Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får kjøpe deg to dukker med litt lealause hoder og forsøke ;)

:ler: Her er det bare å spørre så kommer det svar :ler:

Søte og snille foreldre du har da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Her er det bare å spørre så kommer det svar :ler:

Søte og snille foreldre du har da :klem:

Ja, som man roper i skogen/på KG.... :ler:

ble kaka god?  :)

-hilsen hun som prøver å holde seg unna sukker  :sjenert:

Tja... Den funka... På tross av at mye av sukkeret forsvant utover kjøkkengulvet da jeg skrudde på mixeren. Helte oppi litt ekstra og satset på at det gikk bra. Ble litt vel søt, men går fint å spise.

Var hos frisøren i går. Må slutte med drop-in-timer og finne meg en flink frisør. Er bare sånn at jeg plutselig finner ut at jeg må få klipt meg. Hun her var vel omtrent 14 år, og klipte ganske på måfå, virket det som. Ble greit nok, men et par hakk kortere enn jeg hadde bedt om. Lengden var fin da hun skulle begynne å klippe opp litt, noe som ikke pleier å være noe problem. Det var bare det at da hun hadde klipt opp, var vel halvparten av lengden jeg hadde "godkjent" igjen. Men men. Ingen krise. Ikke kjempefælt, og hår vokser ut igjen - muligens også litt fortere nå for tiden. Og det trengte en god klipp...

Lurer på hva jeg skal gjøre i dag? Minst mulig på lengst mulig tid, tror jeg. Kanskje bake litt til (må få printet ut bilder snart så jeg får begynt på det prosjektet. Tar litt tid å sette inn over 1000 bilder). Eller kanskje sette meg med strikketøy og se på fuglene i hagen? Burde hatt gyngestol og grått hår da, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du har grått hår for å strikke og sitte i gyngestol??? :sjenert: Da burde jeg være gråhåret som 10-åring!!! :ler:

Håret vokser ut ja men litt kjipt! Jeg er så kresen på håret mitt. Sikkert ikke så rart siden det tar så mange omveier når det vokser så det tar sin tid! ;)

Begynner du å bli sliten om dagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det var de småfuglene i tillegg, da. Men nei, går visst bra uten grått hår og :) Mangler bare gyngestolen. Gråhåret tiåring :)

Håret tar omveier??? Hvordan da?

I går var jeg sliten, men da hadde jeg ikke gjort som jeg skulle og sitti/liggi en del av dagen. Vasket klær, bakte, fløy opp og ned trappa for å ordne ting, var ute for å handle... Sto i kø i matbutikken da nok var nok og jeg helst skulle lagt meg rett ned, og var dama i kassa veldig rask? Neida. Hun skulle jo bare ringe og mase på pause, spørre meg ti ganger om jeg visste hva vannmelonen kostet og sånn. I morgen drar vi muligens til Sverige en liten tur, så da blir det også å gå og stå mye. Får nyte dagen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Lagde ticker, som jeg tenkte å linke til, men det går visst ikke. Får den opp som bilde, og det har jeg jo ikke lov til. Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke gjort noenting idag. Annet enn å sette på et par klesvasker og rydde opp etter middagen. Greit med en sånn dag. Men nå har jeg litt energi, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:  Lagde ticker, som jeg tenkte å linke til, men det går visst ikke. Får den opp som bilde, og det har jeg jo ikke lov til. Noen gode forslag?

jeg kløner masse med det, men har kommet frem til følgende: når du lager en ticker får du en kode, og på den må du fjerne url'en til hjemmesiden og der er det står "img" i klammer og "/img" i klammer - du lar url'en med konkret referanse til din ticker stå...

vet ikke om du ble så mye klokere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så er det noen sånne tickersider som har en egen url kode - så hvis du kopierer inn det som står fra http:// og utover så tror jeg det år, er iallefall det jeg har gjort med mine :) Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært i Sverige og kjøpt barnevogn. Var i tre butikker og så, og kunne igrunn blitt på den første. Tror det ble bra. Teutonia S4 het den visst. Fyller hele bagasjerommet og vel så det. Men det får vi vel bare godta. Ny bil må vi ha uansett, for fikk ikke plass til barneseter i den vi kjørte nå. Godt vi prøvde i butikken...

Litt rart å ha vogn i gangen. Enda mer virkelig... Sparte penger ved å dra til Sverige, da. Regner med en 4000 kr spart. Kjøpte riktignok ikke originalbaggene til vogna, men noen "merkeløse". Ser helt fine ut de og. Heller betale 200 kr pr bag enn 1200... Kommer kanskje til å savne brems på vogna, og må nok finne en teknikk på å få den inn i en bil, men ellers er jeg veldig fornøyd. Også fikk vi med to bamser på kjøpet :) Kjøpte stellematte og, og en haug med mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med vogn!!!

det ble teutonia på dere også, ja? fine vogner det, da :Nikke:

rart å ha vogna i hus, ja. mannen min har ikke helt tatt stilling til at det står en vogn i leiligheten vår - han mener det bare er en "ting" :ler:

håper du har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :ler: Mannen her ser nok ikke på den bare som en "ting", men syns nok det var ganske rart likevel. Det syns jeg og, så da er vi to. Var to inni magen som også var ekstra aktive i går, så de var vel fornøyd de og, tenker jeg. Mannen fikk kjenne mange flere spark enn før :)

Vi ble forresten dirigert om tollstasjonen i går, men tolleren gikk da vi kom, så vi kunne bare kjøre videre. Helt greit! Tror ikke vi hadde med oss for mye, verken mat eller vogn, men kjedelig å tømme bilen for ting og tang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...