Vannmelon Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #841 Del Skrevet 30. desember 2006 Velkommen inn hit, Rainbow brite. Koselig med nye fjes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. desember 2006 #842 Del Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer masse med tvillinger i magen Smurfen min har tvilling søskenbarn og mamma'n deres sier, mere slit, men dobbelt så mye kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. desember 2006 #843 Del Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer så mye med tvillinger i magen! Så kos!! Dobbelt glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. desember 2006 #844 Del Skrevet 30. desember 2006 Næææhh?? Så gøy Gratulerer utrolig masse med tvillinger i magen. Pass godt på deg selv nå. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. desember 2006 #845 Del Skrevet 31. desember 2006 tvillinger?? :hoppe: så utrolig spennende!!! gratulerer!!! når ble termin, da? mange -og godt nyttår til deg, mannen og de to små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 31. desember 2006 #846 Del Skrevet 31. desember 2006 Gratulerer med tvillingar!!! Du verden så spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. desember 2006 #847 Del Skrevet 31. desember 2006 Kommer ikke over dette jeg, Vannmelon. !! Gurimalla du er så superheldig :hoppe: Ha en fantastisk dag på årets siste dag, og Riktig Godt Nytt År stor nyttårs- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2006 #848 Del Skrevet 31. desember 2006 Skjønner godt dere har måtte endre tankemåte nå ja. Og ikke minst alt det praktiske. Hadde dere rukket å anskaffe dere ting dere nå må bytte eller (vogn f.eks...)? Gjorde de noe med terminen din da? (Og når er den egentlig?) Legger igjen en nyttårs- og gleder meg til å følge deg videre inn i det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. desember 2006 #849 Del Skrevet 31. desember 2006 Gratulerer med tvillinger Det blir sikkert gøy ØNSKER DEG SAMTIDIG ETT RIKTIG GODT NYTTÅR :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. desember 2006 #850 Del Skrevet 31. desember 2006 Ha et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. januar 2007 #851 Del Skrevet 1. januar 2007 Håper du hadde det fint i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. januar 2007 #852 Del Skrevet 1. januar 2007 Grattis med to i magen! Blir sikkert veldig moro! Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. januar 2007 #853 Del Skrevet 1. januar 2007 Så moro med tvillinger Ønsker dere alle fire et fantastisk nytt år i nytt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2007 #854 Del Skrevet 1. januar 2007 Må jo innom å gratulerer med tvillinger i magen!! Dette blir spennende tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. januar 2007 #855 Del Skrevet 1. januar 2007 Næmen....tvillinger?? Så moro! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #856 Del Skrevet 1. januar 2007 Så koselig at så mange kommer innom med gratulasjoner og holder liv i dagboka mi Noen nye fjes også - kjempegøy. Nå har sjokket lagt seg litt, og jeg begynner å syns at det egentlig er ganske gøy. Bare vi kommer i orden i leiligheten nå, kan vi begynne å se på utstyr og sånn. Folk rundt oss ble brått kjempehjelpsomme, og vil gjerne sponse barneutstyr og hjelpe til på andre måter. Noen vil kjøpe nytt, andre tråler loftet etter ting vi kan arve. Koselig. Også er det jo første tvillingene i familien - min i hvertfall, så er veldig spesielt. Takk og pris for at vi har flyttet... Men jeg ser jo fram til å bli relativt raskt stor og tung. Magen har plutselig blitt stor på en ukes tid. Det er det mange andre som har påpekt og. Jordmor mente også at jeg var vel stor til å være de nitten ukene jeg trodde jeg var på vei. Må tilbake til ny UL om et par tre uker for å fastsette termin, men hun trodde jeg var 16-17 uker. Kan i hvertfall regne med å ikke gå over tiden, for da vil jeg bli satt i gang. Men litt rart. Fra å tro at jeg hadde et helt normalt svangerskap, må jeg antakelig sykemeldes relativt tidlig, og også gå til kontroller på sykehuset og oftere enn man egentlig har kontroller. Tror ikke jeg får tatt noen dagbokrunde nå - må vente til vi har fått fast nett og faste maskiner, men titter jo innom nå og da. Kanskje jeg får tatt noen dagbøker av gangen innimellom. Stjeler tid på mannens bærbare pc. Godt nyttår til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #857 Del Skrevet 2. januar 2007 Men litt rart. Fra å tro at jeg hadde et helt normalt svangerskap, må jeg antakelig sykemeldes relativt tidlig, og også gå til kontroller på sykehuset og oftere enn man egentlig har kontroller. ← For ikke å snakke om at du sikkert kommer til å føde før tiden. Det er sikkert lurt å ordne med så mye før du blir for stor og tung. Jeg har jo bare en i denne magen, men det kom et punkt hvor jeg plutselig ikke orket tanken på butikker. Jeg var da veldig glad for at vi hadde ordnet ting og tang litt og litt i takt med at magen vokste. Også er det jo noe med at butikkene ikke stenger fordi om man føder, samt at det er utrolig hva disse mennene og familiene kan klare helt fint på egenhånd! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 2. januar 2007 #858 Del Skrevet 2. januar 2007 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. januar 2007 #859 Del Skrevet 2. januar 2007 GRATULERER MED TVILLINGER I MAGEN!! Har ikke vært her inne før jeg, men måtte jo det da jeg så dagboktittelen din! Lykke til videre i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. januar 2007 #860 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei vennen, håper det går bra med deg og flyttinga, og med tvillingmagen selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå