Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også det problemet! Kjøpte ei bukse fra mamalicious nå og den var mer enn lang nok, så de anbefales, men ellers er de små i str. (jeg måtte opp en hel str.)

Nå har du vel snart juleferie også vannmelon!! :klem: Det blir godt det. Skjønner godt at du ikke orker å flytte noe særlig før jul. Det er jo ikke mange dagene igjen akkurat....

Ha en fin dag!! :klem:

Kanskje vi skal lage en aksjon for bukser med forskjellig lengde? Eller jeg kan sende deg litt avkutt...

Ikke slit deg ut nå, vennen.

stor :klem:

Prøver å la være :) Snart er det ferie, heldigvis.

Jeg har også lang-i-beina-problemet. I tillegg har jeg kort-i-livet-problemet, så jeg må rett og slett være feil-proposjonert.. :forvirret:

Men men, vi blir vel aldri fornøyde uansett! :ler:

Ellers forstår jeg godt at dere ikke flytter før jul. Det er utrolig mye stress innvolvert i en flytting, og det tar jo ikke akkurat lite tid. Så det er sikkert best å vente til over jul. Men spennende med nytt hus er det jo! :hoppe:

En kan jo lure på hvor designerne får modellene sine fra...

Tror mannen stresser litt mer enn meg med flyttingen i og med at han må gjøre det meste av bæringen, stakkars. Skulle gjerne kunnet hjulpet til litt mer, men får bruke tid på å pakke ut jeg, da.

Jeg er som deg, vannmelon. Alt for kort i beina, så kan godt avse noe stoff jeg også om noen trenger rundt 10-15 cm ekstra beinlengde.  :ler:

Går bare i skjørt om dagen jeg. Da får jeg plass til magen under.  ;)  Har ikke orket ut å shoppe noe, men etter jul må jeg handle klær. Og da er det jo også salg!  :)

Godt det er flere av oss.

Salg er fint! Får se om jeg kommer meg ut etter litt mer klær da jeg og. Men syns egentlig ikke det er så store gravidekolleksjoner. Ser for meg at jeg kommer til å gå mye i det samme framover.

Det var da enda godt at dere ikke skulle flytte alt nå før jul. Jeg så for meg det stresset jeg. Du som er gravid og greier :ler:

Ja. Som sagt - stakkars mannen som får en ekstra stor jobb. Får trå til på andre måter jeg. Men først skal vi slappe av. Tror vi. Hvis det ikke er så gøy å komme dit at vi flytter før vi vet ordet av det... Det skjedde sist.

Tror jeg skal legge meg nå. Tolv timer på jobb i dag. Det holder i massevis...

Ha en fin kveld, alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolv timers arbeidsdag høres ut som at holder i massevis ja. Mer enn nok, spør du meg.

Men du har det vel ikke sånn hver dag, vil jeg tro! ;)

God natt og sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bippe - Nei, heldigvis har jeg ikke tolvtimersdager hver dag, men har nå jobbet litt for lite denne høsten, så bør vel ikke klage. Skal vel i snitt ha nitimersdager hvis jeg ikke har regnet feil. Men i dag og i morgen er det tidlige dager på meg, for det har jeg bestemt! Nå er jeg klar for ferie og sliten. Så får jeg heller jobbe mer etter jul.

Ronja - Fint det er flere som ikke har opplegging av bukse som hobby. Men det må gjøres, gitt.

Yamaha - skal ikke slite meg helt ut. En dag igjen, også er det ferie!!!

Smile - det er ikke meg, nei, men jeg leste noe i boka di om at noen andre også skulle ha UL. Husker bare ikke hvem. Kjempedistre for tiden. Tror jeg er senil innen knotten kommer ut. Jeg har UL i romjula.

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi overtatt! :hoppe:

Kom selvfølgelig i moduset "flytter gjerne med en gang". Gikk bare rundt og så på den gode plassen vi får og koste meg. Fant ut hvor ting kunne gjøres, hva som kunne gjøres på sikt, hva som bør gjøres nå... Dette blir bra. Gleder meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flytting - det er alltid spennende det,selv om det er litt pes så er det i grunnen mest morsomt.

Jeg tar ferie fra i ettermiddag, så ville bare stikke innom og ønske deg ei god jul. Gleder meg til å få referat fra UL :)

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Må jo tilbake til huset og se i dag. Kanskje ta med noen esker så vi får ryddet litt i stua her. Såpe og håndkle, om ikke annet...

Nå har jeg ferie! Det er deilig det. Litt over en uke (nesten) helt for meg selv. Kjenner skuldrene senke seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nytt huset!!! Skjønner godt at du har lyst til å begynne å flytte litt ja, men sikkert lurt å ta det i romjula istedet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor:

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! :nisse:

Kose dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker :hoppe:

Tiden går utrolig fort. Om kun en uke er det UL, og snart er jeg jo halvveis.

Har fått ordnet lys og litt sånn i ny-huset. Skal male litt, ellers venter vi med oppussing til vi har funnet ut av hvordan vi vil ha det. Det er ikke kjempepent alt som er der, men det er da såpass at vi kan flytte rett inn uten å få helt angst av kjempestygg oppussing. Badet må det heldigvis ikke gjøres noe med.

Men jula... Den er noe som skjer med andre i år, føler jeg. Vel vel. Får ta det igjen til gangs neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...