Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1041 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er sol, det er snø, det er fullt av småfugler i hagen og tre rådyr i nabohagen/på jordet her ute. Fantastisk start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1042 Del Skrevet 5. februar 2007 Og mannen kjente mer spark i går. Riktignok svakt. Tror forresten han får jobben med å få dem rolige når de kommer ut - ser ut til at han allerede har en beroligende effekt på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. februar 2007 #1043 Del Skrevet 5. februar 2007 God morgen Det er helt herli å bare subbe rundt i morgenkåpe av og til Så koseli mannen din og har kjent spark. Kan tro han syns det var stort Alltid veldig spennende. Kos deg masse i den flotte dagen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 #1044 Del Skrevet 5. februar 2007 Jordmor sa jo at jeg ikke skulle bli overrasket hvis de kom i slutten av april, så har begynt å få litt redebyggingspanikk her. ← April er jo ikke lenge til! Jeg skjønner du får litt panikk. Men nå som du er 100 % sykemeldt har du jo litt ekstra tid til å ordne ting. Så lenge du er i noenlunde grei form, iallfall. Men du? Du må endelig huske på å ordne deg en sladris her. Vi må jo kunne følge med når du en gang i april/mai ligger på sykehuset! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. februar 2007 #1045 Del Skrevet 5. februar 2007 Du må ha en sladris som kan oppdatere ja! Fy, så spennende det blir. Og april er jo ikke så lenge til!!!! Så kjekt at mannen har begynt å kjenne spark Trives dere i det nye huset??? Det hørtes jo idyllisk ut i morrest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. februar 2007 #1046 Del Skrevet 5. februar 2007 Så koselig det høres ut i det nye huset. Tenker vannmelontvillingene skal trives godt der. Og ja, sladris må du ha! Du får bare si fra. Dette er jo så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #1047 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper de holder seg der inne til slutten av mai... Jo lenger, jo bedre. Sladris... Kanskje det? Må finne noen som vil ha kontakt utover KG, da.. Noen som ikke er kjempeskumle Ingen av dere tre som virker som dere er det, da (hint...) I dag hoppet magen litt da de beveget på seg der inne. Det var gøy å se på. Skikkelig Alien-film. Lurer forresten på hvordan magen kan vokse seg enda større. Tror ikke jeg har så mye mer hud som kan brukes - skikkelig stramt trommeskinn. Dvs - nederst på magen henger det litt, så får ta litt derfra Får ikke sove. Har gått hele ettermiddagen og kjedet meg. Begynte i fire-femtida, da jeg begynte å lure på når mannen kom hjem fra jobb. Han var ikke hjemme før kvart på sju... Og tror han var sliten, for han satt stort sett foran dataen resten av kvelden. Egner meg ikke til å gå rundt en hel dag uten å snakke noe særlig med noen.Ikke kom han inn en liten tur for å snakke litt og si god natt da jeg hadde lagt meg heller, og det pleier han å gjøre Nå ja. Har lov til å være sliten han og. Jeg må bare venne meg til å være hjemme hele dagen. Eller stille meg opp utenfor en butikk og huke tak i noen som også ser ut til å være hjemme på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. februar 2007 #1048 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg vil gjerne være sladris! Ikke er jeg så veldig skummel heller... Så kan jo du sladre for meg. Selv om jeg ihvertfall ikke har tenkt at det skal komme ut noe fra meg før i slutten av mai. Lurte på hvorfor du var oppe så sent. Kjedelig å ikke få sove. Magen min hoppet litt i går den også. Det var gøy å se. Men gruer meg litt til man ser at det kommer en fot ut og sånn. Ser så skummelt ut. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1049 Del Skrevet 6. februar 2007 Da sladrer vi for hverandre, da, Frida Det blir bra. Får bare satse på at de kommer til ulik tid I slutten kan man visst nesten ta tak i bein og armer og sånn fra utsiden av magen. Er litt scary, ja. Sikkert gøy og, da. Hikking er visst også en opplevelse for seg selv. Fikk sove relativt raskt etter at jeg logget av fra KG. Mannen har begynt å stryke meg over håret om natta når jeg er urolig. Han husker det riktignok ikke alltid selv, men det er veldig godt og avslappende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1050 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg vet ikke om jeg vil si at det er lettere med digitale bilder enn med film.. Driver og laster opp bilder nå (gjorde det i natt og, men når jeg kom til betalingsdelen, svikta hele greia). Greit at jeg har bilder for 1,5 år å framkalle (over 1000 bilder), men nå har jeg brukt fem timer på å laste opp og er ikke halvveis en gang. Blir spennende å se om det funker denne gangen, da. Hvis ikke er det å starte på nytt i morgen, eller brenne på cd og levere i en fotobutikk. Har kjøpt inn remedier til baking, da, så noe har jeg da å gjøre fram til bildene er klare. Horn, boller, gulrotkake og brownies tenker jeg i første omgang. Greit å ha litt ting i fryseren. Og - det er vel fastelaven snart også, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1051 Del Skrevet 6. februar 2007 Dyttet i meg en hel pose med kinapuffer Og jeg som var så sunn i går. Men - var litt svimmel, og det hjalp (hadde spist ordentlig mat og), så får overbevise meg selv om at det var verdt det. Må visst ut og henge opp nye meiseboller. Fuglene spiser jo som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. februar 2007 #1052 Del Skrevet 6. februar 2007 Så bra, da er vi sladriser for hverandre. Høres så koselig ut hos deg. Rådyr og småfugler. Og kakebaking ikke minst Skikkelig husmor du jo. Og de kinapuffene fortjente du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar 2007 #1053 Del Skrevet 7. februar 2007 noen steder kan man laste opp maks 300 bilder om gangen trur jeg. vi prøvde også å laste opp 1500 bilder..men det gikk ikke. tok med oss cdene til butikken og da fortalte han at det var 300 bilder omgangen over nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #1054 Del Skrevet 7. februar 2007 Det kan jo hende, men da burde de opplyse om det... Nå hadde jeg ventet et døgn, bildene var snart ferdig lastet opp, og så svikta hele greia. Flott. Men prøvde jo forrige dagen og, og da prøvde meg meg på bare noen av bildene. Ser ut til at noen få av dem er i bestilling, da, av en eller annen grunn. Fikk jo beskjed da også om at noe var galt (da hadde jeg kommet til betalingen). Nei.. Kanskje man skal gå tilbake til gode gamle filmer? Lurer på om jeg bare kan levere cd'er til butikken, eller om jeg må stå der og laste over på en sånn maskin? Måtte det et sted, og da sto jeg jo i butikken i et par timer. Har ikke så lyst til det heller. Uansett må jeg få innstallert brenner her først... Eller jeg kan prøve noe annet enn Japan Photo. Jaja.. Godt jeg har mange uker på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #1055 Del Skrevet 7. februar 2007 Forresten, Frida F - husmor? Vet ikke, jeg. Liker å bake og sånn, men er ikke så glad i rydding og sånn. Er relativt rotete av meg. Så spørs hva du legger i husmor (Øver og øver, da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. februar 2007 #1056 Del Skrevet 7. februar 2007 Takk for tips om bilder! Da brenner jeg med en gang på cd, jeg har nok over 1000 bilder ja! Oi, nå begynte det å bli alvor her når dere har blitt sladriser!!! Så snill mann du ha rsom stryker deg i håret da! -selv om han ikke husker det! Ha en fin onsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar 2007 #1057 Del Skrevet 7. februar 2007 når vi leverte inn bildene våres så gjorde han som jobbet der det for oss, hvis ikke hadde vi nok stått der en stund trur jeg. vi kom ved åpningstid vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #1058 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jah... På en eller annen måte har 19 bilder blitt bestilt, og kan hentes i en butikk som på ingen måte er nærmest meg, og som er en helt annen enn den jeg hadde bedt om da jeg bestilte. Nei. Her blir det levering i butikk fra nå av. Orker ikke dette mer. Sist jeg forsøkte å bestille, ble det også masse kluss. Tror til og med noen av bildene ble stoppet i toll et sted. Gjorde ikke noe med det, for hadde ikke bestilt noe fra utlandet, men har i etterkant funnet ut at det antakelig var en eller annen bildebestilling. Nå har jeg vært tålmodig i to døgn. Nå er jeg frustrert Får håpe vi finner en like snill butikkansatt som dere, Pasha. Endret 7. februar 2007 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar 2007 #1059 Del Skrevet 7. februar 2007 var forresten på japan foto vi dro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #1060 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja, ender nok opp der. Syns bildene blir bra, og har igrunn alltid vært fornøyd når jeg har levert filmer. Bare så synd at nettsidene gjør litt som de selv vil, og ikke som jeg vil. Men i morgen er nok en dag. Håper mannen har flytta litt rundt på cd-brennerne våre da. Han har to, jeg har ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå