Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:overrasket:

tvillinger??

:hoppe: :hoppe: så utrolig spennende!!!

gratulerer!!!

når ble termin, da?

mange :klem::klem:

-og godt nyttår til deg, mannen og de to små :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke over dette jeg, Vannmelon. !! Gurimalla du er så superheldig :hoppe: :hoppe:

Ha en fantastisk dag på årets siste dag, og

Riktig Godt Nytt År

stor nyttårs- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt dere har måtte endre tankemåte nå ja. Og ikke minst alt det praktiske. Hadde dere rukket å anskaffe dere ting dere nå må bytte eller (vogn f.eks...)?

Gjorde de noe med terminen din da? (Og når er den egentlig?)

Legger igjen en nyttårs-:klem: og gleder meg til å følge deg videre inn i det nye året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at så mange kommer innom med gratulasjoner og holder liv i dagboka mi :) Noen nye fjes også - kjempegøy.

Nå har sjokket lagt seg litt, og jeg begynner å syns at det egentlig er ganske gøy. Bare vi kommer i orden i leiligheten nå, kan vi begynne å se på utstyr og sånn. Folk rundt oss ble brått kjempehjelpsomme, og vil gjerne sponse barneutstyr og hjelpe til på andre måter. Noen vil kjøpe nytt, andre tråler loftet etter ting vi kan arve. Koselig. Også er det jo første tvillingene i familien - min i hvertfall, så er veldig spesielt. Takk og pris for at vi har flyttet... Men jeg ser jo fram til å bli relativt raskt stor og tung. Magen har plutselig blitt stor på en ukes tid. Det er det mange andre som har påpekt og. Jordmor mente også at jeg var vel stor til å være de nitten ukene jeg trodde jeg var på vei. Må tilbake til ny UL om et par tre uker for å fastsette termin, men hun trodde jeg var 16-17 uker. Kan i hvertfall regne med å ikke gå over tiden, for da vil jeg bli satt i gang. Men litt rart. Fra å tro at jeg hadde et helt normalt svangerskap, må jeg antakelig sykemeldes relativt tidlig, og også gå til kontroller på sykehuset og oftere enn man egentlig har kontroller.

Tror ikke jeg får tatt noen dagbokrunde nå - må vente til vi har fått fast nett og faste maskiner, men titter jo innom nå og da. Kanskje jeg får tatt noen dagbøker av gangen innimellom. Stjeler tid på mannens bærbare pc.

Godt nyttår til alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta
Men litt rart. Fra å tro at jeg hadde et helt normalt svangerskap, må jeg antakelig sykemeldes relativt tidlig, og også gå til kontroller på sykehuset og oftere enn man egentlig har kontroller.

For ikke å snakke om at du sikkert kommer til å føde før tiden. ;)

Det er sikkert lurt å ordne med så mye før du blir for stor og tung. Jeg har jo bare en i denne magen, men det kom et punkt hvor jeg plutselig ikke orket tanken på butikker. Jeg var da veldig glad for at vi hadde ordnet ting og tang litt og litt i takt med at magen vokste.

Også er det jo noe med at butikkene ikke stenger fordi om man føder, samt at det er utrolig hva disse mennene og familiene kan klare helt fint på egenhånd! :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED TVILLINGER I MAGEN!! :legrine:

Har ikke vært her inne før jeg, men måtte jo det da jeg så dagboktittelen din!

Lykke til videre i svangerskapet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...