan magen skal kunne vokse i 10 uker til... uten å sprekke.

Nei, det skal bli spennende å se. Helt utrolig at det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 uker!

Dette går utrolig fort, men har begynt å telle ned litt nå. Særlig fordi det tydeligvis er noen (i hvertfall en av dem) som har strekt seg såpass at de ligger under ribbena mine. Kjennes sånn ut i hvertfall. Ikke kjempegodt... Og så tror jeg begge liker å ligge på venstre side, for magen er litt usymmetrisk, og ganske mye bløtere på høyre side enn på venstre, der det er både stramt og jeg kan kjenne små "klumper" som jeg antar er knær og føtter og sånn. Gleder meg til ny UL om to uker for å se at ting er bra. Lurer på hvor tvillingen til høyre sparker. Kjenner h*n innimellom, men stort sett er det mest liv på venstre side. Veldig og... Koser meg med å være gravid, men tror jeg begynner å skjønne at man er veldig klar for fødsel etterhvert...:gravid:

Var borte en tur i går kveld, og da jeg kom hjem hadde mannen skrudd sammen en vogge vi har arvet, og som vi skal ha i stua. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala og Frida Frosk :kyss:

Mannen er på kino, jeg er trøtt... Tror det blir en tidlig kveld. I morgen får vi gjester igjen på kvelden. Gleder meg!

I dag var vi og så på bil igjen. Tror vi ender opp med denne (Ford Mondeo, 2004-modell). Må bestemme oss i løpet av formiddagen i morgen. Tok prøveturen via Babyshop, så nå vet vi at både vogn og seter får plass i bilen :)

Fikk bekreftelse på permisjonssøknad fra jobben i dag. De hadde klart å bruke etternavnet jeg hadde før jeg giftet meg. Det nye har jeg hatt over et halvt år, og lønningksontoret har fått det med seg + at jeg skrev det i søknaden, så lurer på hvorfor det ble feil. Må ringe dem på mandag. Adressen hadde de klart å oppdatere... Sånn kan det gå. Søknad til NAV er skrevet og puttet i konvolutt, så må bare få sendt den. Stoppe på posten i morgen, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange finurlige kuler på magen nå. Tror de har dårlig plass og legger seg med rumper, hoder, knær og føtter i alle mulige stillinger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Symes det er artig å se på magen min jeg, men kan tenke meg hvordan det er med dobbelt opp av alt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og ønsker deg en hyggelig helg! Skal komme innom igjen og oppdatere meg skikkelig her inne når jeg får litt bedre tid.. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

:hoppe: for 30 uker :hoppe:

spennende med bilkjøp da :) Greit med en bil der en får plass til det en skal ha med sei ja :Nikke:

Ha en strålende helg

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende å lese om huleboerne dina altså!!! Kan tenke meg du begynner å bli stor og tung ja!!! :Nikke: Men at du får gå :gravid: med to stykker er nok once in a lifetime så du får prøve å nyte det ;)

Jeg skulle også har skrevet ferdig søknaden til NAV men ble litt usikker, jeg har skrevet at jeg tar ut ferie juli mnd men blir det feil vet du det? Hvor mange dager er ordinær ferei, 4 uker + noen dager??? :klø: Hva skrev du? (Du kan gjerne sende meg en pm hvis du heller vil altså ) Ble bare så usikker derfor har jeg ikke postlagt enda. Tenkte å ringe noen men jeg har ikke kommet så langt enda.

Hen en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symes det er artig å se på magen min jeg, men kan tenke meg hvordan det er med dobbelt opp av alt.

Kan bli mye på en gang, men ganske rolig noen ganger og. Nå har de vel så dårlig plass at bevegelsene er mer glidende, og de dytter og ordner for å finne en god stilling :)

Innom og ønsker deg en hyggelig helg! Skal komme innom igjen og oppdatere meg skikkelig her inne når jeg får litt bedre tid..

Håper du hadde en fin helg :)

Hei hei :)

:hoppe: for 30 uker :hoppe:

spennende med bilkjøp da :) Greit med en bil der en får plass til det en skal ha med sei ja

Ha en strålende helg

:klem: :klem:

Ja, om ikke annet er det greit å få plass til barna :ler:

Tror ikke det er mange ukene igjen før du sitter med to små Vannmelon :)

Lørdags :klem:

Nei... Men håper de holder seg der i 7-8 uker til i hvertfall... (Men det er jo ikke lenge :overrasket: )

Håper du har en fin helg :)

Takk, det samme.

Så spennende å lese om huleboerne dina altså!!! Kan tenke meg du begynner å bli stor og tung ja!!! :Nikke: Men at du får gå :gravid: med to stykker er nok once in a lifetime så du får prøve å nyte det

Jeg skulle også har skrevet ferdig søknaden til NAV men ble litt usikker, jeg har skrevet at jeg tar ut ferie juli mnd men blir det feil vet du det? Hvor mange dager er ordinær ferei, 4 uker + noen dager??? :klø: Hva skrev du? (Du kan gjerne sende meg en pm hvis du heller vil altså ) Ble bare så usikker derfor har jeg ikke postlagt enda. Tenkte å ringe noen men jeg har ikke kommet så langt enda.

Hen en fin søndagskveld! :klem:

Nyter å gå gravid. Noen ganger er det helt greit, andre ganger tungt og vondt. Men vet at det går over om ikke kjempemange uker.

Har sendt deg PM.

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har malt ferdig barnerommet :hoppe:

Mamma har strøket og hengt opp gardiner der inne :hoppe:

Mamma, pappa og mannen har satt opp en "bondeseng" der :hoppe:

Vi har fått kurver til barneklær i skapet :hoppe:

Nå venter vi bare på sengene, og jeg skal ta meg en tur ned i esker og ut i butikker for å finne bilder, puter, bamser og sånn. Og jeg skal vaske klær. Dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...