smile Skrevet 12. desember 2006 #761 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvis du tror du har kjent det har du det mest sannsynlig!!! Så gøy!!! I kveld har krabaten min også vært veldig aktiv. I kveld var det to-tre spark som var skikkelig fiskehalslag. Satt bare og smilte jeg :smile: Du lurte på hvor jeg kjenner det? Jeg kjenner det på skrått nedover på siden av navlen. I kveld har den sparka på høyre siden. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. desember 2006 #762 Del Skrevet 13. desember 2006 Så gøy at du har kjent liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. desember 2006 #763 Del Skrevet 13. desember 2006 det høres så koselig ut! gleder meg til det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #764 Del Skrevet 13. desember 2006 Nå har jeg vært hos jordmor. Hun trykket på magen, fant livmoren, målte den, tok blodtrykk... Alt veldig normalt og veldig bra! Og ikke minst - vi fikk høre hjertelyd Kjempekoselig! Jordmor advarte om at hun kanskje ikke fant den enda, men hun fant den med en gang. Nå gleder jeg meg enda mer til UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. desember 2006 #765 Del Skrevet 13. desember 2006 Så fantastisk med både liv og hjertelyd. Det er liksom da man virkelig kan føle at man er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. desember 2006 #766 Del Skrevet 14. desember 2006 Åååå, kjenner jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. desember 2006 #767 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg gleder meg også til å oppleve det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. desember 2006 #768 Del Skrevet 14. desember 2006 Så gøy med -lyd også!!! Hva målte hjerteslaga da? Når er UL? Jeg skal om en uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #769 Del Skrevet 15. desember 2006 Er litt usikker på om det var spark jeg kjente, for har ikke kjent noe mer, men det kommer nok. Magetrollets hjerte slår vannvittig fort. Ganske fascinerende. 147 slag i minuttet eller noe sånt. Lyst til å høre igjen, men får smøre meg med tålmodighet et par uker, så får jeg ikke bare høre, men se også. Akkurat to uker til UL. Fortalte til elevene i dag. De hadde to spørsmål... Om de kunne få se på babyen når den kom ut, og om jeg skulle være læreren deres etter permisjonen. Også fikk jeg masse kort og figurer og sånn av dem (juleverksted...) Søte er de. Stort sett. Men det hender jeg lurer på om jeg egentlig liker unger også Men nå gleder jeg meg bare til alle de bedrevitende blikkene når vi skal snakke om pubertet og om hvordan barn blir til etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #770 Del Skrevet 15. desember 2006 17 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. desember 2006 #771 Del Skrevet 15. desember 2006 Hurra for 17 uker Syns tiden går så fort for alle her inne jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. desember 2006 #772 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei hei Gosh 17 uker allerede! for 17 uker Så koseli med alle di fine tingene du fikk av elevene dine da Morsomt med seksuallære etter jul Kan tro du skal få mangen kule spørsmål da Du skulle tatt det opp på tape da Ha en superstrålende helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #773 Del Skrevet 16. desember 2006 Hehe. Vi snakket litt om hvor barn kom fra i tredje og. Da kom de til at de som var gravide eller hadde barn, hadde "gjort det". De utspekulerte spurte da om jeg hadde barn/skulle ha barn, og var ganske så skuffa da det ikke var aktuelt Nå har jeg vel ikke så mye jeg skulle sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. desember 2006 #774 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvor gamle er de da??? (kl.trinn?) for 17 uker!!! Tror ikke det er vanlig å kjenne spark hver dag, det må vi nok vente til! Kan bli mange morsomme spm. etter jul da ja! Min niese på 8 år var kjempeskuffa fordi jeg venta 3 mnd med å fortelle det til henne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #775 Del Skrevet 16. desember 2006 De er femtetrinn nå, så de fleste er ti år. Jeg tror det er lenge nok for sånne små nieser å vente på en kusine eller fetter i seks mnd. Ni mnd er ganske så lenge. Blir nok litt mas etterhvert, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. desember 2006 #776 Del Skrevet 16. desember 2006 Ja hun gleder seg veldig! Og er mest intressert i å skifte bleie! Det skal hun gladelig få lov til! Så er hun veldig flink også! 5.kl. ja... Da skjønner de jo en god del, men fortsatt tør å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. desember 2006 #777 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #778 Del Skrevet 16. desember 2006 Ja hun gleder seg veldig! Og er mest intressert i å skifte bleie! Det skal hun gladelig få lov til! Så er hun veldig flink også! 5.kl. ja... Da skjønner de jo en god del, men fortsatt tør å spørre ← Kjekt med sånne små barnevakter Om noen er hun jo gammel nok til å passe knotten alene og Hei vennen ← Heia! Nå er mannen ute hos en kamerat. Han har så dårlig samvittighet for å etterlate meg alene enda en gang - har vært ute på noe hver helg i desember, men for all del. Koser meg alene hjemme, og de neste årene kan akkurat desember være en tid da det er vanskelig for han å stikke av. Småtroll og julerengjøring og nye pepperkakebaketradisjoner skal nok sette en aldri så liten stopper for det Har vært på febrilsk leting etter juleantrekk, da alt jeg hadde av skjørt og sånn plutselig var for smått. Har funnet et skjørt, og ellers ikke noe mer. Men - så prøvde jeg noen kjoler jeg hadde hengende i skapet. Har ikke brukt dem på noen år, men de passet selv med begynnende mage. Og - det er skikkelig (og da mener jeg skikkelig) stretch i dem, sånn at de kommer til å passe selv om magen popper ut ganske så mye den neste uka. Så da er juleantrekket i boks. Og skjørtet jeg kjøpte kan brukes til andre små sammenkomster i jula. Mulig jeg da bruker en av de kjolene på nyttårsaften også, selv om det er mer "julestil" enn "nyttårsaftenstil" over dem. Pytt sann. Gravid er man da ikke så ofte Pakker og styrer så vi kan begynne å flytte snart og. Overtar rekkehus på onsdag Også fant jeg juledukene, så det blir røde duker, lys og blomster som blir pyntingen i år, tenker jeg. Noe må jeg ha, selv om jeg ikke kan ta helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. desember 2006 #779 Del Skrevet 16. desember 2006 Må vel ta en kikk i skapet jeg også, og finne noe å ha på meg i jula. Har ikke fått så mye mage enda, men begynner å merkes på klærne. Og når jeg får stappet i meg ribbe og pølse i tillegg så tenker jeg det skal stramme godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. desember 2006 #780 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei hei Hørtes ut som en kjempebra anntrekk det Tror nok du blir kjempefin Ha en superkoseli lørdagskveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå