Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Tror du jeg fikk hakeslepp når jeg skulle lese dagbøker idag eller, med to vannmeloner i magen :overrasket: Så utrolig kult, gratulerer VELDIG mye, dette blir stas :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva? Skal du ha tvillinger, Vannmelon? :overrasket:

Åh, sånne ting går man glipp av når man ikke er innom KG på en stund. Men det var en kjempefin nyhet å komme tilbake til! Jeg er så glad på dine vegne! :hoppe:

Ønsker deg også et godt nyttår! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOIOIOIOIOI!!!!!!! Hva er det jeg ser!?!?!?! Tvillinger!!!! Sånn er det når man har vært borte en stund... - har ikke fått med meg noen ting!!

GRATULERER SÅ MASSE!!! :blomst: SÅ spennende!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg kjøpt boka "Det var lurt"

Der stod det, og sambo mente jeg måtte gå inn og skrive det her med en gang:

"Det er ingen god økonomi å slå av lyset for å spare, når resultatet blir tvillinger"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

TVILLINGER!!!! :overrasket: Dette var jammen overraskende lesning!!!! Men utrolig gøy!!! :hoppe: Gratulerer!

Da blir du nok sykemledt om noen få uker tenker jeg! Så gøy med to!!!! :ler: Dette blir jo utrolig spennende!!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg kjøpt boka "Det var lurt"

Der stod det, og sambo mente jeg måtte gå inn og skrive det her med en gang:

"Det er ingen god økonomi å slå av lyset for å spare, når resultatet blir tvillinger"

:hoho:

:legrine: Det er kanskje noe i det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Fortalte mannen at det var ei her inne som skulle ha tvillinger, og da sa han at det vill ejammen han ha også :overrasket:

Men jeg klager ikke på det jeg da, for jeg har faktisk ønsket med det selv før og synes det høres kjempespennende, om enn litt slitsomt, ut.

I det hele tatt skal man vel være glad bare man kan få barn, og at de er friske ;)

Hvordan går det med formen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med tvillinger! selv om det sikkert er litt skremmende også.

hadde du en anelse om at det var mer enn en der inne, eller ble det en STOR overraskelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! :klem:

En liten oppdatering. Har fortsatt ikke veldig god nettilkobling, så venter i spenning på det, men får da tatt en tur nå og da.

Her vokser magen til den store gullmedaljen. Før jul gikk jeg i vanlige bukser, det tror jeg at jeg kan glemme nå... I løpet av de siste to ukene har jeg glatt tatt igjen en jeg kjenner, som skal ha barn i slutten av mars. Lurer virkelig på hvor dette skal ende. Kommer til å rulle rundt uten mulighet til å komme opp og få en kran til å løfte meg til sykehuset når fødselen nærmer seg. Håper virkelig det vokser i rykk og napp. Greit at det skal gå dobbelt så fort, men likevel :overrasket: Har også vondt i sidene nå. Kjennes ut som om det er slitne muskler, så bør vel legge meg ned. Står og går mye på jobb... Alle syns det er knallgøy, da, men syns det var synd hvis jeg skulle bli sykemeldt, for da kunne de jo ikke se hvordan magen vokste :ler: Håper det ikke er bare derfor.

Skal til legen på mandag, så får jeg forhåpentligvis vite litt mer om hva som skjer framover. Kontroller og sånn. Skal også på ny UL om et par uker, så håper på enda mer info da.

Syns det er gøy, men har maaange tanker virrende rundt i hodet, og det høres det ut som om mannen har også.

Spennende, gøy, skummelt, rart... Men blir nok bra til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååhhhh-jeg har tenkt sånn på deg siden jeg leste dette. Tipper jeg hadde fått stort sjokk selv men det er jo en fantastisk gave da å få barn, og to på en gang.

Gleder meg med dere jeg!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone - så morsomt at mannen din og ville ha to. Vet ikke om det kan bestilles, men...

Pasha - det var en stor overraskelse. Ingen andre i min familie som er tvillinger. Det rare er at jeg hadde spøkt masse med det, og det siste jeg sa da vi dro var at vi skulle sjekke at det ikke var to der, så kanskje jeg har visst det uten å egentlig vite det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååhhhh-jeg har tenkt sånn på deg siden jeg leste dette. Tipper jeg hadde fått stort sjokk selv men det er jo en fantastisk gave da å få barn, og to på en gang.

Gleder meg med dere jeg!!!! :klem:

Ja, to er egentlig en bonus. Tenker litt på de som sliter med å få barn...

Nå får de bare holde seg på plass så lenge som mulig, selv om det sikkert blir litt slitsomt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et godt vennepar som akkurat fikk tvillinger. Var gøy og spennende å følge med de helt fra begynnelsen av. Men de visste det ble tvillinger i uke 6-7 tror jeg.

De var også ekstra spente på om de ville holde seg der osv, men de ble født kun 4 uker for tidlig og det er jo egentlig kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...