Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Ja men da er vel alt iskjønneste orden!!! :tommel: Bortsett fra a tdet er lite praktisk å lekke... Tror Burpen lakk i fra uke 16, men det er vel ganske så tidlig. Håper egentlig jeg slipper det der for det virker litt sølete.... :klø:

:kose: Nå må du ikke slite deg ut i helga da!!! Husk at du er jo ikke i full jobb! Jeg ville også tatt med meg litt ekstra mat ja!!! Mat har plutselig fått en annen betydning her i huset iallefall!! Må ha det!!!

Ha en fin dag!!! :klem:

Ja, er litt sølete. Og føles litt ekkelt når t-skjorta er våt... Lurer på om jeg må begynne å ta med meg ammeinnlegg rundt i tilfelle lekkinga begynner på dagtid og? Og ikke minst venne meg til å sove med BH. Liker ikke det.

Skal prøve å ikke slite meg ut, men er vel ikke så lett å "slippe unna" jobbingen...

:klem:

Oj, lekking allerede :overrasket:

Hm, jeg har også oppdaget litt guffe i høyre brystvorte, så håper ikke jeg begynner med det enda da. Også er de sinnsykt ømme :ler:

Guffe har jeg hatt en liten stund, ja. Er vel noe vi bare må forvente. Ta godt vare på dem, da ;)

Akkurat den lekkinga gruer jeg meg til, men det er vel noe man venner seg til det også. Fikk en kommentar her en dag om at jeg var så heldig som slapp mensen, men det er da jammen mye annet rart vi må finne oss i som gravide.  :ler:

Ja, er en del kroppen går igjennom. Litt som puberteten på nytt, bare at utfallet er litt annerledes.

Jeg husker jeg kommenterte til gravide før at de er heldige som slipper mensen jeg også men det er sant Frida FRosk, vi må igjennom mye annet rart. Men vi blir jo vant til det også.

Forresten da dere var på første legekontroll, sjekke legen brystene deres?? Det gjorde min, det var nesten verre enn undelivsundersøkelse. De er jo min og mannens :ler: (akkurat som om ikke underlivet er det :sjenert:)

Nei, legen gjorde ingenting. Ikke GU, ikke brystsjekk, ikke graviditetssjekk en gang. Og ingen har gjort det etterpå. Men er sikkert lurt.

Så godt å se deg igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grmf... Har slitt med mor-barn-undersøkelsen. Skulle levere på nett og fikk hele tiden opp en side som fortalte om en eller annen error. Fikk levert til slutt, da, etter mye frustrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 22 uker :hoppe:

Nå satser vi og fullt på tvillinger :Nikke: håper på det, og sjansen skulle absolutt være med oss siden det er drøssevis med tvillingpar i familien vår på begge mine foreldres sider :sjarmor:

Ha en strålende kveld, og ta vare på deg selv.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Froskemannen håpet også på tvillinger ettersom det er stor tendens til det både på mamma og pappa sin side, men tror dte er greit at det kommer en i første omgang jeg. Tror jeg hadde slitt litt med studiene om jeg først skulle hatt to i magen og etterpå skulle forsøkt å studere med to knøtt i huset...

Men neste gang tror jeg at vi går for tvillinger også. :ler:

Høres veldig koselig ut. :hjerter:

Ha en fin fredag, vennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grattis med 22 uker!!

vet du hvor lenge du skal være i jobb? blir ikke tvillingmødre sykmeldt 100% ganske tidlig? er det noe fast, eller se det an formen din?

ha en strålende fredag, vannmelon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to tanter som er tvillinger. Men de er på pappas side av familien, slik at det ikke er noen fare for at jeg "arver" det genet. Sånt følger visst mor, har jeg hørt. Og gjerne hopper det over en generasjon.

Men det kan jo være tvillinger laaangt uti min mors familie også, uten at vi vet om det. Og de genene kan finne på å hoppe over mange ledd før det plutselig finner på å dukke opp igjen. Så man vet jo aldri. ;)

Men jeg håper egentlig at jeg får en om gangen.. :sjenert:

Ellers gratulerer med 22 uker! Detta går svinfort! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Mange som ønsker tvillinger. Blir nok veldig koselig, men er vel litt mindre sjokk hvis man vet at det er mange i familien, f.eks.

Kom hjem fra seminar i halv fem-tiden og sovnet relativt raskt. Sto jo opp halv seks i går og klarte å holde det gående til tolv. Og så opp igjen sju i dag. Men var kjempemorsomt. Har så gode kolleger, så fint å få noe sosialt sammen med dem i tillegg til at vi fikk gjort mye interessant og produktiv jobb. Litt nedtur etterpå, egentlig, for vet at de andre skal jobbe videre med dette, mens jeg ikke skal være med på den utviklingen. Får håpe de har funnet på noe bra når jeg kommer tilbake i 2008 (faktisk). Har jo noen arbeidsdager igjen nå, men ikke nok til å følge utviklingen.

Hotellet vi var på hadde brannøvelse. Det er den dårligste gjennomføringen jeg har sett noen gang. Tror ikke de fant ut at de skulle sjekke om alle var ute før etter en halvtimes tid. Fantastisk. Og mange ansatte sto ute og røkte i stedetfor å hjelpe til. Tror de trenger gjennomgang av rutinene sine. Hvis de har noen i det hele tatt.

Nå kaller enten tv'n eller senga. Litt usikker foreløpig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb igjen i morgen... I dag har jeg tilbragt mye tid horisontalt. Kjenner jeg er sliten i ryggen for tiden. Skal ringe legen i morgen og be han sende ny sykemelding (det må da kunne gå, han vet jo hvorfor jeg trenger det) og be om at den utvides til 100%. Tror kroppen min får bedre og bedre av å ha mulighet til å slenge seg nedpå en time midt på dagen nå... Og legen har sagt at jeg må kjenne på hvordan formen er og si ifra når det stopper, så får høre på han. Håper bare de i resepsjonen der gidder å gi beskjed om begge deler...

Jordmortime igjen på onsdag. Har glemt å si ifra at det er tvillinger på gang, men det finner hun vel ut da. En annen jordmor enn før jul - hun jeg var hos da skulle slutte, men håper hun jeg kommer til nå er like koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Da jeg var i oslo for ett par år siden, var det og brannøvelse.. Det kom ut 8 stk av gjestene på hotellet.. Jeg sier bare : well done!! Hotellene burde virkeli ta sei sammen snart :Nikke:

Spennende med ny jordmor da. Husk å holde oss oppdatert da ;)

Ha en strålende kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en snartur ute ista og så på noe sjenk/seksjonsløsning å ha i stua. Tror vi har funnet ut hva vi vil ha - har i hvertfall ikke sett noe annet som vi har likt veldig godt. Var også innom barnevognhuset Rudo eller hva det nå het. Sto utenfor at det var "størst utvalg, lavest priser". Jeg ville nå satt på "dårligst service" også. Vi var to par i butikken, det var to ansatte, og de to ansatte sto hele tiden i kassa og skravlet høyt om hvor lite de likte jobben sin. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde Liljen vært og :)

Aner meg at noen må bli strengere mot hotellene i forhold til brannsikring og rutiner og sånn?

Ha en fin kveld du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ser for meg det, jeg og..

Det er rart at folk ikke kan tenke sei om noen ganger.. Ja, ja.. Di merker nok det når kundene ikke kommer mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er litt typisk Norge også spør du meg! I tillegg er vi ikke like flinke til å si fra, jeg er heller ikke det selv om det irriterer meg veldig!

Høres fornuftig ut å ta 100% vannmelon!!! Blir spennende å høre hvordan det går på kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...