Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøvde å forklare romsteringen for jordmor idag, men hun så litt rart på meg :) Lurte på om de kom borti noen indre organer eller noe. Det gjør de sikkert... Rart er det i alle fall, men godt det er flere som kjenner det samme.

Jordmor sleit litt med å finne hjertelydene i dag, men trodde hun hadde funnet begge til slutt. UL om en ukes tid, så da får vi sjekke at tvillingene har det bra. Kjenner at de er der i hvertfall. Jeg har det visst fint :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannleger er ganske dyre... Har tatt et skall av en tann eller noe sånt, så tannlegen pirket litt, skylte litt, tørket litt og dyttet i en midlertidig fylling. 400 kroner, takk... Det beste er jo at den han la i nå må byttes ut når jeg ikke er gravid lenger.

Var på møte i en tvillingklubb i går. Skikkelig syklubb for tvillingmammaer. Vet ikke om mannen min hadde så mye der å gjøre :ler: Koselige folk, da, og det som stort sett lyste av dem når de snakket var "slitsomt, slitsomt, men veldig koselig". Fikk bekreftet at det går an å løfte to små barn på en gang, og ellers disse rådene:

"Ta imot alt av råd, men forkast det dere ikke syns passer dere"

"Forkast alle prinsippene dere har først som sist."

"Blås i ammepolitiet. Du velger selv hva som passer for deg".

Skrevet

Så bra at alt står bra til hos dere tre da! ;) *synes fortsatt det er kjempegøy at du bærer på to babyer*

Kan vel lett bli syklubb ja :ler:

Tar litt av rådene jeg også selv om jeg venter bare en.

Håper du får en fin kveld!

Skrevet

Innom for å ønske vannmelonvennen en fortsatt fin dag. :klem:

Så gøy med UL igjen snart da. :)

Skrevet

Hei hei :)

Ja, dere lærer nok fort hvordan dere skal løfte opp begge på en gang :)

Syns og det er sååååå gøy at dere skal ha tvillinger. Håper jeg og får det .

ha en strålende kveld.

stor :klem:

Skrevet

dere får nok kjapt dreisen på å håndtere to småttiser på en gang :)

dere vet ikke kjønn på de to små som romsterer inni deg? er det en overraskelse som skal vente til fødselen, eller?

håper du får en super dag! :klem:

Skrevet

Sukk... Nå gir jeg opp bilder-inn-i-album-prosjektet mitt. I går installerte mannen cd-brenner til meg, så i dag skulle jeg virkelig brenne alle bildene og levere til framkalling. Men får jeg opp noe brenneprogram? Nei... Er visst ikke meningen at jeg skal komme ajour med bildene. :sur:

Forresten, Petra, vi vet ikke kjønn. Hadde bestemt oss for å ikke vite, så lurte vi på om vi kanskje ville vite likevel, men har ikke tatt noen avgjørelse. Får se om noen forsnakker seg eller ikke :)

Skrevet

27 uker! Dagene går visst...

Skrevet

Det var visst bare snarveien som ikke funket, så nå får jeg endelig gjort noe med bildene mine! :hoppe:

Skrevet

:hoppe: for 27 uker!!! :hoppe: Har du termin 2.juni??? For i morra er jeg 27 uker og jeg har 3.

Så bra du får fikset bilder. Det MÅ jeg også gjøre snart!!

Skrevet

Termin 2. juni, ja. Spørs vel om den stemmer, men... Over går jeg i hvertfall ikke.

Skrevet

Jeg kjeder meg!!!

Mannen jobber så lenge hver dag :( Venner jeg har løse avtaler med tar ikke kontakt :tristbla:

Skrevet
Termin 2. juni, ja. Spørs vel om den stemmer, men... Over går jeg i hvertfall ikke.

Ja jeg tipper også at du ikke kommer til å gå over, heldiggris!!! :tunge1:

Jeg kjeder meg!!!

Mannen jobber så lenge hver dag :( Venner jeg har løse avtaler med tar ikke kontakt  :tristbla:

:troest: Godt du har kg da!!! Men hvis det er løse avtaler kan du vel ta kontakt og høre en ekstra gang eller??

Skrevet
:troest: Godt du har kg da!!! Men hvis det er løse avtaler kan du vel ta kontakt og høre en ekstra gang eller??

Joda. Har gjort det med en av de to, så har endelig fått ut av han at vi skal møtes på mandag :) Han vet jeg at er litt vanskelig å få noe endelig svar fra... Hun andre testet jeg igrunn ut denne uka... Hun har masse fore hele tiden, så tenkte hun kanskje klarte å si ifra de gangene hun var ledig, men det gjorde hun ikke, så da får jeg prøve igjen senere... Bare får meg ikke til å ta kontakt igjen når alt plutselig blir så veldig galt :sjenert: Må komme meg over den kneika først. Men fint med KG, ja :) Takk for trøst, Smile :klem:

Det er vel en av de få gangene dette svangerskapet hvor alt plutselig har blitt så galt at tårene bare presser seg på enda jeg skjønner at det bare er tull. Stakkars mannen visste ikke hva han skulle gjøre da han kom hjem, og jo mer han trøstet, jo mer gråt jeg. Dvs en god blanding av latter og gråt... Så sikkert kjempelurt ut :sjenert:

Skrevet
Ja jeg tipper også at du ikke kommer til å gå over, heldiggris!!! :tunge1:

Man blir visst satt igang hvis man ikke føder av seg selv før termin, såvidt jeg har forstått. Greit det. Håper de holder seg på plass så lenge som mulig, da.

Hva er de moderer innlegg-greiene som plutselig har dukket opp? Noen som vet?

Skrevet

Regner for harde livet på permisjonsvarianter... Mannen skal ha litt mer enn sine seks kvoterte uker, men jeg vil og ha en del (ikke bare matedelen, men og litt av den morsomme delen). Vi er også litt usikre på 80 eller 100%. Med 80% er det ikke noe problem med barnepass før høsten 2008 (vil ikke at de skal i barnehage for tidlig), med 100% har vi full opptjening hvis noe skulle skje (ikke nødvendigvis med barna, da). Jeg heller nok likevel mot 80%. Da får jeg ca 8 mnd permisjon/ferie, og mannen ca 3 mnd. Får se på det. Begynner å bli på tide, har jeg skjønt, både fra arbeidsgiver sin side og fra Smile, som driver med det samme :) Har i hvertfall fått en del svar fra arbeidsgiver om hvordan dette faktisk funker.

Nei, nå skal vårsola nytes. Det drypper fra taket her, ser jeg, og sola skinner. Herlig!!!

Utrolig hvor godt humør man kan være i dagen etter at alt var bare feil... Med en gang jeg prøvde å legge meg for å sove i går kom tårene. Måtte bare stå opp og gjøre noe annet. På tredje legge-forsøk klarte jeg å la være å gråte og sove i stedet... Hvorfor jeg gråt? Aner ikke! Får skylde på hormonene.

Skrevet

Gleder oss til sommeren ja :) Ha ei fin helg :klem:

Hormoner kan forårsake mye mentalt krøll, det skal være sikkert :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...