Petra Prøvedokke Skrevet 10. januar 2007 #901 Del Skrevet 10. januar 2007 det er så moro å lese om deg og de to i magen din!!! blir spennende å høre hva jordmor har å si på neste UL, da. når er det, forresten? ha en flott onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #902 Del Skrevet 10. januar 2007 Neste UL er neste fredag. Blir spennende. Første sykemeldingsdag i dag. Egentlig ganske deilig å være hjemme en helt vanlig onsdag... Lang frokost, en liten tur ut, satt på en vaskemaskin. Bare lurer på hvordan det blir å være hjemme på fulltid. Kan bli litt mye av det gode, men sikkert deilig hvis jeg blir veldig tung. Får nyte alenetiden, blir nok lenge til neste gang Har funnet ut at det bråker ganske mye fra et sandtak, eller hva det nå er, her i nærheten. Det ødelegger jo litt av gleden med at vi har fått ganske stor hage til å bo så tett oppi andre folk, og at hagen grenser til et jorde. Håper virkelig at det blir bedre til sommeren, når det blir litt mer vegetasjon her. Vi beholder nok de trærne vi har i hagen, tenker jeg. Også får jeg håpe at vinden stort sett blåser vekk herfra. Høres heldigvis ikke med vinduene lukket. Visste at det kom til å gå en del tungtransport, men den høres ikke så godt, men de maskinene de tydeligvis har, høres. Jaja. Kan ikke få alt her i verden. I og med at jeg har termin i begynnelsen av juni en gang, kanskje det er jeg som får på 17. mai? Håper virkelig ikke det. 16 eller 18 er greit... Men det skal vel litt til at du får på termin, Felixa... Sånne tvillinger pleier visst å komme tidlig. Du stoler på smaken til mannen din, Frida Frosk? Selv om man får vite kjønn, kan man ikke være helt sikker, Bippe. Tror jeg, da. Kanskje man tror det er jente, og så viser det seg bare at det var noe vesentlig de ikke hadde oppdaget? Håper du og har en fin onsdag, Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. januar 2007 #903 Del Skrevet 10. januar 2007 Kan være du får på 19 mai også (som er min bursdag) Fin dag, alltid sol Det blir nok deilig å være hjemme tenker jeg, for du blir nok litt tung. Bare nyt det du og hvil mye. Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #904 Del Skrevet 10. januar 2007 Får satse på 19. da Stjal lista til Angelou... Første trimester 1-4 uker = 1mnd 5-9 uker = 2mnd 10- 13 uker = 3mnd Andre trimester 14-18 uker = 4mnd 19-22 uker = 5mnd 23-27 uker = 6mnd Tredje trimester 28-31 uker = 7mnd 32-36 uker = 8mnd 37-40 uker = 9mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #905 Del Skrevet 10. januar 2007 Fant link til en kjempesøt film hos Ronja. Og tårne triller. Sukk... Gleder meg stort til å se mine små magetroll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. januar 2007 #906 Del Skrevet 10. januar 2007 Så deilig å være hjemme da!!! Da blir det nok litt skravling på oss to fremover Det blir hyggelig!!!! Høres ut som om dere har funnet dere et fint område rundt krypinnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #907 Del Skrevet 10. januar 2007 Enn så lenge blir jeg hjemme to dager i uka, men hørtes ut på legen som om det ble fullt om et par uker. Vi får skravles, ja. Blir veldig koselig Er egentlig fint rundt her. Grenser til et jorde, så ingen gjenboere ved hagedelen. Marka rett ved. Ser veldig fint og ordentlig ut overalt. Fine rekkehus. Det er bare lyden jeg ble litt skeptisk til. At bonden gjødsler jordet sitt en gang om våren, skal jeg helt klart overleve. At han bruker en uke på å så og treske og. Men håper det tar unna litt for bråket fra bruket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. januar 2007 #908 Del Skrevet 10. januar 2007 Spennende lesning Hvor langt er du på vei egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. januar 2007 #909 Del Skrevet 10. januar 2007 Enn så lenge blir jeg hjemme to dager i uka, men hørtes ut på legen som om det ble fullt om et par uker. Vi får skravles, ja. Blir veldig koselig Er egentlig fint rundt her. Grenser til et jorde, så ingen gjenboere ved hagedelen. Marka rett ved. Ser veldig fint og ordentlig ut overalt. Fine rekkehus. Det er bare lyden jeg ble litt skeptisk til. At bonden gjødsler jordet sitt en gang om våren, skal jeg helt klart overleve. At han bruker en uke på å så og treske og. Men håper det tar unna litt for bråket fra bruket... ← Blir nok fullt om ikke så lene ja for de pleier å sykemelde tvillingmødre ganske tidlig. Plassen høres jo bra! Sov godt og ha en fin arbeidsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. januar 2007 #910 Del Skrevet 11. januar 2007 å, høres deilig ut å bo rett ved marka. det er min drøm også ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. januar 2007 #911 Del Skrevet 11. januar 2007 Synes fortsatt det er så utrolig artig at du skal ha to små jeg. Blir så glad når jeg kommer inn her og tenker på at du har et helt søskenpar i magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #912 Del Skrevet 12. januar 2007 Spennende lesning Hvor langt er du på vei egentlig? ← Ja, den som hadde visst det... Håper jeg blir litt klokere på neste UL om en uke Blir nok fullt om ikke så lene ja for de pleier å sykemelde tvillingmødre ganske tidlig. Plassen høres jo bra! Sov godt og ha en fin arbeidsdag!!! ← Får vite om litt over en uke når jeg sykemeldes fullt. Enn så lenge nyter jeg igrunn tanken på at jeg nå har fri tre dager i strekk. å, høres deilig ut å bo rett ved marka. det er min drøm også ha en fin torsdag! ← Ja. Nå må jeg bare finne ut hvor de letteste veiene ut der er. Har normalt kjørt lenger inn enn der jeg bor nå når jeg har skullet ut i skogen, men skal være mulig å gå ut herfra. Synes fortsatt det er så utrolig artig at du skal ha to små jeg. Blir så glad når jeg kommer inn her og tenker på at du har et helt søskenpar i magen din. ← Ja, er gøy Har kommet over sjokket, og bare gleder meg. Men - stusser på hvorfor magen forandrer seg så fælt. Syns nesten den har blitt mindre igjen, og hvor de to gjør av seg når jeg sitter, er uvisst. Hard, utstående mage når jeg står og ligger på ryggen, fleskemage når jeg sitter. Snodige greier... jaja. Blir vel stort nok Nå går nettet så tregt her at jeg tror jeg hopper av dagbokrunden jeg startet på.Får heller få litt søvn, tenker jeg. Skal ut og kjøpe strikkemønster med mamma i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. januar 2007 #913 Del Skrevet 12. januar 2007 Sov godt. Og kose deg sammen med mammaen din i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. januar 2007 #914 Del Skrevet 12. januar 2007 Så gøy å planlgegge strikking!!!! Jeg har blitt hekta!! Ha en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. januar 2007 #915 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kan bare ikke strikke. Det blir unådig stramt det jeg strikker Men jeg skal prøve å lære det igjen når jeg slutter helt å røyke :) Noe må jeg gjøre når jeg blir rastløs... Ha en superstrålende gravidhelg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #916 Del Skrevet 13. januar 2007 Man blir ganske hekta på strikking når man begynner, ja. Skal ut med mannen og finne litt hyller og sånt først, og så skal jeg ut med mamma og finne strikkeoppskrifter. Hun får ta seg av det avanserte, så får jeg ta meg av det lette... Nå har jeg endelig klart å legge opp pent og, så neste læringspunkt er å montere, klare å følge mønsteret også der det skal gjøres om til halslinning og sånne ting. Liljen - visstnok er tepper og sjal enkle. Tykt garn og store pinner... Går nok bra, skal du se. Nå syns jeg de to små trollene kan snu seg og sparke mammaen sin litt mens de enda får lov. Kjenner jo ingenting. Eller - var litt i morges, men tror de ligger en eller annen rar vei som gjør at jeg ikke kjenner noe særlig bevegelse. Er jo så koselig. Alle sier at jeg skal nyte at det ikke er noe særlig liv enda, riktignok. Blir visst ganske mye av det etterhvert Nå får jeg hoppe i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. januar 2007 #917 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan tenke meg det blir mye liv i magen etterhvert Kan tro du skal ha såre ribben til slutt. Så jeg tror nok bare du må nyte det Tykt garn og store pinner :klø: Ingen dum ide :) Skal jammen prøve det jeg Ha en strålende lørdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. januar 2007 #918 Del Skrevet 14. januar 2007 Inspirert av deg og Smile, så tror jeg at jeg skal ut å handle garn i morgen. Så gøy det blir for deg når du begynner å merke spark da. Dobbelt opp. Kan ikke helt se for meg at man skal bli lei av at babyen sparker jeg da... men sier sikkert noe annet om noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #919 Del Skrevet 14. januar 2007 Kjenner spark innimellom, men det varierer så veldig fra dag til dag... Veeeeldig koselig! I går fant vi mønster til hentesett som mamma skal strikke i to utgaver. Veldig søtt, men det spørs vel om det ikke er litt for stort. Det gjenstår å se. Blir både bukse, jakke, sokker og lue, så vi tømte vel omtrent butikken for hvitt babygarn... Jeg kjøpte mønster og garn til en genser. Tar en i første omgang, og det er i str seks måneder, så har god tid. Denne gangen skal jeg prøve å starte helt av meg selv, og så får vi se hvordan det går. Begynner i morgen,tenker jeg. Da er jeg hjemme hele dagen. I dag får vi besøk i rotehuset vårt... Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. januar 2007 #920 Del Skrevet 14. januar 2007 Så fint å høre at andre blir inspirert da!!! Jeg strikker også str.6 mnd. Ikke vits i å ha et ullsett til sommeren tror jeg. Jeg skjønner heller ikke helt at man kan bli lei av å kjenne liv :klø: Gleder meg jo til hver gang det sparker!!! Men det er sikkert ikke noe særlig å bli sparka i ribbeina da.... Ønsker deg en fin søndag med besøk i rotehuset ditt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå