smile Skrevet 23. desember 2006 #821 Del Skrevet 23. desember 2006 for 18 uker!!! Som tida flyr!!!! Greit å pusse opp litt etterhvert så finner man litt mer ut hvordan man vil ha det uten at det blir en kjapp løsning som egentlig ikke er så ålreit over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. desember 2006 #822 Del Skrevet 23. desember 2006 Så moro med nytt hus, UL jul og alt ting Ønsker deg og mannen er riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. desember 2006 #823 Del Skrevet 23. desember 2006 blir kjempespennende med UL!! ønsker deg og mannen og magen en kjempefin jul!!! mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #824 Del Skrevet 23. desember 2006 Rekker nok ikke innom KG mer før julaften så derfor vil jeg ønske deg en riktig god jul. ← God jul til deg og! Kos deg masse. Grattis med hus!!! Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!!! ← Takk! God jul tilbake! for 18 uker!!! Som tida flyr!!!! Greit å pusse opp litt etterhvert så finner man litt mer ut hvordan man vil ha det uten at det blir en kjapp løsning som egentlig ikke er så ålreit over tid. ← Ja, greit å bo seg til litt. Også ser jeg for meg å bo hos mamma og pappa en stund til sommeren mens mannen pusser opp stua. Lettere å se farger og sånn når det er lyst ute + mye lettere å lufte. Men ikke så lurt å ha en nyfødt i oppussingslukter, kanskje. Så moro med nytt hus, UL jul og alt ting Ønsker deg og mannen er riktig god jul ← Takk, det samme! blir kjempespennende med UL!! ønsker deg og mannen og magen en kjempefin jul!!! mange ← Takk, vi skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #825 Del Skrevet 23. desember 2006 Nå er jeg overbevist om at jeg er avhengig. I natt drømte jeg om Smile, Frida Frosk og en ukjent KG-er som hadde byttet nick tre ganger... Greit at jeg drømmer mye rart for tiden, men likevel, da... Får vel komme i gang snart. Skal rydde så godt det lar seg gjøre her, støvsuge, vaske bad og få bort synlig støv, stryke røde duker og legge på duker + røde lys. Det er visst julepyntinga i år.Nok til at det er greit å våkne på julaften og skjønne at det er noe med den dagen, i hvert fall. Pynter juletreet til mamma og pappa i år, så får jeg litt følelsen av å ha pyntet noe. Burde vel rett og slett ha sovet over der. Ellers skal vi være mye borte i jula, så greit nok at det ikke er så pyntet hjemme, prøver jeg å overbevise meg selv om. Ellers er det vel maling av et rom i det andre huset som står på tapetet. Og ellers tror jeg at jeg skal bruke tid på å sitte med nesa i en bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #826 Del Skrevet 23. desember 2006 Kommer nok innom igjen, men i tilfelle jeg ikke gjør det: Ønsker alle en kjempefin og avslappende jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 23. desember 2006 #827 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg ei koselig julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. desember 2006 #828 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei hei Innom for å ønske deg og dine en fantastisk God Jul Store varme jule- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. desember 2006 #829 Del Skrevet 24. desember 2006 GOD JUL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. desember 2006 #830 Del Skrevet 27. desember 2006 Håper du koser deg i romjula. Er det UL i disse dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #831 Del Skrevet 27. desember 2006 Takk for hilsner. Her har det vært litt jul, og litt mer pakking. Nå er snart hele leiligheten pakket ned, men det er voldsomt hvor mye man faktisk har. Skjønner ikke hvordan vi har hatt plass til alt, men veldig godt hvorfor mannen, som har flyttet en del, begynte tidlig med pakking. I morgen går hovedflyttelasset - håper vi får med det meste da. Uansett blir det nok siste natta i denne leiligheten nå. Litt rart. Usikker på når jeg får nett igjen, men håper det ikke tar for lang tid. Og går det litt tid, får jeg vel sjansen til å pakke ut uten for mange KG-fristelser... På fredag er det UL. Gleder meg,men er ganske så spent også. Det står jo i alle brosjyrer og sånn man får at man skal vite at man kan få beskjed om at noe ikke er som det skal, og det er litt skremmende. Samtidig går jo de aller fleste svangerskap veldig bra, så skal litt til. Men blir morsomt å se knotten inni der. Får se om jeg får tatt en liten runde før jeg pakker videre, eller kanskje heller legger meg og sover. Jeg får jo ikke båret så mye i morgen, så får heller pakke ned og pakke opp sånn at jeg gjør noe nytte for meg. Nok å gjøre... Og noen må jo administrere. Rekker jeg ikke innom alle, beklager jeg det, men skal komme sterkere tilbake senere. Og - kommer jeg ikke på nett før, så... Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. desember 2006 #832 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei hei Blir spennende på ultralyd i morgen da Lykke til Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. desember 2006 #833 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Lykke til i morra!!!! Endret 28. desember 2006 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #834 Del Skrevet 29. desember 2006 Har vært på ultralyd... Alt var bra... Vi skal ha tvillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #835 Del Skrevet 29. desember 2006 Totalt uventet. Litt i sjokk nå, ja.Blir sikkert gøy, men slitsomt.Også leser jeg at man er så stor som en normal gravid når man er i uke 30. Tror jeg kan se fram til en tidlig sykemelding, ja. Får ringe legen rett over nyttår. Skal også til ny UL om to uker, for da kan de se termindato bedre. Hun regnet med 16-17 uker nå, ikke 19 som jeg trodde... Skremmende, men morsomt. Uæææ... Godt vi har flyttet. Og- de blir forhåpentligvis gode lekekamerater. Vet ikke om jeg skal le eller hva jeg skal, jeg. Hvile masse, i hvertfall i følge tvillingforeldreforeningen, som mannen har meldt oss inn i allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 29. desember 2006 #836 Del Skrevet 29. desember 2006 Gratulerer med dobbelt lykke! Kjempemisunnelig, altså! Håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #837 Del Skrevet 29. desember 2006 Ojsann Så bra at alt står bra til da, selv om jeg forstår sjokket kan være stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. desember 2006 #838 Del Skrevet 29. desember 2006 Så gøy, men sikkert et lite sjokk ja. Blir nok kjempebra, slitsomt og utrolig morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 30. desember 2006 #839 Del Skrevet 30. desember 2006 GRATULERER SÅ MYE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #840 Del Skrevet 30. desember 2006 Takk for gratulasjoner. Nå har vel sjokket gått litt over - gårsdagen gjorde jeg ikke annet enn å tenke på hvor skummelt det var. Har allerede lest mye, og er klar til å tenke praktisk, og etterhvert glede meg mer. Snakker om å måtte endre tenkemåte... Og romdeling her. Litt dårlig nettilgang for tiden, men det bedrer seg nok etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå