Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Må vel ta en kikk i skapet jeg også, og finne noe å ha på meg i jula. Har ikke fått så mye mage enda, men begynner å merkes på klærne. Og når jeg får stappet i meg ribbe og pølse i tillegg så tenker jeg det skal stramme godt jeg.  :ler:

Det gjør det vel uansett etter så mye god mat :ler: Kanskje man skal passe på å beholde sånne gravide-skjørt og sånn ettersom de har den fine strikken i livet? Da kan man bruke det hver jul, og får aldri problemer med linninger som strammer etter masse god julemat :)

Tror nok uansett at magen merkes på klærne før den syns noe særlig, men nå er det folk rundt meg som mener jeg har endret fasong og at det har begynt å synes, så er glad for det :) Bare magen ikke blir kjempestor før mot slutten, så er jeg veldig glad for litt ordentlig gravidmage!

Hei hei

Hørtes ut som en kjempebra anntrekk det :) Tror nok du blir kjempefin :)

Ha en superkoseli lørdagskveld

stor :klem:

Pyntet i hvertfall :) Slipper å gå med joggedressen jeg har blitt så glad i ;) Hehe. Blir nok bra.

Ha en fin kveld du og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. På tide for Vannmelon å skaffe seg et liv, eller evt gå og legge seg. Vært her mye i dag... Avhengig jeg? Å, langt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det vel uansett etter så mye god mat  :ler:  Kanskje man skal passe på å beholde sånne gravide-skjørt og sånn ettersom de har den fine strikken i livet? Da kan man bruke det hver jul, og får aldri problemer med linninger som strammer etter masse god julemat :)

:ler: Det var utrolig smart.

Tror forresten ikke du er mer avhengig enn visse andre. Jeg har surfet hele kvelden... Men orker ikke gjøre noe. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere av oss.

Note to self: Ikke spis en hel pose med french fries alene. Er så tørst! Har drukket halvannen liter med vann, men er fortsatt uttørket, føler jeg. Stakkars leieboeren.. Har vel fått saltsjokk og tar det h*n kan av vann. Da har vi lært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: French fries er veldig godt da ;) Og dessuten skal en kose sei litt av og til :)

Godt å se det ikke bare er jeg som er avhengig av KG :ler:

stor stor natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du allerede hadde juelantrekket i hus :)

Skal der flytte på onsdag :overrasket: Blir ikke det mye stress da sånn like før jul?

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, French fries er veldig godt. Og det var de mer enn to literne med vann jeg drakk etterpå og :ler:

Yamaha - vi overtar på onsdag. Flytter nok ikke i noen stor grad (annet enn litt esker dann og vann) før i romjula en gang. Blir ikke mye julepynting, men litt må det bli, og orker ikke flytte før jul, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dager til juleferien! Gleder meg stort! Vet hva jeg skal bruke den første fridagen til... Legge opp gravidebuksa mi. Nå synger de to siste "vanlige buksene" mine på siste verset, kjenner jeg. Også er jeg litt for kort i beina til å passe inn i bukser uten at jeg manipulerer dem først. Livvidde og beinlengde står ikke helt i stil, tror jeg. Får vel bare ta meg sammen og legge opp. Syns ikke det er så fantastisk morsomt, liksom.

Får venninne på besøk i dag. Det blir koselig. Så da blir det den utrolig gode middagen "kjøttkaker" :) Jeg syns det er godt, men så spennende er det kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har omvendt problem av deg; jeg. sliter meg å finne bukser som er lange nok. jeg er født med for lange ben :ler:

hadde vært mye greiere om alle bukser kom med forskjellig lengde :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Eeyore!

Petra P - så koselig å se deg her igjen. Jeg må jo somregel klippe av en del av mine bukser, så du kan godt få de delene og sy på dine... Forskjellige lengder på bukser hadde vært fint, ja. Er vel stort sett bare på olabukser det er ulike lengder. Lurer på hvem som tror at alle jenter er like lange i beina :klø:

Yamaha er gravid!!! Hurra! Kjempekoselig.

Nå må jeg legge meg. Lang dag på jobb i morgen.

Sov godt, alle dere der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg har omvendt problem av deg; jeg. sliter meg å finne bukser som er lange nok. jeg er født med for lange ben  :ler:

hadde vært mye greiere om alle bukser kom med forskjellig lengde :Nikke:

:klem:

Jeg har også det problemet! Kjøpte ei bukse fra mamalicious nå og den var mer enn lang nok, så de anbefales, men ellers er de små i str. (jeg måtte opp en hel str.)

Nå har du vel snart juleferie også vannmelon!! :klem: Det blir godt det. Skjønner godt at du ikke orker å flytte noe særlig før jul. Det er jo ikke mange dagene igjen akkurat....

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lang-i-beina-problemet. I tillegg har jeg kort-i-livet-problemet, så jeg må rett og slett være feil-proposjonert.. :forvirret:

Men men, vi blir vel aldri fornøyde uansett! :ler:

Ellers forstår jeg godt at dere ikke flytter før jul. Det er utrolig mye stress innvolvert i en flytting, og det tar jo ikke akkurat lite tid. Så det er sikkert best å vente til over jul. Men spennende med nytt hus er det jo! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg, vannmelon. Alt for kort i beina, så kan godt avse noe stoff jeg også om noen trenger rundt 10-15 cm ekstra beinlengde. :ler:

Går bare i skjørt om dagen jeg. Da får jeg plass til magen under. ;) Har ikke orket ut å shoppe noe, men etter jul må jeg handle klær. Og da er det jo også salg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...