Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Men da har jeg kanskje lastet opp for mange bilder begge gangene. Husker ikke helt hvor mange jeg tok i første omgang, men tror det var rundt 300. Kjekt å vite til en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da orker ikke jeg å prøve å laste opp en gang :ler:

Tenkte jeg skulle få limt inn i album nå mens jeg venter på det lille vidunderet vårt!!! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To sjeler, en tanke :) Greit å være ajour når de små kommer. Kan tenke meg at det blir mange bilder som blir tatt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Frida F - husmor? Vet ikke, jeg. Liker å bake og sånn, men er ikke så glad i rydding og sånn. Er relativt rotete av meg. Så spørs hva du legger i husmor :)

(Øver og øver, da).

Er jo ikke for ingenting vi er stolte medlemmer av hybelkaninenes venner og anonyme husmorsyndere vel? :ler:

Liker meg på kjøkkenet jeg. Der kan jeg gjerne lage mat og bake, og rydde og vaske etter meg. Men ellers er jeg fryktelig rotete jeg også.

Bare vi får flyttet til ny leilighet nå. Da blir jeg nok så flink så. :ler:

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper litt å flytte! Jeg har blitt flinkere her enn jeg var der vi bodde før. Problemet er bare at det fortsatt er masse stasj overalt og alle steder, så ikke så lett å være ryddig enda. Kommer seg vel. Tror likevel at jeg fortsetter i Anonyme husmorsyndere en god stund til ;)

Spent på om dere får leiligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hørtes ikke helt riktig ut. :ler:

Riktignok varer jo jula helt til påske, eller?

Endret av Frida Frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasten ja... den hadde jeg glemt. Men så er jeg ikke så opptatt av faste heller. Liker bedre jul og påske jeg. Hvor det er massevis av god mat. :ler:

Bruker ikke fastelavn å være en eller annen søndag midt i februar? :klø:

Da er det jo boller, så fastelavn liker vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasten i seg selv er ikke så viktig, men fastelavn er fint. Spiser aldri boller med krem på ellers, så den ene dagen er det veldig godt med fastelavensboller! Får vel bake snart, og se etter sånne julenekselgere. Eller - bjørk med fjær på er det vel. Det kommer ikke i hus her, riktignok, men det gir en pekepinn på når vi skal spise kremboller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fastelavn er søndag 18. februar!!

det har bolla som liker boller fått med seg :sjenert:

:ler:

håper alt er bra med deg i dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jeg har klaget litt for mye i dag, men litt til... Er redd for at jeg får den mye omtalte influensaen som går. Det har jeg ingen planer om. Har ikke hatt influensa på det jeg kan huske. Men nå... Mer og mer snufsete utover dagen, var svimmel i sta (gikk over, da), kom fra en venninne nå og frøs masse med en gang jeg gikk ut av bilen, vondt i muskler, begynnende halsvondt. :tristbla: Sukk... Og jeg som trodde jeg klarte meg gjennom hele denne vinteren uten så mye som et host.

Men - har fortalt meg selv tidligere og at jeg ikke blir syk, så får prøve på det denne gangen og, så går det fort over... Legge meg snart, tror jeg. Godt jeg er sykemeldt fra før av da.

Liljen - hva er en nybakt s?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Huff, håper virkelig du slipper det!!!! Jeg kan ikke se for meg at det er så behagelig hverken å hoste eller bli liggende med denne magen nå.

18.februar er notert her også, men ordentlige fastelavensboller er da berlinerboller med sukker på!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Liljen - hva er en nybakt s?

:sjenert: det lurer jeg også på!!

håper du slipper influensa, vannmelon. jeg våknet med vond hals og er litt snufsete i dag, men jeg sater på at det går over :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah.. Da ble vi syke, gitt. Det er lenge siden. Har flydd oppe i hele natt for å finne gode liggestilinger i senga/i en lenestol... Masse verkende muskler. Hjalp litt da jeg krøp til korset og tok en paraset. Musklene slappet av en etter en - snodig følelse. Håper det bare er en kraftig forkjølelse som er borte til i morgen. Da har jeg kontroll på sykehuset. Greit nok at det er et sykehus, men ikke så fristende å dra noe sted når man er shabby.Mannen er bekymra, stakkars. Jeg blir jo aldri syk (bare litt forkjøla og nok til at det er greit å holde senga en liten dag). "Sånn har jeg aldri sett deg", fortalte han. Nå ja. Går over snart, tenker jeg. Var deilig å slippe å ringe til jobben for å si at jeg måtte være hjemme, da. Nå er jeg jo det uansett... Men fy søren så tørst jeg ble av å være litt redusert. Vet ikke hvor mange liter med vann jeg drakk i natt, og det hjelper jo ikke på muligheten til å bli i senga :forvirret:

Nok sykdom.

Smile - berlinerboller kan man jo spise når som helst ;) Nei, boller med krem. Mektig og godt - den første halve bolla. Etterpå tar man vekk kremen :ler:

Frida Frosk - :klem:

Petra Prøvedokke - god bedring til deg og. Håper du blir fort frisk! :klem:

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 24 uker!

Huff, så kjedelig at du skulle bli syk da. :troest:

Du får passe på å ha noe varmt å drikke, ta med dyna opp i sofaen og kose deg som best du kan. Film er bra når man er syk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...