Vannmelon Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #941 Skrevet 17. januar 2007 Tenke seg til, tvillinger... Det blir nok gøy! (og slit,men sånn er det med alle unger ) Hvor langt er du på vei? ← Det vet jeg ikke. Håper å få vite det på fredag, da er det ny UL. Men . hvis de tippet rett på forrige UL, er jeg rundt 20 uker nå. Tror det blir gøy, jeg Ikke dumt å fylle opp fryseren!!! Men jeg tenkte å vente noen uker med det enda. Gamle boller er ikke så godt.... Den har vel ikke tenkt å komme på noen måneder håper jeg!!! Så blir det jo sommertid så det er helt greit å kjøpe inn noen isbokser som vi kan ha liggende til folk stikker innom. ← Hehe.. Jeg kan bake i flere omganger. Trenger ikke ha bollene liggende i maaange måneder Håper både din og mine holder seg inni der noen måneder til, ja. Bolle i ovnen i dobbel forstand
smile Skrevet 17. januar 2007 #942 Skrevet 17. januar 2007 . Bolle i ovnen i dobbel forstand ← Eller om jeg har en kringle i magen som min nevø sa
Vannmelon Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #943 Skrevet 17. januar 2007 Tja.. Det hender man har krinlge i magen og.
Vannmelon Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #944 Skrevet 17. januar 2007 Nå har jeg spist Smiles melkesuppe til frokost. Tror jeg skal ha litt mer sukker i selve melkebollene neste gang. Var veldig godt, men tror jeg spiste litt mye :icon_neutral: Nei.. Skal man gjøre noe mens man er oppegående, eller skal man la være? Bør dra ut og handle litt mat og kjøpe bokstøtter. Hvor finner man det hen? Bokstøtter, altså. Håper bokhandleren har noen gode.
Vannmelon Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #945 Skrevet 17. januar 2007 Puh... Da har jeg jobbet med kjøkkenet i lange tider. Først ut for å kjøpe mat og bokstøtter, så med å sette opp kokebøkene på hyllene vi satte opp i går, og så har jeg ryddet og vasket hele kjøkkenet og satt blomster på bordet. Endelig et rom som er ferdig og levelig!!! Men nå er jeg sliten. Tror pannekakene vi skulle ha ble forvandlet til ostesmørbrød...
Eeyore Skrevet 17. januar 2007 #946 Skrevet 17. januar 2007 Melkesuppe? :klø: Jammen er du effektiv til å være sykemeldt
Catus Skrevet 17. januar 2007 #947 Skrevet 17. januar 2007 Du er veldig effektiv, ja. Men det er jo så morro å innrede og stelle i nytt hus, så jeg skjønner deg godt! :-D
smile Skrevet 17. januar 2007 #948 Skrevet 17. januar 2007 Ja en må ha en god dæsj med sukker i. Men gøy at du prøvde da!!! Så spennende med nytt hus!! Og ikke minst to i magen!!!! :babysmokk:
Frida Frosk Skrevet 17. januar 2007 #949 Skrevet 17. januar 2007 Så flink du har vært. Skulle ønske jeg også hadde nytt hus å pusle i. Men når jeg tenker etter har jeg nok å gjøre i leiligheta også. Bare ikke like spennende å gjøre husarbeid, som å flytte inn i nytt hus.
Vannmelon Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #950 Skrevet 18. januar 2007 Joda, litt effektiv, kanskje. Kom plutselig på at det var en grunn til at jeg var sykemeldt, så la meg ned litt. Men - forskjellen på jobb og effektivitet hjemme er jo at hjemme kan jeg gjøre ting når det passer meg + sove lenge om morgenen. Sååå deilig med ryddig og ferdig kjøkken, da. Som mannen sa: "Jeg tror jeg blir her inne, orker ikke se rotet i resten av huset". Han begynner å bli sliten, stakkars. Nå skal jeg forresten starte et nytt og ryddigere liv, så har begynt med å tvinge meg selv til å rydde av bordet rett etter middag Hm.. Strikke litt, kanskje? Eller lese litt?
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #951 Skrevet 18. januar 2007 Lykke til på UL i morgen. Blir spennende å få ny termin da. Ser de forresten og det er eneggede eller toeggede tvillinger du har i magen din?
Vannmelon Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #952 Skrevet 18. januar 2007 Takk Jeg vet ikke om de kan se det. Forsto det sånn at den eneste måten de kunne se det på, var hvis de hadde samme fostersekk og samme morkake eller noe, men eneggede kan også leve i hver sin lille sekk. Spørs om vi vet noe før de kommer ut. I dag har jeg ryddet kontorpulten min, samlet mine ting i en eske/tatt med hjem, så da er jeg klar for å gå ut når legen sier at jeg må det...
smile Skrevet 18. januar 2007 #953 Skrevet 18. januar 2007 Spenende med nytt hus men det er litt slitsomt til å begynne med. Det er nettopp det som er fint med å være sykemeldt. Man bestemmer helt tempoet selv! Toblerone: Ja jeg mener man kan se om det er eneggede eller toeggede på UL ved om de ligger i en eller to fostersekker. Vil dere vite kjønn Vannmelon?
smile Skrevet 18. januar 2007 #954 Skrevet 18. januar 2007 I dag har jeg ryddet kontorpulten min, samlet mine ting i en eske/tatt med hjem, så da er jeg klar for å gå ut når legen sier at jeg må det... ← Det har jeg også gjort. Godt å få litt unna!
Vannmelon Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #955 Skrevet 18. januar 2007 Eneggede kan visst også ligge i to fostersekker... Vi ville i utgangspunktet ikke vite kjønn. Nå tror jeg at mannen har ombestemt seg, jeg er fortsatt ikke helt sikker. På en måte kan det jo være greit. Får bruke kvelden til å tenke på det. Fant forresten en kjempesøt body på H&M der det sto "I love my mum". Så etter en med "I love my dad" og, men det hadde det ikke, så da ble det to av den første
smile Skrevet 18. januar 2007 #956 Skrevet 18. januar 2007 Okei, det visste jeg ikke. Men de vi kjenner fikk vite at det var eneggede. Men det får du sikkert høre mer om i morgen. BLir kjempespennende å høre hvordan det går med deg!!! Den bodyen vil jeg også kjøpe. Har kjøpt en body i usa som det var brodert på I daddy! Hjertet var en knapp! Kjempesøtt!
Frida Frosk Skrevet 18. januar 2007 #957 Skrevet 18. januar 2007 Vet om noen som måtte ta DNAtest for å finne ut om det var en- eller toeggede. Er vel hvis de ligger i hver sin fostersekk det da. Sånn body vil jeg også ha forresten. Har dere begynt å handle en del utstyr? Og kos deg på UL i morgen. Kan bare forestille meg hvordan det er å se to på skjermen.
måvite Skrevet 18. januar 2007 #959 Skrevet 18. januar 2007 Lykke til på UL i morra Skulle nesten ønske jeg kunne ha fått vært med (ikke nesten, jeg ønske jeg kunne være med)
Petra Prøvedokke Skrevet 19. januar 2007 #960 Skrevet 19. januar 2007 lykke til på UL i dag blir spennende å høre om de to små!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå