Catus Skrevet 14. januar 2007 #921 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg må bare si at jeg får helt ståpels på armene hver gang jeg tenker på at du faktisk har to små i magen. Blir så rørt av det. Litt rar jeg, skulle nesten tro jeg var gravid sånn som mine hormoner er for tida. Men jeg er ikke det, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. januar 2007 #922 Del Skrevet 14. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #923 Del Skrevet 14. januar 2007 Så fint å høre at andre blir inspirert da!!! Jeg strikker også str.6 mnd. Ikke vits i å ha et ullsett til sommeren tror jeg. Jeg skjønner heller ikke helt at man kan bli lei av å kjenne liv :klø: Gleder meg jo til hver gang det sparker!!! Men det er sikkert ikke noe særlig å bli sparka i ribbeina da.... Ønsker deg en fin søndag med besøk i rotehuset ditt!! ← Nei, er vel noe med at det ikke er så kult å få sparket på seg ribbensbrudd. Men kanskje de rett og slett tar sats og sparker fra for å komme ut? Det bare viser seg at det funker ikke sånn... Besøk var koselig Følte meg som en skikkelig husmor da jeg sto her med stor mage og stekte vafler Jeg må bare si at jeg får helt ståpels på armene hver gang jeg tenker på at du faktisk har to små i magen. Blir så rørt av det. Litt rar jeg, skulle nesten tro jeg var gravid sånn som mine hormoner er for tida. Men jeg er ikke det, altså. ← Sikker? Koselig at du er innom her. Har dårlig samvittighet for å ha besøkt dagboka di lite i det siste, selv om det er veldig morsomt der inne... Men - nå tror jeg at min data er oppe og går, også på nett, så da blir alt så meget enklere. ← Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #924 Del Skrevet 14. januar 2007 Lader opp til å rydde bort etter middagen,s om ble litt sen i dag. Mannen skulle lage kjøtt og saus, og så kom svigermor på besøk, så da ble det litt senere enn planlagt. Nå kjører han besøket mitt hjem (snille mannen), så da får vel jeg rydde opp. Er bare ikke så flink til å gjøre sånt med en gang, men øver meg på det. Vil jo lære opp de trollene jeg får i hus etterhvert til å være et par ganger mer ryddig enn mora si. Var koselig med besøk, da. Merkelig hvordan man ser vennene sine mye mindre jo eldre man blir. Savner det litt. Men men... Er ikke superflink til å ta kontakt selv, og når andre og er opptatt med seg og sitt, blir det mindre kontakt. Da er det godt å vite at de er der likevel hvis det trengs. Og at man skulle tro man hadde møttes dagen før når man møtes. Tror jeg skal finne ut om min data virker. Denne driver meg til vannvidd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. januar 2007 #925 Del Skrevet 14. januar 2007 Sikker? Koselig at du er innom her. Har dårlig samvittighet for å ha besøkt dagboka di lite i det siste, selv om det er veldig morsomt der inne... Men - nå tror jeg at min data er oppe og går, også på nett, så da blir alt så meget enklere. ← Jeg er nok sikker ja. Ikke ha dårlig samvittighet for noe. Du er da ikke forpliktet til å stikke innom boka mi hver gang du er pålogget her? Dessuten har ikke jeg heller i det siste, hatt muligheten til å stikke innom deg like mye som jeg hadde håpet på. Så ikke tenk på det, du. Vi sees når vi sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 15. januar 2007 #926 Del Skrevet 15. januar 2007 Håper alt står bra til her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. januar 2007 #927 Del Skrevet 15. januar 2007 Var koselig med besøk, da. Merkelig hvordan man ser vennene sine mye mindre jo eldre man blir. Savner det litt. Men men... Er ikke superflink til å ta kontakt selv, og når andre og er opptatt med seg og sitt, blir det mindre kontakt. Da er det godt å vite at de er der likevel hvis det trengs. Og at man skulle tro man hadde møttes dagen før når man møtes. ← er som jeg skulle sagt det selv. det blir jo til at man ser mindre og mindre til vennene sine - tiden strekker liksom ikke til sånn som den gjorde før. men det er jo sååå koselig når man først treffes! ha en flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #928 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er nok sikker ja. Ikke ha dårlig samvittighet for noe. Du er da ikke forpliktet til å stikke innom boka mi hver gang du er pålogget her? Dessuten har ikke jeg heller i det siste, hatt muligheten til å stikke innom deg like mye som jeg hadde håpet på. Så ikke tenk på det, du. Vi sees når vi sees! ← Trodde man var programforpliktet til å dra innom galehuset Håper alt står bra til her ← Her har vi det fint. Har hatt sykemeldingsdag i dag, og det er egentlig kjempedeilig. er som jeg skulle sagt det selv. det blir jo til at man ser mindre og mindre til vennene sine - tiden strekker liksom ikke til sånn som den gjorde før. men det er jo sååå koselig når man først treffes! ha en flott mandag! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #929 Del Skrevet 15. januar 2007 Har fått fyllt opp skrivebordet mitt igjen. Nå trenger vi bare hyller på kontoret, så får vi tømt enda flere esker. Jeg hadde håpet å finne igjen noen nøkler jeg leter febrilsk etter da jeg tømte dagens esker, men dengang ei. Håper de ikke er forsvunnet for godt. Ligger kanskje i en veske et sted, men hvor??? Nå står stekeovnen på, klar for fiskegrateng. Hadde jeg enda visst når mannen kom hjem, hadde det gjort middagsberegningen mye enklere. Jobb igjen i morgen, og heldigvis fri på onsdag igjen. Deilig med fri. Kjenner at det ikke blir så ille med full sykemelding Også har jeg nett på min data igjen! Det er helt greit. Mye lettere å skrive masse på en stasjonær pc enn på en bærbar. Der kommer jeg jo bort i alle hurtigtaster som fins, i tilllegg til at jeg stadig driver og flytter rundt på musa med den musemattetingen som er der... Store problemer, store... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. januar 2007 #930 Del Skrevet 15. januar 2007 Tror nok det er godt for deg å ta det litt mer med ro ja. Jeg merker at enkelte dager blir litt lange men..... Er ikke så tålmodig på det å være hjemme når jeg ikke får gjort allverdens! Stasjonær pc er best ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. januar 2007 #931 Del Skrevet 15. januar 2007 Du vet aldri når mannen kommer hjem du heller?? Blir en livsstil og vanesak!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. januar 2007 #932 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg liker laptop best jeg da. Liten og kjekk, og kan tas med overalt. Blir sikkert godt for deg å bli 100% sykmeldt. Du får sikkert nok å gjøre hjemme også, og da kan du jo ta alt i ditt eget tempo og slippe å stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. januar 2007 #933 Del Skrevet 16. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. januar 2007 #934 Del Skrevet 16. januar 2007 Så bra at det føles godt med fri Skulle ønske jeg hadde tid og mulighet til å ta fri litt mer innimellom, men så lenge jeg er frisk og rask, så skal jeg nok takle at jeg er trøtt på ettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. januar 2007 #935 Del Skrevet 16. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. januar 2007 #936 Del Skrevet 17. januar 2007 hvordan står det til i vannmelon-heimen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. januar 2007 #937 Del Skrevet 17. januar 2007 Ha en fin-fin onsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #938 Del Skrevet 17. januar 2007 Tror nok det er godt for deg å ta det litt mer med ro ja. Jeg merker at enkelte dager blir litt lange men..... Er ikke så tålmodig på det å være hjemme når jeg ikke får gjort allverdens! Stasjonær pc er best ja!!! ← Nei, det er sant.. Tror nok det blir annerledes å være hjemme hele tiden. Har store planer om å fylle opp fryseren litt, da. Kan være kjekt å ha det første året etter at nurkene har kommet Du vet aldri når mannen kommer hjem du heller?? Blir en livsstil og vanesak!! ← Nei. Problemet er at han som oftest ikke vet selv heller, så vanskelig å gi noen beskjed. Det skjer gjerne ting i det han skal gå hjem. Jeg liker laptop best jeg da. Liten og kjekk, og kan tas med overalt. Blir sikkert godt for deg å bli 100% sykmeldt. Du får sikkert nok å gjøre hjemme også, og da kan du jo ta alt i ditt eget tempo og slippe å stresse. ← Ja, laptop er forsåvidt fint, men tastaturene er så forskjellige fra maskin til maskin, og det er ikke tålmodigheten selv som sitter her. Så når alle hurtigtaster aktiveres på en gang, blir Vannmelon litt sint ← Så bra at det føles godt med fri Skulle ønske jeg hadde tid og mulighet til å ta fri litt mer innimellom, men så lenge jeg er frisk og rask, så skal jeg nok takle at jeg er trøtt på ettermiddag/kveld ← Ja.. Hadde jobbet fullt fortsatt, antar jeg, hadde det bare vært en. Men kjenner når jeg kommer fra jobb at det er greit å kolapse. Og at det er veldig deilig med fullstendig ro når jeg er hjemme. Alt i mitt tempo. Også gjenstår det å se hvordan det blir med 100%... ← hvordan står det til i vannmelon-heimen i dag? ← Jeg har det fint. Lå lenge og leste før jeg sto opp, sto lenge i dusjen og nå er det tid for frokost, kjenner jeg Ha en fin-fin onsdag!!! ← Du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. januar 2007 #939 Del Skrevet 17. januar 2007 Tenke seg til, tvillinger... Det blir nok gøy! (og slit,men sånn er det med alle unger ) Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. januar 2007 #940 Del Skrevet 17. januar 2007 Ikke dumt å fylle opp fryseren!!! Men jeg tenkte å vente noen uker med det enda. Gamle boller er ikke så godt.... Den har vel ikke tenkt å komme på noen måneder håper jeg!!! Så blir det jo sommertid så det er helt greit å kjøpe inn noen isbokser som vi kan ha liggende til folk stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå