Catus Skrevet 9. desember 2006 #741 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg fikk ikke ønska deg god bursdag i går. Men jeg hadde ikke glemt deg, Vannmelon! Hadde planer om å sitte med laptopen i går kveld, men mannen hadde tatt den med seg. Dermed ble det ikke noe KG på meg. Men jeg kan vel gratulere på etterskudd? GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #742 Del Skrevet 10. desember 2006 Takk, Frida Frosk og Bippe Nå er helga slutt, gitt. Jobb igjen i morgen. Men - bare to uker igjen til juleferien. Ikke det en gang, for siste arbeidsdag i år er torsdag i neste uke. Gleder meg. Og den uka som kommer nå, tror jeg at jeg skal gjøre det alle tror at lærere alltid gjør - gå tidlig fra jobb og ikke gjøre stort mer. Ferdig planlagt fram til jul, ukeplan er ferdig fram til jul, mye av neste år er planlagt. Dette blir bra. Var mange lange dager forrige uke, og blir noen lange dager siste uka før jul, så syns jeg fortjener å gå tidlig I dag var jeg på julemarked. Koselig det, men tror at det vil bli enda koseligere om et par år, når knøttet er litt større (enn 15 cm, eller hva det nå er nå...). Var så mye juleverksteder og sånne ting der og. Begynner å bli trøtt, gitt. Kanskje ikke vente oppe på mannen, men stupe i loppekassa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. desember 2006 #743 Del Skrevet 11. desember 2006 Gratulerer med overstått bursdag Høres ut som du får det fint på jobb frem til jul, jeg må nok jobbe litt lange dager jeg for å bli ferdig med ting Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. desember 2006 #744 Del Skrevet 11. desember 2006 Blir nok mer stas når knøttet er vokst litt ja. Den skjønte vel ikke stort. Men kanskje den kunne lukte gløgg og pepperkakaer? Har du kjent spark ennå forresten? Jeg venter utålmodig men ingenting foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. desember 2006 #745 Del Skrevet 11. desember 2006 Nei, har du hatt bursdag? Gratulerer så mye på etterskudd!!! Og 16 uker og 15 cm allerede! Hvor blir tiden av? De to ukene igjen til jul kommer i alle fall til å fly avgårde! Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. desember 2006 #746 Del Skrevet 11. desember 2006 gratulerer så mye med vel overstått bursdag!!! jeg gikk jo glipp av kaken, men jeg håper du hadde en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. desember 2006 #747 Del Skrevet 11. desember 2006 Gratulerer kjempemye med vell overstått bursdag Jøss, som tiden flyr.. 15 cm allerede.. :klø: Hvor mangen uker er du da?? Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #748 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg tok bare et tall ut av lufta når jeg sa ant cm, men det var ikke så ille, ser det ut til. I boka mi står det i hvertfall at fosterets mål ved 16 uker er ca 16 cm, det veier ca 135 g og foten er omtrent 22 mm. Begynner nesten å bli stor nå... I morgen skal jeg til jordmor! Det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #749 Del Skrevet 12. desember 2006 Målte på linjal nå. 16 cm er ganske mye, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. desember 2006 #750 Del Skrevet 12. desember 2006 Tenkte på det samme i går kveld... Rart vi ikke kjenner noe! for spirene begynner å bli store nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #751 Del Skrevet 12. desember 2006 De gjør det...Men kan jo hende det har vært spark der som jeg ikke har lagt ordentlig merke til, men trodd jeg har hatt luft i magen eller noe. Har hatt mye luft før, så sånn "boblefølelse" som noen beskriver forbinder jeg med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. desember 2006 #752 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg og har hatt mye luft i magen før, så kanskje vi ikke legger merke til det?? Men snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #753 Del Skrevet 12. desember 2006 De sier vel at man begynner å kjenne noe rundt uke 16-18, så er vel rett rundt hjørnet. Gleder meg, for det må bety at alt blir litt mer virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. desember 2006 #754 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja jeg må innrømme at jeg ligger på soffan og kjenner etter flere ganger om dagen.. Jeg har endel stikkinger og sånn helt nederst, det har jeg nesten konstant. Ikke noe vondt, men kjenner at ting skjer lissom.. Tror ikke det er spiren jeg kjenner fordi det er mer stikkinger og en annen type følelse... Tar over boka di idag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #755 Del Skrevet 12. desember 2006 Bare koselig det De stikkegreiene er ikke bare "voksesmerter", da? Har også hatt sånne litt fra og til underveis. Mer i perioder. Vet liksom ikke hvor jeg skal kjenne etter spark heller, men antar det må være i området under navelen, om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. desember 2006 #756 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja, det jeg kjenner er nok voksesmerter fra livmor eller noe sånt.. Det jeg har hørt er at det kjennes ut som en fiskehale som kiler eller bobler som sprekker.. Så det er det jeg kjenner etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #757 Del Skrevet 12. desember 2006 Problemet er vel bare at jeg ikke har hatt en kilende fiskehale i magen før, så vet ikke helt hvordan det kan kjennes ut. Hm. Løpe på fiskebutikken og kjøpe en? Har også hørt om det, altså. Mange som sier det kiler litt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 #758 Del Skrevet 12. desember 2006 *ser for meg vannmelon i fiskebutikken på utkikk etter kilende fiskehaler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 #759 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg begynner også å bli utålmodig på å kjenne spark. Ligger i senga om kvelden og stryker o klapper magen for å prøve å fremkalle litt respons fra smurfen, men ikke merket noe så langt. Nå har jeg også vært mye plaget med luft, men syns ikke det kjennes ut som bobler eller fisker akkurat... Får vel ha tålmodighet et par uker til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #760 Del Skrevet 12. desember 2006 Lurer på om jeg kanskje kjente noe nå i kveld... Kjentes litt annerledes ut enn før på en måte. Som om en firfirsle tråkket litt eller noe. BLir spennende å se om det fortsetter på samme måte, for gjør det det, tror jeg at jeg kan si at jeg har kjent liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå