Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så deilig å få hjelp til oppusing! Det betyr så mye med litt hjelp når en er i en slik situasjon!

Kos dere i kveld da!!! Og skulle det bli litt kake til overs kan vi mer enn gjerne ta en liten fest herinne for tvillingmannen!!! :hoppe::bursdag:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det ble en fin bursdag, og at du ikke er helt utslitt i dag.

Gratulerer på etterskudd til vannmelonmannen! :gratulerer:

Skrevet

Hei og hopp! :)

Det er alltid så koselig å komme innom dagboken din og lese om de to mini-vannmelonene. Virker som de stortrives i magen din, slik aktivitet som de har :) Jeg har aldri vært gravid så jeg vet ingenting om slike ting. Men blir alltid så fasinert (riktig skrevet?) av å høre om folk som opplever det at noe vokser inni magen på en.. Og ekstra "merkelig" må det vel være å ha to der inne :)

Uansett, håper mannen hadde en fin bursdag, og som Bippe skriver: at du ikke er helt utslitt idag. :) Ha en fin søndag! :klem:

Skrevet

Er så spennende å følge deg!

Ha en fin dag!

Skrevet

Innom med en :klem: til vannmelon og minimelonene :)

Skrevet

kjempekoselig å lese om de to små melonene i magen din - og om mamman såklart :)

håper du har en finfin mandag!!

:klem:

Skrevet

Koselig med masse besøk!!!

Har vært en tur på jobb idag for å levere permisjonssøknad. Koselig å se folk igjen.

Ellers har jeg fått hentet bildene mine :hoppe: Endelig kan jeg begynne på albumprosjektet. Har grovsortert bildene nå, så nå gjenstår det å legge dem i omtrent riktig rekkefølge (det morsomme med bilder fra cd, er at de blir framkalt og lagt i all verdens morsomme rekkefølger...) og datere dem, så er jeg klar! Det blir bra.

Mannen har dratt til Scotland med jobben. Kommer tilbake i morgen kveld. Håper han får en fin tur, men skulle gjerne hatt han med på tvillingkurset i morgen...

Skrevet (endret)

Grattis med 3. trimester :blomst:

Godt å lese at alt står bra til med de små, og mammaen deres :)

Endret av Impala
Skrevet
:klaske: Surrehue! Har glemt å framkalle bilder fra en tur. Blir mer og mer distré. Nå ja. Mye å begynne med...
Skrevet
:ler: Godt det ikke bare er meg. Ei venninne spøker med at jeg er kommet i ammetåka allerden, og i blant lurer jeg virkelig på hva som foregår oppe i hodet mitt. ;)
Skrevet

roter fælt om dagen jeg også... :sjenert:

:ler:

Skrevet

Godt jeg ikke er alene om å surre :ler:

Lurer på om jeg skal komme meg i klærne snart? Har vært oppe i mange timer, men surrer fortsatt rundt i morgenkåpe :sjenert:

Det er så deilig ute nå. Sola skinner, det er varmt, snøen smelter... Lurte på å sette meg ut i solveggen i går. Må begynne å venne meg til blandingen av fuglene som kvitrer og steinknusemaskinene som går på et bruk ikke langt unna hele dagen :)

I går var det tvillingkurs igjen - fysioterapeut som snakket om diverse graviditetsting (bekkenbunnstrening, bekkenproblemer, etc), litt om barna etterpå, og - hun var den første i helsenorge jeg har hørt si at det ikke er noe nederlag hvis vi ikke klarer å amme, evt ikke klarer å fullamme/amme til de er seks måneder. Det er helt greit, og som tvillingforeldre skal vi ikke forvente det heller. Nå var hun dansk, riktignok... Alle jeg møter av helsepersonell er jo så opptatt av amming at det halve kunne vært nok.

Forresten sa hun at hvis man var plaget av halsbrann, burde man bygge opp senga litt i hodeenden, og hvis man var plaget av kramper i bena, burde man bygge opp i fotenden. Hva med de som er plaget av begge deler???

Og så kom mannen hjem etter en natt i det store utland. Med godterier (jeg kommer til å få kjempestore barn, så mye godteri som jeg spiser) og smykke :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg tror de i magen har savnet pappa'n sin... Var masse aktivitet i helga, så var det kjempelite de to dagene mannen var borte (heldigvis var det litt innimellom), og med en gang han kom hjem i går ble det aktivitet igjen. I dag har det vært kjempemye. Snodig...

Skrevet
:klaske:  Surrehue! Har glemt å framkalle bilder fra en tur. Blir mer og mer distré. Nå ja. Mye å begynne med...

Da hadde det vært typisk meg om de bildene skulle inn veldig tidlig i albumet... :ler:

Forresten sa hun at hvis man var plaget av halsbrann, burde man bygge opp senga litt i hodeenden, og hvis man var plaget av kramper i bena, burde man bygge opp i fotenden. Hva med de som er plaget av begge deler???

Og så kom mannen hjem etter en natt i det store utland. Med godterier (jeg kommer til å få kjempestore barn, så mye godteri som jeg spiser) og smykke  :hjerter_rundt:

Du får nok ligge i bøy du :ler:

Søte mannen da :hjerter:

Skrevet

Du får nok ligge i bøy du :ler:

Søte mannen da :hjerter:

:ler: Heldigvis ikke plaget av noen av delene (bank i bordet), men lurte litt på det der, særlig fordi fysioterapeuten foreslo å bygge opp med bøker og telefonkataloger under bena på senga. Det hjelper jo fint lite, med mindre man ønsker en veldig høy seng :ler:

Ja, har en veldig søt mann!

Skrevet

Spiser masse godis jeg også... :sjenert: Men det er jo så godt.

Snille Vannmelonmannen da. :)

:klem: Ha en fin onsdagskveld.

Skrevet

Dere skulle hatt dere en sånn seng med motor slik at du kan sette opp både ryggen og fotenden på den. En slik ønsker jeg meg nemli, og di er heeelt fantastiske å ligge i :) :)

Jeg kjenner faktisk flere som ikke ammer. Det er av flere grunner. Ei gikk på nødvendige medisiner, ei fikk det rett og slett ikke til bl.a. Det er ingen skam, og barna er like friske likevell :) :) Det skal du bare ta som det kommer syns jeg :)

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Skrevet
:ler:  Heldigvis ikke plaget av noen av delene (bank i bordet), men lurte litt på det der, særlig fordi fysioterapeuten foreslo å bygge opp med bøker og telefonkataloger under bena på senga. Det hjelper jo fint lite, med mindre man ønsker en veldig høy seng  :ler:

:ler: godt det er flere enn meg som banker i bordet :ler:

Skrevet

Ny dag, nye opplevelser. Skal vi banke litt i bordet for det, Petra? :ler:

I dag får jeg besøk av ca omtrent 10 kolleger. Vi skal ha babyshower for de to som skal ha barn litt før meg. Aner ikke hvem som kommer, annet enn hun som arrangerer dette (jeg stiller bare med hus) og de to som også går med stor mage. Hun ene fortalte at hun hadde "fått beskjed om å komme til meg i dag" :ler: Hørtes dramatisk ut. Men da trengs det litt rydding her, og så får folk lukke øynene for alle eskene og sånn som plutselig kom inn i stua vår i helga. Her hvor det ikke var en eneste synlig eske igjen etter flytting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...